- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deel 2/4 voor de liefhebber, over de opkomst van het hedendaagse populisme:
[Link niet meer beschikbaar]
Ohja, voor PatrickvdH of hoe die ook mocht heten, als hij net doet alsof populistische leiders het allemaal weten en de verlosser zijn dan bedoeld hij dat natuurlijk parodiërend, ik begreep dat je daar vorige keer wat moeite mee had.
Ach, zo lullig was het niet bedoeld hoor. Maar wat jij wilt PatrickvH, hetgeen jij van mij vindt of mij te vertellen hebt doet over het algemeen heel weinig met me. Ik probeer het wel hoor, daar niet van, maar het komt er eigenlijk nooit zo van. Geen idee waar dat nu precies aan ligt, ik bedoel helderheid, scherpzinnigheid en doortastendheid kan je wel aan jou overlaten maar op de een of andere manier weet je me gewoon nooit zo goed te raken. In elk denkbaar aspect, best jammer, want volgens mij zouden wij best goede vrienden kunnen worden. Ik dacht laat ik een potentiële bestbuddy eens een goedbedoeld duwtje geven, maar helaas, het wordt weer eens niet gewaardeerd.
Kan je ook een discussie voeren zonder deze iedere keer compleet te ontregelen?
Ach, zo lullig was het niet bedoeld hoor. Maar wat jij wilt PatrickvH, hetgeen jij van mij vindt of mij te vertellen hebt doet over het algemeen heel weinig met me. Ik probeer het wel hoor, daar niet van, maar het komt er eigenlijk nooit zo van. Geen idee waar dat nu precies aan ligt, ik bedoel helderheid, scherpzinnigheid en doortastendheid kan je wel aan jou overlaten maar op de een of andere manier weet je me gewoon nooit zo goed te raken. In elk denkbaar aspect, best jammer, want volgens mij zouden wij best goede vrienden kunnen worden. Ik dacht laat ik een potentiële bestbuddy eens een goedbedoeld duwtje geven, maar helaas, het wordt weer eens niet gewaardeerd.
Gelukkig, mijn post was ook niet bedoelt om Klaaswitz even flink te raken om vervolgens een champagnefles open te trekken.
Bepaalde uitspraken van jou kan ik alleen niet zo goed plaatsen, of dit aan jou of mij ligt laat ik in het midden.
Voor een goede vriendschap is het natuurlijk nooit te laat.
Vreemd ook vooral dat EricR mijn kennelijk redelijk geslaagde toenaderingspoging ziet als een ontregeling. Anyway, laat ik deze discussie niet verder verstoren.
eerst topic nummer #45020 vernken en vervolgens doodleuk mededelen dat je je er weer buiten laat. Wat deed je hier dan in eerste instantie? aangezien je onderhand wel door moet hebben dat alles wat jij typt tot een ergerlijke discussie leidt.nogal rood gekleurd zaaltje niet?Deel 2/4 voor de liefhebber, over de opkomst van het hedendaagse populisme:
[Link niet meer beschikbaar]
Ohja, voor PatrickvdH of hoe die ook mocht heten, als hij net doet alsof populistische leiders het allemaal weten en de verlosser zijn dan bedoeld hij dat natuurlijk parodiërend, ik begreep dat je daar vorige keer wat moeite mee had.
Ik zie dat helemaal niet als "een topic vernken"Ja lekker ben jij zegeerst topic nummer #45020 vernken en vervolgens doodleuk mededelen dat je je er weer buiten laat. Wat deed je hier dan in eerste instantie? aangezien je onderhand wel door moet hebben dat alles wat jij typt tot een ergerlijke discussie leidt.
Als PVV wint, ja dan is het populisme, want meneer is op zijn worst getrapt. Altijd wat te zeuren, typisch. En bij gebrek aan beter accepteer ik hem. Beter dan een peniculus aquarosa Cohen of roemert of net zo erg Femke. Dit is een geschenk, strik om dit (bijna) kabinet en smullen maar.
_O- totaal geen kennis van democratie en het ambtelijk apparaat.Wilders, de beste man is in staat een hele economie om zeep te helpen en de criminaliteit te bevorderen.
In welke context moet ik dat zien als een geschenk?
Het mogelijk kabinet weet ik ook nog niet wat ik ervan moet denken, dat VVD gewonnen heeft ben ik wel heel tevreden over.
Voor mij hangt het een beetje af van hoeveel Wilders te zeggen krijgt.
Wilders in zijn eentje zou in staat kunnen zijn om bepaalde zaken erger te maken, maar aangezien dat niet zo is, is de kans veel groter dat het gewoon een rechts beleid wordt waarvan de scherpe kantjes eraf zijn. Heb nooit begrepen waarom al die Wilders tegenstanders daar zo bang voor zijn, of vrezen ze misschien dat Nederland er beter van wordt en zij dan helemaal buiten spel komen te staan?
Het enige zwakke punt blijft CDA volgens mij, niet voor niets zijn er keer op keer regeringen gevallen met hen erbij.
_O- totaal geen kennis van democratie en het ambtelijk apparaat.
als je ook maar iets wist van democratie en de werking ervan in nederland dan wist je dat de veranderingen die een politieke partij kan maken relatief klein is tov wat ze zeggen. het systeem in nederland kent een grote mate van inertie, bovendien neemt wilders deel aan de regering met gedoogsteun, zonder ministers, de invloed die hij dan uit kan oefenen is echt niet zo groot als jij denkt.Ok dat kan, maar waarom vertel je me dat je er geen kennis van hebt?
Tenmiste ik neem aan dat je het over jezelf hebt.