Fitness Seller

Europa vs Amerika

Amerikaanse vrouwen zijn of heel lelijk, of extreem mooi. Waarschijnlijk over 2 jaartjes ga ik met wat lui naar LA om te pimpen daar :cool: Of misschien leuk om met de sletjes hier te gaan in de bangbus :p

sanniejj zei:
Amerikaanse vrouwen zijn of heel lelijk, of extreem mooi. Waarschijnlijk over 2 jaartjes ga ik met wat lui naar LA om te pimpen daar :cool: Of misschien leuk om met de sletjes hier te gaan in de bangbus :p

Dude dat doe je niet in amerika maar in de oostblok landen!!
Veel meer kans :D

Hooraaay 4 Europe!!!

sanniejj zei:
Nou het valt echt ZWAAAAAAAAAAR tegen met de vrouwen daaro. Je moet sowieso niet naar kleine steden daar want daar is het echt heel slecht gesteld. Las Vegas is zeer goed te doen. LA zijn er ook aardig wat. Maar het blijft triest daar. Naar mijn maatstafen is 95% van Amerika te zwaar.

MightyDuck zei:
Dat was een gerenomeerd fitness trainer, naam is me ontschoten, zal de site binnenkort opzoeken in me favorieten.

Hij at idd ook 30 dagen MacD. Maar opvallend maar 1x frietjes, omdat het MOEST natuurlijk. Verder waren de maaltijden qua proteine en verhoudingen verder vrij goed op elkaar afgestemd, al was het aandeel vet en derhalve de totale kcal inname wat hoog, maar ook zijn trainingsschema was op zijn "dieet" aangepast.

Btw de salades van MacD zijn met die dressing mogelijk nog vetter dan een cheeseburger.

huh? hoe kan een salade vetter zijn dan een cheeseburger? ???

Terug
Naar boven