XXL Nutrition

Europese Asielcrisis (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

is een kwestie van maanden voor burgeroorlogen gaan uitbreken
Blijven dromen.

Een burgeroorlog in een Europees NAVO land kun je in ieder geval al op je buik schrijven. Wat Oostenrijk betreft idem dito.
 
50850136_1635033146641891_8380827086922711040_n.jpg?_nc_cat=103&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg



50685955_225734805039459_726071759056404480_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
 
UITGESTORVEN ZIEKTES WEER TERUG IN EUROPA!
januari 28, 2019
Schurft terug van weggeweest in Duitsland!
schurft.jpg

DANKZIJ DE MASSA-IMMIGRANTEN!

Door: Piet van Nieuwvliet)

Er zijn van die ziektes die als ‘min of meer uitgestorven in West-Europa’ golden. Schurft was daar één van. Een analyse van gegevens uit de Duitse ziekteverzekering heeft aangetoond dat er sprake is van een nieuwe hausse.

“Het medisch korps in Frankrijk weet perfect dat de terugkeer van bepaalde ziekten bij ons (en bij uitbreiding in West-Europa) gedeeltelijk te maken heeft met migratie.” In Frankrijk is sinds 2002 sprake van een jaarlijkse toename van minstens 10 procent.

Het aantal doktersvoorschriften voor medicijnen tegen schurft is van 7.486 in 2016 gestegen naar 10.024 in 2017. De verwachting is dat die toename ook zichtbaar zal zijn voor het jaar 2018, maar exacte cijfers zijn nog niet beschikbaar. Merkwaardig genoeg weet momenteel niemand te zeggen hoeveel personen in Duitsland door schurft zijn aangetast. Er bestaat namelijk nog steeds geen verplichting om die zeer besmettelijk ziekte aan te geven. Alleen instellingen waar de ziekte snel uitbreiding zou kunnen nemen – kinderdagverblijven, scholen, ziekenhuizen, opvangcentra voor migranten – zijn verplicht om het uitbreken van die ziekte te melden.

Duitsland, net als Frankrijk, België, Nederland, Oostenrijk en een aantal Scandinavische landen, werd geconfronteerd met een toenemende migratie sinds 2015. Niet alleen migranten hebben de overtocht gemaakt; in hun bagage zijn allerlei nieuwe en ‘oude, uitgestorven gewaande’ ziektes meegereisd. Dat mag niemand verwonderen.
 
Top psychiater op TV: Migranten zijn niet te integreren en tijdbom onder samenleving


Psychiater-Dogs-2-640x353-640x336-720x340.png


‘Officiële verklaringen na terreuraanslagen dat ‘wij niet bang zijn’ slechts holle woorden’ – ‘Zorgen volk over immigratie worden niet serieus genomen’ – Integratiecursussen zijn ‘naïef’ en zullen neiging tot ‘waanzinnig geweld’ niet wegnemen.


De Duitse toppsychiater Christian Dogs heeft in een talkshow van de publieke zender ZDF zowaar een kritisch geluid mogen laten horen over Berlijns ‘4M’ programma (‘Merkels Massa Moslim Migratie’). Volgens hem is de huidige politiek naïef door te denken dat de migranten te integreren zijn, en waarschuwt hij dat zij met hun ‘enorme geweldspotentieel’ als een ‘tijdbom onder de samenleving’ worden gelegd. Ook klopt het volgens hem van geen kant dat mensen met een kritisch geluid gelijk als extreemrechts en ziek worden weggezet, omdat niet zij, maar bondskanselier Merkel zelf gebruik maakt van het zaaien van angst om haar politieke doelstellingen door te drukken.

‘Holle woorden’ noemt psychiater Christian Dogs, geruime tijd hoofd van de Panorama kliniek in Scheidegg en momenteel medisch directeur van de Max Grundig kliniek, de reacties van de politiek dat wij ‘niet bang moeten zijn’ na terreuraanslagen. Volgens hem gebruiken politici dit als een soort bezwering, zodat ze de burgers niet serieus hoeven te nemen.

