Fitness Seller

'Europa verdrijft alle moslims in 2016'

Als hardcoreNL onze cultuur voorstelt, dan stel ik voor dat we gaan zuipen en nken tot we d'r bij neervallen, want dan is er toch geen houden meer aan.

Zolang we ons niet gaan verzetten en eens gaan nadenken worden we indirect overgenomen ja. Nederland gaat veranderen als we nu niet eens stoppen met het investeren in een westerse-normvervagende groep.

Ben jij een moslim Moraalridder? Of anders zo iemand die tegen zijn 'matties' zo praat? In 'straattaal'? Door de straat lopend met een NY pet op en uit zijn mobiel de nieuwste nederhop plaatjes draaiend, het liefst zo hard dat iedereen kan meegenieten?

Kijk dan eens naar mijn topic hier geopend in het politieke forum, koning van de onderbuik....Of is het onderzoek naar moslim extremisten misschien uitgevoerd door linkse studenten?

Zolang we ons niet gaan verzetten en eens gaan nadenken worden we indirect overgenomen ja. Nederland gaat veranderen als we nu niet eens stoppen met het investeren in een westerse-normvervagende groep.

Ben jij een moslim Moraalridder? Of anders zo iemand die tegen zijn 'matties' zo praat? In 'straattaal'? Door de straat lopend met een NY pet op en uit zijn mobiel de nieuwste nederhop plaatjes draaiend, het liefst zo hard dat iedereen kan meegenieten?

Gozer hoe oud was je? 17:roflol: Ben je anaal vernederd door een groepje moslims ofzo

De keuze nu voor een rechtse regering, DAT gaat nederland veranderen.

motivation, ik stel voor dat je eens in bepaalde wijken in Brussel komt wandelen en dan nog vanuit je linkse ivoren toren durft te stellen dat de massa-immigratie geen enorme (negatieve) impact heeft gehad op de Westerse samenleving.

motivation, ik stel voor dat je eens in bepaalde wijken in Brussel komt wandelen en dan nog vanuit je linkse ivoren toren durft te stellen dat de massa-immigratie geen enorme (negatieve) impact heeft gehad op de Westerse samenleving.

Het heeft een bijzondere impact gehad op de ontwikkeling van het 'westen'. Maar de manier waarop mensen als hardcoreNL beredeneren draagt ertoe bij dat je over twintig jaar kunt spreken van 10-tallen groepen in de wereld die elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.

Die negatieve impact wordt overigens gestimuleerd door de aanpak van politiek rechts. Zij propageren geen WIJ GAAN HET DOEN, zij propageren niet voor een beter land, of een kwalitatief betere leefomgeving.

Nee, zij leggen de nadruk op 'het negatieve aan alle kansarme immigranten' en gaan daarna over oplossingen praten. Dus eerst zeg je: Jij deugt niet, en omdat te verhelpen rot je maar op..

Dat zet nou totaal geen zoden aan de dijk.

(het zou mooi zijn als we als wereldburgers leren kijken door verschillende brillen...dat we echt moeite doen om elkaar te leren kennen. Want elke debiel die een fiets jat, elke gefrustreerde die klappen uitdeelt of een werkloze pool die een dierenbordeel runt, we zijn allemaal mensen en we hebben allemaal een schild voor onze kop om het verhaal achter ons te verbloemen)

Alleen dan heeft de politiek de ruimte om te werken aan specifieke problemen.

In Brussel wordt er door rechts helemaal niets gestimuleerd, er is daar van rechts überhaupt geen sprake. Er is daar wel al jaren een extreemlinks beleid dat de ogen sluit voor de problematiek.

Mijn punt was dat als je kritiek geeft op de rechterzijde, je even vergeet dat alle politieke parijen mee schuldig zijn aan de bestaande integratieproblemen. Eén van de grote problemen in Brussel is toch echt dat men maar de immigratiekraan open zet en daarna de ogen sluit voor de problemen. En als iemand er iets over zegt dan is die persoon meteen racist.

Was net nog iemand op de radio die er een boek over had geschreven. En ik praat HardcoreNL niet goed, maar iets genuanceerder denken kan geen kwaad. Dat geldt overigens ook voor HardcoreNL zelf natuurlijk.

In Brussel wordt er door rechts helemaal niets gestimuleerd, er is daar van rechts überhaupt geen sprake. Er is daar wel al jaren een extreemlinks beleid dat de ogen sluit voor de problematiek.

