XXL Nutrition

'Europa verdrijft alle moslims in 2016'

Ik ben voor wilders, hij is helemaal niet zo extreem als de meeste denken. Zijn ideeën hadden al veel eerder moeten worden ingevoerd.

Ik bekijk het zo, allochtonen zijn te gast in ons land dan hoor je je te gedragen. Precies hetzelfde als je gasten in huis hebt, dan verwacht je ook niet dat je neergestoken of je portemonnee gejat word. Hij heeft 100% gelijk om criminele allochtonen, op een vliegtuig te zetten, het land uit.

Alleen het vervelende hierbij is dat die zogenoemde 'gasten' vandaag de dag steeds vaker een Nederlands paspoort hebben en hier dus gewoon mogen blijven.

Edit: al dan niet in de gevangenis

Alleen het vervelende hierbij is dat die zogenoemde 'gasten' vandaag de dag steeds vaker een Nederlands paspoort hebben en hier dus gewoon mogen blijven.

Edit: al dan niet in de gevangenis

ze zijn hier geboren, beetje vreemd dus om een buitenlands paspoort te hebben.

als je ook maar iets wist van democratie en de werking ervan in nederland dan wist je dat de veranderingen die een politieke partij kan maken relatief klein is tov wat ze zeggen. het systeem in nederland kent een grote mate van inertie, bovendien neemt wilders deel aan de regering met gedoogsteun, zonder ministers, de invloed die hij dan uit kan oefenen is echt niet zo groot als jij denkt.

Hoe kom je aan deze onzin dat ik niet zou weten hoe een onderhandeling in elkaar zit of de macht van Wilders overschat?

Edit: natuurlijk zal hij er niet alles door krijgen, maar door zijn denkwijze op bepaalde vlakken is dat genoeg om me licht zorgen te maken over zijn geschiktheid.

Laatst bewerkt:
Hoe kom je aan deze onzin dat ik niet zou weten hoe een onderhandeling in elkaar zit of de macht van Wilders overschat?

Edit: natuurlijk zal hij er niet alles door krijgen, maar door zijn denkwijze op bepaalde vlakken is dat genoeg om me licht zorgen te maken over zijn geschiktheid.
Ik zei niks over de onderhandelingen, als wilders ten eerste geen ministersposten krijgt en zijn opvattingen ten tweede totaal niet gedragen worden binnen de ministeries zal hij vrij weinig kunnen veranderen hoor, zo werkt dat in nl. wordt jij niet geaccepteerd bij de ambtenarij ga je een zware dobber krijgen met je voorstellen.

Ik ben voor wilders, hij is helemaal niet zo extreem als de meeste denken. Zijn ideeën hadden al veel eerder moeten worden ingevoerd.

Ik bekijk het zo, allochtonen zijn te gast in ons land dan hoor je je te gedragen. Precies hetzelfde als je gasten in huis hebt, dan verwacht je ook niet dat je neergestoken of je portemonnee gejat word. Hij heeft 100% gelijk om criminele allochtonen, op een vliegtuig te zetten, het land uit.

Ja dat is hij wel, totaal doorgedraaid. En dat verhaaltje over te gast zijn is ook wel erg, maar dat is jouw gevoel. Ik wil twee dingen weten: Zijn ideeën hadden al veel eerder ingevoerd moeten worden. Noem eens wat ideeën, zonder het over integratie en immigratie te hebben die al veel eerder hadden moeten worden doorgevoerd. En ten tweede: Criminele allochtonen op het vliegtuig, hoe zie je dit? Maak je een verschil tussen iemand die hier net een jaar is en al 3 winkels heeft overvallen en een jongen met een Marokkaanse achtergrond, die hier is geboren en een winkel overvalt? Of dan ook het land uit, want hij is niet blank? Geld dit ook voor iemand wiens moeder Duits is? Wanneer ben je crimineel, als je je verkeersboetes niet betaald of ...?

Ik snap dat sommige voorbeelden een beetje flauw zijn, maar met zulke uitspraken vraag ik me altijd af of je echt zo zwart-wit kijkt. Dus graag, vertel eens hoe jij het ziet.

@Moraalridder: een gewapende overval mag voor mij ook aanleiding zijn tot intrekken Nederlands of Belgisch paspoort. Zulke figuren hoeven we hier niet te tolereren.

Kijk ik vind ook dat als iemand hiernaartoe komt en vervolgens alleen de crimineel uithangt ook het land uit mag. Want voor hem zijn er 100 anderen die wel hun best willen doen. Alleen zo'n uitspraak 'criminele allochtonen het land uit' vind ik zo nietszeggend.

Links ok, maar jij maakt het wel erg bont :roflol: Door het probleem te ontkennen blaas je alleen maar meer wind in de zeilen van Wilders.

Verder lees ik geen Nederlandse kranten, die zijn hier trouwens niet te koop, en dan zou ik zeker geen bagger als de Telegraaf kopen.