‘De politiek is zélf bang’

Aan de discussie bij de bekende ZDF talkshow van Peter Hahne nam ook journalist Ulrich Reitz, voormalig hoofdredacteur van het nieuwsmagazine Focus. Ook hij vindt dat de politiek het volk probeert te beïnvloeden zonder dat er echte oplossingen worden gepresenteerd. ‘Als er een terreuraanslag in een Europese stad plaatsvindt, dan ziet de politiek er meestal radeloos uit, en dat is hun grote angst. De politiek is zélf bang.’


‘Jarenlang zijn de problemen weggedrukt,’ bekritiseert ook de psychiater. Dat werd vooral gedaan door iedereen die kritische vragen over het gevoerde immigratiebeleid heeft onmiddellijk in de hoek van extreemrechts of ‘ziek’ te zetten. Dat is volgens Dogs de grootste fout van de politiek geweest.

‘Angela Merkel grootste profiteur van haar eigen angstpolitiek’

Reitz gaat nog een stap verder door te stellen dat de politiek de angst van de burgers misbruikt. ‘Als mevrouw Merkel zichzelf als de belichaming van veiligheid presenteert, dan is dat de reflex op het feit dat de mensen zich heel onzeker voelen… En dan zegt mevrouw Merkel ‘ik ben veiligheid’. Laten we het vieren. ZIJ is de grootste profiteur van deze angstpolitiek.’

Dogs vult aan dat Merkel met deze houding juist haar incompetentie onderstreept. ‘Dus doet ze helemaal niets.’ Dat is echter niet enkel haar probleem, maar van de hele politiek, vindt hij.

De voormalige hoofdredacteur van Focus zegt dat dit probleem is ontstaan omdat de discussie de afgelopen jaren is afgeknepen. ‘Iemand die zegt dat we misschien eens moeten nadenken of we ons het individuele asielrecht nog wel kunnen veroorloven, wordt gelijk gepathologiseerd of in de rechtse hoek gezet, waar hij niet thuishoort, omdat deze discussie eigenlijk bevestigd wordt.’

‘Mensen zijn terecht bang, politiek zou dat serieus moeten nemen’

Mensen die zich zorgen maken over de massa immigratie ‘zijn niet rechts, noch iets anders,’ betoont ook de psychiater. ‘De mensen zijn écht bang en erg onzeker. Dat is waar het om gaat. Ik moet hen zekerheid geven.’ De politiek zou er daarom goed aan doen deze angst eindelijk serieus te nemen, ‘want angst is voorgeprogrammeerd en hoort bij ons, want dat bewaart ons ervoor om domheden te begaan. Het idiote aan onze samenleving is dat wij allemaal bang zijn, maar allemaal doen alsof dat niet zo is.’

De psychiater ziet inmiddels veel mensen bij hem komen met deze angst voor wat er nu gaande is. Sommigen van hen durven hun huis niet meer te verlaten, omdat ze zich overal bedreigd voelen. ‘En die zich door de politiek compleet verraden voelen, omdat die hebben gezegd dat niemand daarop reageert of er iets aan doet.’ Dogs vindt het onbegrijpelijk dat politici die zoals Merkel al lang aan de macht zijn, nog steeds zeggen dat ‘men iets zou moeten doen.’ Als zij al niet in actie wil komen, wie dan wel?

Migranten zijn ‘tijdbom’ vol potentieel ‘waanzinnig geweld’

Sowieso moeten er volgens hem grote vraagtekens worden gezet bij de massa immigratie naar Duitsland en Europa, met name omdat het vooral om jonge mannen met ‘een waanzinnig geweldspotentieel’ gaat. In de psychologie gaat men ervan uit dat iemands persoonlijkheid in uiterlijk het 20e levensjaar, maar eigenlijk al in het 12e, is uitontwikkeld. Karakter, temperament en persoonlijkheid zijn daarna nauwelijks nog te veranderen.

