- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Says it all, don't it 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

roxxe zei:op fok las ik es dat een redacteur ve magazine 30 dagen op het mcdonalddieet overleefde en 6kg vermagerdenatuurlijk enkel door salades enzo te eten
btw je kunt gerust die pics wisselen, heb genoeg hotties in de states gezien en beefcakes hier in belgie

Vikkel zei:

TylW zei:Coolen zelfs niet eens zo overdreven. Geloof 8% is in VS véél te dik, dat % is in Europa toch lager.
Centaur zei:

Man-Mountain zei:ik heb meer fotos van die linker..haha ik heb die serie

Vreemd is pas geleden op tv geweest, 8% zeiden ze. Maar dat is volgens mij ernstig obesitas.wazzup zei:Meer... 20% komt dichter in de buurt
http://www.cdc.gov/nccdphp/dnpa/obesity/trend/prev_char.htm
(en dat is dus obesity dus, en niet zomaar overweight).
Wim van het Algemeen Dagblad.roxxe zei:op fok las ik es dat een redacteur ve magazine 30 dagen op het mcdonalddieet overleefde en 6kg vermagerdenatuurlijk enkel door salades enzo te eten
btw je kunt gerust die pics wisselen, heb genoeg hotties in de states gezien en beefcakes hier in belgie

Justifire zei:Maar kijk eens om je heen, schrikbarend hoeveel dikke mensen er tegenwoordig rondlopen![]()

Onzin! Ik ben nog steeds mooier dan jullie allemaal!Leviathan zei:

En het word er steeds slechter op. Als je weet dat veel wat in de VS gebeurd hier later ook overwaait... Mensen worden ook steeds minder actief, minder sport, alles met de auto, fast food omdat ze geen tijd meer hebben etc.Justifire zei:Maar kijk eens om je heen, schrikbarend hoeveel dikke mensen er tegenwoordig rondlopen![]()

MrJ zei:Als je je al daarop gaat rukken vraag ik me af wat er met je gebeurd als je eens een vrouw naakt ziet zeg.![]()

roxxe zei:op fok las ik es dat een redacteur ve magazine 30 dagen op het mcdonalddieet overleefde en 6kg vermagerdenatuurlijk enkel door salades enzo te eten