Dan is uw IQ hoog genoeg om hier te moderen, nu begrijp ik alles.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Concreet : Een hoop geblaat, maar geen daadkracht.
Vooral de jeugd voelt zich aangesproken bij al die haatzaaiende one liners van wilders.
Men kijkt niet wat realitisch is,ze zien alleen maar hoofddoekjes.
Er zijn bijna 1 miljoen moslims, en die mensen krijgen gemiddeld meer kinderen als het witte hollandse gezin.
Wilders biedt geen oplossingen, maar verdeeldheid en haat.
En alleen hij mag lid zijn van de pvv, lekker democratisch.
Na al deze jaren van troep kunnen we toch concluderen dat mensen zoals een pvv LINKS DEMONISEERT, en dat moet eens stoppen.

Dan is uw IQ hoog genoeg om hier te moderen, nu begrijp ik alles.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Concreet : Een hoop geblaat, maar geen daadkracht.
Vooral de jeugd voelt zich aangesproken bij al die haatzaaiende one liners van wilders.
Men kijkt niet wat realitisch is,ze zien alleen maar hoofddoekjes.
Er zijn bijna 1 miljoen moslims, en die mensen krijgen gemiddeld meer kinderen als het witte hollandse gezin.
Wilders biedt geen oplossingen, maar verdeeldheid en haat.
En alleen hij mag lid zijn van de pvv, lekker democratisch.
Na al deze jaren van troep kunnen we toch concluderen dat mensen zoals een pvv LINKS DEMONISEERT, en dat moet eens stoppen.
wat reeel is in een democratie is een denkbeeld wat breed gedragen wordt en uitvoerbaar is, als je ziet dat wilders meer dan 1.6 miljoen mensen heeft die op hem stemmen moet je toch gaan accepteren dat zijn mening en standpunten tamelijk reeel worden.

Hoezo biedt wilders geen oplossingen? is het terugsturen van criminelen geen oplossing? dat iemand een andere mening heeft dan de jouwe maakt zijn mening niet meteen slecht en onmogelijk... zoiets moet je op een gegeven moment kunnen accepteren en ermee in debat gaan door concrete argumenten te bieden (ipv wilders als een enge man weg te zetten en zeggen dat hij nooit wat gaat bereiken) en als je dat niet kunt dan moet je eens bij jezelf nagaan hoe democratisch je eigenlijk bent. Wat in een democratie rechtvaardig is is iets wat breed gedragen is, niet iets wat de grijze regenten denken.

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, als we criminelen 'terug' sturen dan zijn er geen noemenswaardige problemen meer aangezien dit toch wel de grootste issue is in de NL samenleving.

Code:
Dat zijn de enige zaken waar ik Wilders-aanhangers ooit over hoor, dus die indruk krijg ik een beetje.

Wat je wilt horen, bedoel je zeker.
Ik heb in dit soort discussies al genoeg keren gezien dat Wilders-aanhangers het niet alleen over het islam/immigratieprobleem hebben gehad. En zoals zo vaak ben jij de eerste geweest in dit topic die uberhaupt met de naam Wilders op de proppen kwam. Tja, wat verwacht je dan?

Ik reageerde op Riggard, vandaar dat Wilders ter sprake kwam. En ik heb dat nog niet vaak meegemaakt. Zal wel stom toeval zijn.

Ja dat is hij wel, totaal doorgedraaid. En dat verhaaltje over te gast zijn is ook wel erg, maar dat is jouw gevoel. Ik wil twee dingen weten: Zijn ideeën hadden al veel eerder ingevoerd moeten worden. Noem eens wat ideeën, zonder het over integratie en immigratie te hebben die al veel eerder hadden moeten worden doorgevoerd. En ten tweede: Criminele allochtonen op het vliegtuig, hoe zie je dit? Maak je een verschil tussen iemand die hier net een jaar is en al 3 winkels heeft overvallen en een jongen met een Marokkaanse achtergrond, die hier is geboren en een winkel overvalt? Of dan ook het land uit, want hij is niet blank? Geld dit ook voor iemand wiens moeder Duits is? Wanneer ben je crimineel, als je je verkeersboetes niet betaald of ...?

Ik snap dat sommige voorbeelden een beetje flauw zijn, maar met zulke uitspraken vraag ik me altijd af of je echt zo zwart-wit kijkt. Dus graag, vertel eens hoe jij het ziet.

Wat vind jij er erg aan dat ik ze gasten noem? Als jij naar het buitenland gaat voor een bepaalde tijd, lang of kort. Ben en blijf je nog steeds een gast. Het is immers niet je geboorteland. Je doet mij net voorkomen alsof ik een of andere racist ben en verschil maak tussen kleuren. Wat kan mij het nou schelen of het een marokaan of duitser is. Zolang je een gast bent hoor je je te gedragen. En als iemand crimineel is kan je zelf ook wel bedenken.

En de punten die ik vind dat ze eerder moeten worden ingevoerd zal ik even een aantal opnoemen.

1. Meer blauw op straat, de pvv wilt dat de politie minder bonnen uitschrijft en meer boeven gaan vangen.

2.Zwaardere gevangenisstraffen

En hier in Nederland worden moskeeën gebouwd, vele protesten er tegen. Maar ze komen er toch, wilders wilt hier wat aan doen omdat verder niemand anders naar de Nederlanders luistert, het volk wat er woont en het land heeft opgebouwd. Om maar een voorbeeldje te noemen.. allochtonen gaan tegenwoordig voor de autochtonen.

Hierbij mijn visie. Doe er mee wat je wilt.

Nu blijkt het dus dat ik al heel mijn leven lang te gast ben in Nederland.

Terug
Naar boven