Fitness Seller

'Europa verdrijft alle moslims in 2016'

Precies!

Ik zal een voorbeeld noemen: Jaar of twee terug ging ik een parkje een joint roken met 2 gasten (waarvan 1 homo). Op een bankje naast ons zat een groep Antillianen. Wij dachten, ach gewoon chilling dus we gaan er naast zitten. Tussen de bankjes was een meter of 8. Wij zitten te chillen, komen opeens 2 van hen naar ons toe voor een stukkie peuk. Die geven we, maar opeens komen ze allemaal en gaan ze moeilijk doen. Shit got real en bijna vechten, na een tijd kwam het een btje tot bedaren en wij liepen maar weg.

Toen ik weg liep was ik zo agressief als de pl**ris. Dan schiet van alles door je heen: K*tnegers met hun primitieve k*tcultuur, oprotten met die gasten die zo intolerant zijn e.d. Vanuit mijn 'onderbuik' komt zelfs de generalisatie voor dat het allemaal ter***lijers zijn en dat ze moeten oprotten. Echter, als je zelf weer een beetje tot bedaren bent moet je wel kunnen relativeren. Het zijn een stel primitiefe mong*len, maar we hadden hetzelfde incident ook met een stel blanke boeren kunnen hebben gehad.
en wat maakt het de mening van het moment dat jij tot bedaren kwam superieur aan die van het moment dat je echt boos was?

Precies!

Ik zal een voorbeeld noemen: Jaar of twee terug ging ik een parkje een joint roken met 2 gasten (waarvan 1 homo). Op een bankje naast ons zat een groep Antillianen. Wij dachten, ach gewoon chilling dus we gaan er naast zitten. Tussen de bankjes was een meter of 8. Wij zitten te chillen, komen opeens 2 van hen naar ons toe voor een stukkie peuk. Die geven we, maar opeens komen ze allemaal en gaan ze moeilijk doen. Shit got real en bijna vechten, na een tijd kwam het een btje tot bedaren en wij liepen maar weg.

Toen ik weg liep was ik zo agressief als de pl**ris. Dan schiet van alles door je heen: K*tnegers met hun primitieve k*tcultuur, oprotten met die gasten die zo intolerant zijn e.d. Vanuit mijn 'onderbuik' komt zelfs de generalisatie voor dat het allemaal ter***lijers zijn en dat ze moeten oprotten. Echter, als je zelf weer een beetje tot bedaren bent moet je wel kunnen relativeren. Het zijn een stel primitiefe mong*len, maar we hadden hetzelfde incident ook met een stel blanke boeren kunnen hebben gehad.

heeft totaal niks met het voorbeeld te maken maar je schrijft het er gewoon effe bij ? :roflol:

Yep, kwestie van extra te onderstrepen hoe tolerant je wel bent :)

Helemaal niet, de reden dat we ruzie kregen was dat hij homo was. Had ik misschien wat duidelijk moeten maken, maar het werd zo lang verhaal anders. Dus: Als hij er niet bij was, ook geen ruzie.
En T, jij vindt het dus een blijk van tolerantie als iemand zegt dat hij ooit eens met een homo heeft gerookt...?

Flauw, ik weet, maar je haalde me ook zo hard neer.

Laatst bewerkt:
Helemaal niet, de reden dat we ruzie kregen was dat hij homo was. Had ik misschien wat duidelijk moeten maken, maar het werd zo lang verhaal anders.
Klopt, anders was het idd beetje vreemd om te vermelden.

En T, jij vindt het dus een blijk van tolerantie als iemand zegt dat hij ooit eens met een homo heeft gerookt...?

Flauw, ik weet, maar je haalde me ook zo hard neer.
Het was een grapje ;)

Leuk deze discussies :thumbup:

Hoe snel is dat dan?

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

???

2010 1 833 282
2020 2 163 636
2030 2 482 933
2040 2 754 884
2050 2 978 585
Niet westerse allochtonen

Precies!

Yep, kwestie van extra te onderstrepen hoe tolerant je wel bent :)

Wanneer krijgt hij de cultuur verschillen nou eens een keer door? Wat moet er gebeuren voordat ook hij het zand uit zijn ogen haalt?

