- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
en wat maakt het de mening van het moment dat jij tot bedaren kwam superieur aan die van het moment dat je echt boos was?Precies!
Ik zal een voorbeeld noemen: Jaar of twee terug ging ik een parkje een joint roken met 2 gasten (waarvan 1 homo). Op een bankje naast ons zat een groep Antillianen. Wij dachten, ach gewoon chilling dus we gaan er naast zitten. Tussen de bankjes was een meter of 8. Wij zitten te chillen, komen opeens 2 van hen naar ons toe voor een stukkie peuk. Die geven we, maar opeens komen ze allemaal en gaan ze moeilijk doen. Shit got real en bijna vechten, na een tijd kwam het een btje tot bedaren en wij liepen maar weg.
Toen ik weg liep was ik zo agressief als de pl**ris. Dan schiet van alles door je heen: K*tnegers met hun primitieve k*tcultuur, oprotten met die gasten die zo intolerant zijn e.d. Vanuit mijn 'onderbuik' komt zelfs de generalisatie voor dat het allemaal ter***lijers zijn en dat ze moeten oprotten. Echter, als je zelf weer een beetje tot bedaren bent moet je wel kunnen relativeren. Het zijn een stel primitiefe mong*len, maar we hadden hetzelfde incident ook met een stel blanke boeren kunnen hebben gehad.