Mijn punt was dat als je kritiek geeft op de rechterzijde, je even vergeet dat alle politieke parijen mee schuldig zijn aan de bestaande integratieproblemen. Eén van de grote problemen in Brussel is toch echt dat men maar de immigratiekraan open zet en daarna de ogen sluit voor de problemen. En als iemand er iets over zegt dan is die persoon meteen racist.

Was net nog iemand op de radio die er een boek over had geschreven. En ik praat HardcoreNL niet goed, maar iets genuanceerder denken kan geen kwaad. Dat geldt overigens ook voor HardcoreNL zelf natuurlijk.

geen enkele extreem linkse partij is in brussel aan de macht.

brussel is dan ook centrum rechts. vroeger was het inderdaad een linkse kliek.

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Het heeft een bijzondere impact gehad op de ontwikkeling van het 'westen'. Maar de manier waarop mensen als hardcoreNL beredeneren draagt ertoe bij dat je over twintig jaar kunt spreken van 10-tallen groepen in de wereld die elkaar het bloed onder de nagels vandaan halen.

Die negatieve impact wordt overigens gestimuleerd door de aanpak van politiek rechts. Zij propageren geen WIJ GAAN HET DOEN, zij propageren niet voor een beter land, of een kwalitatief betere leefomgeving.

Nee, zij leggen de nadruk op 'het negatieve aan alle kansarme immigranten' en gaan daarna over oplossingen praten. Dus eerst zeg je: Jij deugt niet, en omdat te verhelpen rot je maar op..

(het zou mooi zijn als we als wereldburgers leren kijken door verschillende brillen...dat we echt moeite doen om elkaar te leren kennen. Want elke debiel die een fiets jat, elke gefrustreerde die klappen uitdeelt of een werkloze pool die een dierenbordeel runt, we zijn allemaal mensen en we hebben allemaal een schild voor onze kop om het verhaal achter ons te verbloemen)

allereerst, liberalisme kan niet bestaan zonder illiberale houding tov niet-liberale groepen en is voor het bestaansrecht dus ook afhankelijk van illiberale middelen. dat is iets wat mill al tijden geleden heeft beargumenteerd. als ik zie hoeveel 'gematigde' moslim(groepen) zich nog steeds niet afzetten tegen meer fundamentele stromingen binnen de islam en als ik af en toe de reacties in het nieuws zie van reljeugd, met veelal een gemengde etnische achtergrond denk ik dat in bepaalde gevallen de aanpak die wilders bepleit niet eens zo onrechtvaardig is. daarbij wil ik wel zeggen dat ik denk dat deze groepen kleiner zijn dan de gemiddelde nederlander denkt, alleen door de enorme media-aandacht eromheen is het beeld wat buiten proporties geblazen. dat betekent echter niet dat alles koek en ei is zoals sommigen hier denken.

dus dan kun je de roze liberale bril der liefde wel opzetten, maar dan zet je de achterdeur open voor mensen die diezelfde bril van je kop willen trekken. niet iedereen is goed.

Yep de Wildersaanpak is top, we zeggen gewoon dat alle moslims k*t zijn omdat ze een ideologie aanhangen waarbij ze zich moeten en mogen gedragen als het Paard van Troje. Maar als de tijd daar is snijden ze je keel door.

Paranoia wins.

geen enkele extreem linkse partij is in brussel aan de macht.
Ze zien en presenteren zichzelf natuurlijk niet zo, maar elke politiek analist zal beamen dat PS en Ecolo gewoon zéér links zijn (om het over CDH maar niet te hebben). Kijk gewoon naar hun acties en je kan niet anders dan het eens zijn.

Extreem dus niet in de zin van 'anarchistisch' of 'geweldadig' maar wel extreem in de ideologie. En laten we eerlijk zijn, Brussel is er echt niet beter van geworden.

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk interesseert het me geen reet hoeveel mensen volgens de islam op deze aardbol leven. Gevaarlijker wordt het wanneer deze mensen in grote getallen - met hun eigen cultuur en gewoontes - in een land wonen (of continent) waar de etnische inwoners een totaal andere levenswijze erop nahouden. Dat zorgt voor irritaties, botsingen en uiteindelijk gevaarlijke situaties waar niemand op staat te wachten. Te grote aantallen (niet-Westerse) immigranten ontwrichten de Westerse samenleving op onherstelbare wijze. Zolang iedereen (of althans de meerderheid..) in zijn eigen habitat woont, vind ik alles prima; cultuur-relativisme is vrede. Het interesseert mij geen reet of een moslim in Afghanistan geiten doet en de sharia wil invoeren. Ieder zijn eigen keuzes. Als het aan mij had gelegen, dan waren de Westerse troepen allang uit het Midden-Oosten verdwenen.