Hey Hardcore, ik wist niet dat ik jou van mijn negeerlijst af had gehaald:)

Hoe was het leven in afzondering? Veel kennis vergaard? Niet genoeg iig, want je bent met cijfers aan het strooien van 2050, dus je snapt er nog niet veel van. Maargoed om toch een beetje inhoudelijk te reageren: Het ging over ANTILLIANEN, is dat cultuurverschil ook te groot? En waarom quote je T? Dat tolerant ging niet over hen, maar over een homo.
Kortom, back 2 school.;)

Ik hoop stiekem ook nog op een inhoudelijke reactie van Riggard....

en wat maakt het de mening van het moment dat jij tot bedaren kwam superieur aan die van het moment dat je echt boos was?

doordachtheid, eigen gevoelens plaatsen in een breder kader, perspectief van een ander proberen aan te nemen, .. of telt dat allemaal niet meer?

---------- Toegevoegd om 20:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

wat wil je daarmee zeggen, dat elke redenering een emotionele input moet hebben ofzo? een beetje kort door de bocht.

Hey Hardcore, ik wist niet dat ik jou van mijn negeerlijst af had gehaald:)

Hoe was het leven in afzondering? Veel kennis vergaard? Niet genoeg iig, want je bent met cijfers aan het strooien van 2050, dus je snapt er nog niet veel van. Maargoed om toch een beetje inhoudelijk te reageren: Het ging over ANTILLIANEN, is dat cultuurverschil ook te groot? En waarom quote je T? Dat tolerant ging niet over hen, maar over een homo.
Kortom, back 2 school.;)

Ik hoop stiekem ook nog op een inhoudelijke reactie van Riggard....

2050; ik dacht ik laat de groei aan je zien, of iedergeval de prognose.
2010: 137 049
2020: 170 252
2030: 204 455
2040: 237 073
2050: 267 483
Antillie's en Arubanen

OT: Alle moslims verdrijven ons in 2016.

OT: Alle moslims verdrijven ons in 2016.

Zolang we ons niet gaan verzetten en eens gaan nadenken worden we indirect overgenomen ja. Nederland gaat veranderen als we nu niet eens stoppen met het investeren in een westerse-normvervagende groep.

Ben jij een moslim Moraalridder? Of anders zo iemand die tegen zijn 'matties' zo praat? In 'straattaal'? Door de straat lopend met een NY pet op en uit zijn mobiel de nieuwste nederhop plaatjes draaiend, het liefst zo hard dat iedereen kan meegenieten?

Zolang we ons niet gaan verzetten en eens gaan nadenken worden we indirect overgenomen ja. Nederland gaat veranderen als we nu niet eens stoppen met het investeren in een westerse-normvervagende groep.

Ben jij een moslim Moraalridder? Of anders zo iemand die tegen zijn 'matties' zo praat? In 'straattaal'? Door de straat lopend met een NY pet op en uit zijn mobiel de nieuwste nederhop plaatjes draaiend, het liefst zo hard dat iedereen kan meegenieten?

Moslim? Noh G, atheist. En wat denk je nou, dat ik met mijn homies naar Nederhop luister? Nederhop is nep brah! Zijn geen echte gangsta's. Wij spitten zelf G, zo hard dat iedereen kan meegenieten jeweettog!
Peace brottah!

Laatst bewerkt:
Moslim? Noh G, atheist. En wat denk je nou, dat ik met mijn homies naar Nederhop luister? Nederhop is nep brah! Zijn geen echte gangsta's. Wij spitten zelf G, zo hard dat iedereen kan meegenieten jeweettog!
Peace brottah!

gediskwalificeerd tot de ignore lijst. De eerste tot nu toe, aardige prestatie. Het licht dat je had, ook al was het maar miniem, is helemaal verdwenen.

WHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHA

'snif.

Wat een nietszeggende bullcrap: 'stoppen met het investeren in een westerse-normvervagende groep'. Ik neem aan dat je doelt op die 5% moslims die in rap tempo verwesteren?
Of het groepje brain-dead rechtsen die de westerse cultuur te grabbel gooien voor mooie one-liners in een verkiezing? Ik heb je wijze van argumentatie al eens vergeleken met een strandbal, maar ik moet op zoek naar een overtreffende trap volgens mij.

Oh daar hebben we onze halve gare angsthaas ook weer, Hardcore.nl komt weer met het wonderbaarlijke idee dat een stelletje halve tamme fundamentalisten uit de woestijn onze cultuur kunnen bedreigen. Types als hardcore.nl zijn wat dat betreft een nog grotere bedreiging, dom irrationeel geraaskal lijkt een stuk besmettelijker dan middeleeuwse normen en gebruiken uit een zandbak maar laten we eerlijk zijn, in het grote geheel ook onbeduidend.

Terug
Naar boven