Die miljoenen migranten die nu naar Europa worden gehaald hebben geheel andere waarden. ‘Dat is een tijdbom die we onder ons hebben, omdat zij onze waarden totaal niet kunnen begrijpen. Die kunnen wij hen ook echt niet meer bijbrengen.’ Therapie voor vluchtelingen zal daar amper aan wat kunnen veranderen, ‘en dat moeten wij accepteren.’

Integratiecursussen, zoals ook in Nederland plaatsvinden, zijn in zijn ogen dan ook naïef. ‘Je kunt ze niet integreren. Op veel gebieden is er niets te integreren. Je kunt de taal leren, maar niet de cultuurkring, niet de godsdienstigheid, niet de overtuiging en al helemaal niet het geweldpotentieel. Er komen mensen met een potentieel waanzinnige agressiviteit, omdat ze in oorlogen zijn opgegroeid. Die hebben geleerd te vechten, en weten helemaal niet hoe harmonie werkt. Dat proberen om te vormen is een dwaze opgave.’
 
Ietje, ietje, ietje, nannan heeft een klein...

Socialemediafixatietje :s
 
Z'n vader had in de wasbak moeten schieten. Als dikkopje was hij vast leuker geweest.
 
gaan we weer

Illegaal valt minderjarige meisjes lastig aan Sint-Pietersplas en riskeert één jaar cel
  • 28 januari 2019
  • 21u33

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Getty Images/iStockphoto A hairy man's hand holding a woman hand for rape and sexual abuse concept
BRUGGE Een illegaal van Afghaanse origine riskeert één jaar cel omdat hij aan de Sint-Pietersplas in Brugge minderjarige meisjes probeerde mee te lokken. Tijdens zijn proces bleek dat er sprake is van vijf slachtoffers.

De feiten speelden zich af tussen eind mei en half juni vorig jaar. M.S probeerde op verschillende manieren zijn slag te slaan. Zo vroeg hij op 26 mei aan een jonge vrouw die met haar hond aan de Sint-Pietersplas wandelde of hij de viervoeter mocht strelen. Tijdens het hurken begon de illegaal van Afghaanse origine echter de benen van het meisje te strelen. Eind mei ging S. nog een stapje verder toen hij zich op een jonge vrouw wierp en zijn tong in haar mond stak en tegen haar begon te rijden. Het slachtoffer kon gelukkig tijdig ontkomen. Dat hield de Afghaan echter niet tegen om zijn daden verder te zetten. Zo maakte hij begin juni seksueel getinte gebaren naar een 13-jarig meisje dat van de bibliotheek kwam. Hij volgde haar zelfs tot bij haar thuis. Verder probeerde hij nog een 17-jarig meisje in de bosjes te lokken met seksueel getinte gebaren. De man maakte zo enkele weken de omgeving van de Sint-Pietersplas onveilig, maar kon uiteindelijk toch gevat worden. Hij gaf wel verstek voor zijn proces. De rechter doet uitspraak op 25 februari.
 
jaja

shutterstock_1140263831-e1547146584752.jpg

Jongen (17) afgeperst door groep allochtonen, politie: “eigen schuld”
Door
Tom Lallemand
-
11 januari 2019 - 09:06



Opmerkelijk verhaal uit Kortrijk. Een 17-jarige jongen werd er door een groep allochtonen afgeperst, maar kreeg van de politie te horen dat het zijn eigen schuld was. Dat meldt Het Nieuwsblad. De afgelopen weken en maanden zorgden allochtonen verschillende keren voor onrust in de Kortrijkse uitgaansbuurt, maar niemand durft klacht indienen uit angst voor represailles.

“We bezochten op oudejaar een café in de Kortrijkse uitgaansbuurt. We dronken een pint en gingen naar buiten om een sigaretje te roken. Er stond een aantal Tsjetsjeense jongemannen buiten te praten. Op het eerste gezicht was er niets aan de hand. Tot ik mijn portefeuille op het tafeltje legde om mijn aansteker uit te halen”, zo vertelt het 17-jarige slachtoffer aan Het Nieuwsblad.