Heim ins reich, jwt.

Rassenvervuiling FTW!!

• Topic Starter Topic Starter

Wat is daar mis mee? Vraag eens aan de gemiddelde Iranees, Rwandees of Afghaan hoe zij omgaan met buitenlandse invloeden en zij zullen je waarschijnlijk een veel radicaler antwoord geven.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon quasi tolerant zijn en je ogen dichthouden voor de problemen die massa-immigratie veroorzaakt. :roflol:

Wat is daar mis mee? Vraag eens aan de gemiddelde Iranees, Rwandees of Afghaan hoe zij omgaan met buitenlandse invloeden en zij zullen je waarschijnlijk een veel radicaler antwoord geven.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon quasi tolerant zijn en je ogen dichthouden voor de problemen die massa-immigratie veroorzaakt. :roflol:

Ja laten we ons vooral gaan spiegelen aan maatschappijen die op sociaal gebied een vrij grote achterstand kennen t.o.v. de Westerse maatschappijen. De gemiddelde Iranees, Rwandees, Afghaan etc is in ieder geval niet mijn referentiekader, ook al zal niet iedere bewoner daar gelijk een afkeer hebben van buitenlandse invloeden.

Lekker borderlinen weer, de ogen dicht houden is wel iets anders dan een genuanceerd beeld hebben van de huidige problematiek. Maar goed misschien moeten we maar alle buitenlanders ausrotten, over een jaar of 50 zeggen we gewoon dat die term iets anders betekent heeft en ontkennen we dat die buitenlanders ooit hebben bestaan.

Ik vind Godwin ook wel een sympathieke gozer.

Dom gelul altijd van die lui die komen met argumenten als "ja dat zou je daar eens moeten doen, kijken hoe zij dan reageren!!111".

Ja gek he, je hebt het wel over fonkmeistah hoor. Je kan wel blijven schreeuwen dat hij met dom gelul komt.

brussel is dan ook centrum rechts. Vroeger was het inderdaad een linkse kliek.

---------- toegevoegd om 13:39 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

allereerst, liberalisme kan niet bestaan zonder illiberale houding tov niet-liberale groepen en is voor het bestaansrecht dus ook afhankelijk van illiberale middelen. dat is iets wat mill al tijden geleden heeft beargumenteerd. als ik zie hoeveel 'gematigde' moslim(groepen) zich nog steeds niet afzetten tegen meer fundamentele stromingen binnen de islam en als ik af en toe de reacties in het nieuws zie van reljeugd, met veelal een gemengde etnische achtergrond denk ik dat in bepaalde gevallen de aanpak die wilders bepleit niet eens zo onrechtvaardig is. Daarbij wil ik wel zeggen dat ik denk dat deze groepen kleiner zijn dan de gemiddelde nederlander denkt, alleen door de enorme media-aandacht eromheen is het beeld wat buiten proporties geblazen. Dat betekent echter niet dat alles koek en ei is zoals sommigen hier denken.

Dus dan kun je de roze liberale bril der liefde wel opzetten, maar dan zet je de achterdeur open voor mensen die diezelfde bril van je kop willen trekken. Niet iedereen is goed.

1. John Stuart???
2. Noem eens iemand, want ik kan eerlijk waar niemand bedenken.

Laatst bewerkt:

Ik ben erop tegen dat mensen hier in dit land komen en dat wij er ook maar een euro aan uit moeten geven aan opleiding, inburgering of wat dan ook. Kom maar hierbinnen als je de taal kan, gelijk gaat werken, en je je aan de regels kan houden. Dat gekke gewauwel over de wereldburger is ook complete onzin. We zijn geen homogene groep. Wij moeten ons niet aanpassen aan iemand anders, niet kijken door een bepaalde bril. Dat multiculti is overal uitgelopen op een fiasco. Nadruk erop leggen? Of gewoon (jammer genoeg) de waarheid moeten verkopen.

Ooit gehoord van drogredenen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven