XXL Nutrition

'Europa verdrijft alle moslims in 2016'

Ik ben erop tegen dat mensen hier in dit land komen en dat wij er ook maar een euro aan uit moeten geven aan opleiding, inburgering of wat dan ook. Kom maar hierbinnen als je de taal kan, gelijk gaat werken, en je je aan de regels kan houden. Dat gekke gewauwel over de wereldburger is ook complete onzin. We zijn geen homogene groep. Wij moeten ons niet aanpassen aan iemand anders, niet kijken door een bepaalde bril. Dat multiculti is overal uitgelopen op een fiasco. Nadruk erop leggen? Of gewoon (jammer genoeg) de waarheid moeten verkopen.

Iedereen mag van mij naar Nederland komen, geen probleem, maar laat ze het dan ook zelf betalen.
Wat is er mis mee dat zelf bekostigen als je in Nederland wilt wonen? ???

Wie het weet mag het zeggen!

Ik wil er dus ook geen eurocent aan mee betalen, maar mannetjes en vrouwtjes in Den Haag beslissen anders en je hebt het maar te doen!

Oh daar hebben we onze halve gare angsthaas ook weer, Hardcore.nl komt weer met het wonderbaarlijke idee dat een stelletje halve tamme fundamentalisten uit de woestijn onze cultuur kunnen bedreigen. Types als hardcore.nl zijn wat dat betreft een nog grotere bedreiging, dom irrationeel geraaskal lijkt een stuk besmettelijker dan middeleeuwse normen en gebruiken uit een zandbak maar laten we eerlijk zijn, in het grote geheel ook onbeduidend.
**** wat ben jij een vervelend mannetje,:kots:

zou me niet verbazen als jij zon irritante kop als die gast in je avatar hebt, en ook zo wijzend achter je pc zit

**** wat ben jij een vervelend mannetje,:kots:

zou me niet verbazen als jij zon irritante kop als die gast in je avatar hebt, en ook zo wijzend achter je pc zit

Nee, dat is de antagonist uit 12 Angry Men. Geniale film. Kijk hem eens zou ik zeggen, ga je geen spijt van krijgen.

Neemt neit weg dat je kop wel irritant is. Hoe staat het met je 4 snorharen Klaas?

Neemt neit weg dat je kop wel irritant is. Hoe staat het met je 4 snorharen Klaas?

Gaat redelijk..

14b54yu.jpg

Ik ben trots op je. Je snor is gegroeid, je wordt al een echte jongen zo.

Kan me nog een foto herinneren dat je een raar gezicht trok of dergelijke. :D
Post die foto eens als je die nog hebt.

Ja, daar is wat mee afgebeft. De t*ring. Vervlogen tijden, al dan niet.

Maar serieus, ik ga niet nu allerlei foto's van mezelf plaatsen hoor. Wanneer mag ik die koppen van jullie eens bewonderen?

Ja, daar is wat mee afgebeft. De t*ring. Vervlogen tijden, al dan niet.

Maar serieus, ik ga niet nu allerlei foto's van mezelf plaatsen hoor. Wanneer mag ik die koppen van jullie eens bewonderen?

Jammer, die foto was masterlijk. :roflol:
Foto's van mezelf op internet vind ik geen prettig idee, dus die blijven strict prive.

Compleet met zwart balkje, heeft toch iets crimineels zo he ;)

Foto's van mijn lichaam zijn al lang te bewonderen op het net hoor. Ik laat mij graag van mn beste kant zien, dus heb mn kop er maar afgeknipt.

Ik ben erop tegen dat mensen hier in dit land komen en dat wij er ook maar een euro aan uit moeten geven aan opleiding, inburgering of wat dan ook. Kom maar hierbinnen als je de taal kan, gelijk gaat werken, en je je aan de regels kan houden. Dat gekke gewauwel over de wereldburger is ook complete onzin. We zijn geen homogene groep. Wij moeten ons niet aanpassen aan iemand anders, niet kijken door een bepaalde bril. Dat multiculti is overal uitgelopen op een fiasco. Nadruk erop leggen? Of gewoon (jammer genoeg) de waarheid moeten verkopen.

Ik kan me hier alleen maar helemaal bij aansluiten. Sorry dan maar voor het "onderbuikgevoel"........maar ik voel het exact zo.

Wel eens er aan gedacht dat de kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk toenemen als iemand de taal machtig is. Probleem van de hudiige inburgering is alleen dat het niveau over het algemeen te laag is. Maar een klein gedeelte kan en mag inburgeren op NT2-niveau, een niveau dat eigenlijk pas echt bijdraagt aan een kennis van de Nederlandse taal.

Als je de inburgeraar vraagt om een basisopleiding zelf te vergoeden zal de inburgering nog meer stokken dan momenteel het geval is. Kunnen we daarna weer janken dat er niet geintegreerd wordt. Zo'n cursus op NT2-niveau kost circa 3.500 euro per jaar. Prima hoor als mensen dat zelf volledig moeten betalen, alleen zijn de inburgeringseisen lager en zal er dus al snel een goedkopere cursus worden gevolgd op een stuk lager niveau.

Niveau A2 is momenteel de eis om in te burgeren in Nederland, niveau A1 om in te burgeren in het buitenland. Het laatste niveau halen is een vereiste om naar Nederland te komen, het eerste niveau is het minimumniveau dat gehaald moet worden bij de verplichte inburgering in Nederland zelf. Vanaf niveau B1 echter kan je pas echt spreken over kennis van de Nederlandse taal en vanaf B2 kan iemand zich pas echt redden op de meest gebieden qua taal.

Dat er aan de poort wel strenger gekeken moet worden naar het potentieel van een migrant ben ik met je eens. Het heeft weinig zin om een nieuwe uitkeringstrekker binnen te halen die de taal nooit machtig wordt.

Wel eens er aan gedacht dat de kansen op de arbeidsmarkt aanzienlijk toenemen als iemand de taal machtig is.

Ik denk dat hij daarom dan ook stelt "Kom maar hierbinnen als je de taal kan, gelijk gaat werken, en je je aan de regels kan houden. "
Als ik bijv. zou willen emigreren, zou ik er dus voor zorgen dat ik voorbereid ben, de taal ken, weet wat ik daar wil gaan doen.
Mijn collega woont samen met iemand uit Somalie. Hij heeft een dubbel paspoort, want hij komt volgens het andere paspoort uit Jemen.
Jemen is/was een oorlogsland en dus kwam hij binnen. Hij woont hier inmiddels een jaar of 10, spreekt nauwelijks de taal, heeft een uitkering (want hij heeft tenslotte een oorlogstrauma....), hoeft blijkbaar niet te solliciteren, woont niet op papier samen omdat mijn collega werkt en dan zou hij zijn uitkering kwijtraken en ligt de hele dag op de bank. Die relatie gaat gelukkig binnenkort stuk want haar ogen zijn nu wel open, maar meneer wil bijvoorbeeld niet in de C1000 vakken gaan vullen want daar wordt hij moe van.
Ondertussen zijn er een aantal neven gearriveerd, waarvan er eentje 26 is, maar volgens zijn paspoort 18 en behalve een huis en een uitkering krijgt deze meneer ook een gratis opleiding van de Nederlandse staat. Die hij gaat verknallen omdat hij geen zin heeft om Nederlands te leren, hij zoekt overigens nog een Nederlands wijffie om voor hem te zorgen. Iemand interesse??

En natuurlijk is niet iedereen zo, dat besef ik heus wel.
Maar deze gevallen zijn er meer dan genoeg en ik begrijp werkelijk niet dat wij daar met zijn allen voor op moeten draaien, ik moet er in elk geval van kotsen!

Er gelden nou eenmaal andere regels voor vluchtelingen dan voor andere migranten. Iemand die geen vluchteling is dient in het buitenland een inburgeringcoïtusamen af te leggen (helaas wel op een te laag niveau), van een vluchteling kan je dat moeilijk vragen.

Er gelden nou eenmaal andere regels voor vluchtelingen dan voor andere migranten. Iemand die geen vluchteling is dient in het buitenland een inburgeringcoïtusamen af te leggen (helaas wel op een te laag niveau), van een vluchteling kan je dat moeilijk vragen.

Maar er zou toch op zijn minst meer controle op vluchtelingen moeten zijn dan??
Deze heren hebben niets meegemaakt, besodemieteren de kluit maar hebben wél de status van vluchteling. Kom op, zeg!

Maar er zou toch op zijn minst meer controle op vluchtelingen moeten zijn dan??
Deze heren hebben niets meegemaakt, besodemieteren de kluit maar hebben wél de status van vluchteling. Kom op, zeg!

Jaarlijks wordt een groot aantal asielverzoeken afgewezen, die controle bestaat dus wel. Het blijft echter mensenwerk en er kunnen dus fouten gemaakt worden.

Moet er wel bij zeggen, in de jaren 90 was de IND zo lek als een mandje. Wel grappig dat ex-LPF-er Nawijn in die jaren er de scepter zwaaide.

* er verschijnt een grote glimlach op het gezicht van Wilders *

Ik zal je eerlijk vertellen dat ik de relschoppende, stelende en verkrachtende moslims ook liever kwijt dan rijk ben. Maar er zitten er ook zat goeie tussen, zoals oude marokkaanse mannen.. zo vriendelijk ben ik een oude nederlandse man nog niet tegengekomen...

Ga werken en leer de taal, voed je kinderen op met normale normen en waarden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven