AndroidHealthClinic

Europa vs Amerika

Oei!

Mooie billetjes die rechter zeg! ;)

op fok las ik es dat een redacteur ve magazine 30 dagen op het mcdonalddieet overleefde en 6kg vermagerde ??? natuurlijk enkel door salades enzo te eten
btw je kunt gerust die pics wisselen, heb genoeg hotties in de states gezien en beefcakes hier in belgie

Cool :D en zelfs niet eens zo overdreven. Geloof 8% is in VS véél te dik, dat % is in Europa toch lager.

roxxe zei:
op fok las ik es dat een redacteur ve magazine 30 dagen op het mcdonalddieet overleefde en 6kg vermagerde ??? natuurlijk enkel door salades enzo te eten
btw je kunt gerust die pics wisselen, heb genoeg hotties in de states gezien en beefcakes hier in belgie

Ja hè hè Belgie!!

:D

Zo, die linker is weer goed rukmateriaal!! :D

ik heb meer fotos van die linker..haha ik heb die serie

ze kunnen speciaal voor amerika wel een klasse uber mass maken.

roxxe zei:
Wim van het Algemeen Dagblad.
Beetje nep, die vent at alleen maar salades.
Ja zo kan ik het ook, alsof je naar de MacDonalds gaat om een salade te eten ???
Was als antwoord op die film van die amerikaan die ze hebben moeten laten inslapen nadat hij 30 dagen mcdonalds had gegeten :D

Verder vind ik dit weer typisch hollands denken over amerikanen.
Maar kijk eens om je heen, schrikbarend hoeveel dikke mensen er tegenwoordig rondlopen :eek:

Justifire zei:
Maar kijk eens om je heen, schrikbarend hoeveel dikke mensen er tegenwoordig rondlopen :eek:
En het word er steeds slechter op. Als je weet dat veel wat in de VS gebeurd hier later ook overwaait... Mensen worden ook steeds minder actief, minder sport, alles met de auto, fast food omdat ze geen tijd meer hebben etc.
Laatst een reportage over Amerikanen, een vrouw die met de auto naar haar eigen brievenbus reed (niet eens een lange oprit ofzo) :headbang:

MrJ zei:
Als je je al daarop gaat rukken vraag ik me af wat er met je gebeurd als je eens een vrouw naakt ziet zeg. :rolleyes:

dan doe ik direct mijn broekje uit, en ga aan de ruk.. damn zo`n lijf in het echi wil je natuurlijk niet missen. :p

roxxe zei:

Dat was een gerenomeerd fitness trainer, naam is me ontschoten, zal de site binnenkort opzoeken in me favorieten.

Hij at idd ook 30 dagen MacD. Maar opvallend maar 1x frietjes, omdat het MOEST natuurlijk. Verder waren de maaltijden qua proteine en verhoudingen verder vrij goed op elkaar afgestemd, al was het aandeel vet en derhalve de totale kcal inname wat hoog, maar ook zijn trainingsschema was op zijn "dieet" aangepast.

Btw de salades van MacD zijn met die dressing mogelijk nog vetter dan een cheeseburger.

Terug
Naar boven