Slachtoffer of schuldige?
“Eén van die jongens nam 10 euro uit mijn portefeuille. Ik zei dat hij dat geld moest teruggeven. Hij antwoordde dat hij me verrot zou slaan. Eén van mijn vrienden haalde toen ook zijn portefeuille boven om wat geld voor een biertje. Dezelfde jongeman rukte zijn portefeuille uit zijn handen en haalde er 25 euro uit. We lieten dat niet zomaar gebeuren, maar plots werden we bedreigd door andere Tsjetsjenen. Met zijn drieën ben je dan machteloos.”


Het slachtoffer belde de politie, maar zij verwezen hem door naar een ander politiebureau. Maar ook dat politiebureau bleek gesloten te zijn. “Net toen we vertrokken vanuit de Oude Vestingstraat werd ik teruggebeld met de opdracht om naar het nieuwe politiebureau in de Minister de Taeyelaan te gaan. Onderweg naar daar werd ik opnieuw door de noodcentrale opgebeld, dit keer met de boodschap dat het ook daar gesloten was.”

Nadat hij tot drie maal toe niet geholpen werd door de politie, kreeg hij dan toch een vrouw van de politie aan de lijn die naar zijn verhaal luisterde. Helpen deed de vrouw echter ook niet. Ze vroeg het slachtoffer waarom hij dat zomaar had laten gebeuren. “Met drie tegen twintig delf je het onderspit”, zei ik. “Waarom leg je dan je portefeuille op tafel”, vroeg ze. “Het was dus mijn schuld.”


In de uitgaansbuurt van Kortrijk kwam het de laatste tijd al vaker tot opstootjes met allochtonen. Slachtoffers durven vaak geen klacht indienen uit angst voor wraak. “Ik heb nog altijd geen klacht ingediend”, aldus het slachtoffer nog. “Ik heb angst om me kenbaar te maken en ik ben bang voor represailles.”

j2d6JVFz_normal.jpg
Wouter Vermeersch@WouterVermeersc

https://twitter.com/WouterVermeersc/status/1083395262809284608

Tsjetsjenen persten op oudjaar Kortrijkse jongeren af in 't Stroatje, dat bracht #VlaamsBelang #Kortrijk aan het licht: “Hoe kan het dat we niet op een normale manier oudejaar kunnen vieren? Waarom worden we niet ernstig genomen?” #BeschermONZEmensen https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190109_04089873 …


[afbeelding niet meer beschikbaar]
Afgeperste jongen (17) durft geen klacht indienen uit vrees voor represailles én omdat noodcentrale...
Jongeren durven vaak geen klacht indienen bij de politie uit vrees voor represailles. Het overkwam O. op oudejaar. Zijn ervaring met de noodcentrale was ev...

m.nieuwsblad.be

BRONHet Nieuwsblad

 
In het juiste topic posten blijft lastig. :emo:
 
Laatst bewerkt:
Zoek de verschillen, Salvini vs Macron.

51156314_1898196620306944_7807802007808376832_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg
Europees multiculturalisme is een groot sprookje. Ik ben zelf een migrant en ga weer terug naar me eigen land. Er valt simpelweg niet te leven met verschillende wezensvreemde culturen.
 
Europees multiculturalisme is een groot sprookje. Ik ben zelf een migrant en ga weer terug naar me eigen land. Er valt simpelweg niet te leven met verschillende wezensvreemde culturen.
Terug naar NL of terug naar een meer homogeen land? :roflol:
 
Heb je geld nodig voor een vliegticket?

:trollfacex:
 
Terug naar NL of terug naar een meer homogeen land? :roflol:
Hahaha, ik ga juist weg uit NL terug naar me land van herkomst, en begrijp me niet verkeerd ik heb niks te klagen over me leven in NL, ik zie gewoon dat het misgaat en zie dat de multiculturele samenleving volledig mislukt.
 
Heb je geld nodig voor een vliegticket?

:trollfacex:
Niet nodig van jou zwerver, maar al te blij dat ik terug naar me eigen land. Nederlands is voor de Nederlanders waar ik en andere migranten simpelweg niet thuishoren. Net zoals mijn land van mij en mijn landgenoten is waar jullie niet horen.
 
Back
Naar boven