XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Dit is hoe je omgaat met de huidige situatie. Totale uitsluiting van linksen/immigranten :)

1rs7Ubl.png

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

Muslims Marching in UK
Protesting the arrest of a Muslim.

Die chick is trouwens moeilijk naïef.

In wat voor bui ik ook ben, zodra ik dit topic weer even bijlees is m'n mood weer direct gezet. Wat een haat heb ik in een bijzonder korte tijd opgebouwd voor dit vies smerig k*t volk zeg!!! Met elk bericht en / of filmpje wordt de haat groter. Lijkt me duidelijk dat dit iets is wat nooit meer goed komt. Die lui moeten echt opk*nkeren hier voordat er aan alle kanten doden gaan vallen want dat is overduidelijk waar dit naar toe gaat.

Christelijke asielzoekers schijnen het her en der zwaar te hebben (intimidatie in diverse vormen) met/door de islamitische meerderheden in menig AZC of nood opvang. Ik denk dat het een slechte zaak is als duizenden moslims uit Syrië, Afghanistan, Irak zich blijvend in Nederland vestigen omdat ik niet het idee heb dat men kern ideeën over het leven hier niet deelt en men liever hun eigen gang gaat en in beweging zet.

Hoe moet dat als ze dan 'ongelovigen' gaan tegenkomen ?

Ik denk dat dat in de toekomst voor grotere polarisatie gaat zorgen omdat de gemiddelde Nederlander hier niet van gediend is ook al denken veel mensen dat het zo'n vaart niet zal lopen wil ik graag wijzen op de grote aantallen die al naar Nederland zijn gekomen en nog gaan komen en toegang zullen krijgen wat niet te voorziene ontwikkelingen gaat opstarten.

We kregen ooit xxxx gastarbeiders met hetzelfde geloof wat in mijn visie wel degelijk een maatschappelijke botsing heeft opgeleverd en die nog steeds gaande is.

Als er nu geen 3000 maar 80000 moslims bijkomen zijn de gevolgen niet te overzien.

Laatst bewerkt:
In wat voor bui ik ook ben, zodra ik dit topic weer even bijlees is m'n mood weer direct gezet. Wat een haat heb ik in een bijzonder korte tijd opgebouwd voor dit vies smerig k*t volk zeg!!! Met elk bericht en / of filmpje wordt de haat groter. Lijkt me duidelijk dat dit iets is wat nooit meer goed komt. Die lui moeten echt opk*nkeren hier voordat er aan alle kanten doden gaan vallen want dat is overduidelijk waar dit naar toe gaat.
ik ben net zo goed tegen deze hele vluchtelingenstroom maar jij komt toch zo ongelooflijk dom over in je posts :roflol:

tokkie

ik ben net zo goed tegen deze hele vluchtelingenstroom maar jij komt toch zo ongelooflijk dom over in je posts :roflol:

tokkie

De nabije toekomst zal uitwijzen hoe dom mijn posts zijn. Ik hoop eerlijk gezegd van niet gezien ik tegenwoordig graag een rustig leventje geniet maar ben bang dat je nog terug zal moeten komen op je opmerking. Verder zal het me echt een rotzorg zijn wat jouw mening hierover is.

Er is ook positief nieuws.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2015/09/akkoord_met_marokko_over_uitke.html

Aan de jarenlange ruzie tussen Marokko en Nederland over de hoogte van uitkeringen is een eind gekomen. Nederlandse uitkeringen die naar Marokko gaan, zullen sterk worden verlaagd.

De uitkeringen zullen worden aangepast aan het welvaartsniveau van het land. Dat betekent dat de uitkering met 40 procent zal dalen, schrijft EenVandaag. Het Sociale Zekerheidsverdrag uit 1972 tussen ons land en Marokko is hiermee aangepast.

Er is ook positief nieuws.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2015/09/akkoord_met_marokko_over_uitke.html

Aan de jarenlange ruzie tussen Marokko en Nederland over de hoogte van uitkeringen is een eind gekomen. Nederlandse uitkeringen die naar Marokko gaan, zullen sterk worden verlaagd.

De uitkeringen zullen worden aangepast aan het welvaartsniveau van het land. Dat betekent dat de uitkering met 40 procent zal dalen, schrijft EenVandaag. Het Sociale Zekerheidsverdrag uit 1972 tussen ons land en Marokko is hiermee aangepast.
Dit blijft ook een bizar fenomeen. Die Marokkanen dreigden echter met verschillende zaken als Nederland het verdrag zou opzeggen. Hier te lezen: [Link niet meer beschikbaar]

Het is ook wel grappig dat die Marokkanen ons eigenlijk alleen maar ellende hebben bezorgd en ze kwamen niet eens als asielzoekers uit een oorlogsgebied. Gelukkig zijn alle asielzoekers die hier nu heen komen hoogopgeleid en een verrijking voor Nederland: http://www.nrc.nl/nieuws/2015/09/18/topman-coa-asielzoekers-zijn-verrijking-voor-de-samenleving/

http://bitpull.nl/blog/2015/09/29/de-ramp-die-nederland-te-wachten-staat-1860

Kan het niet beter verwoorden. En zoals een vd comments onder het stuk al zegt, dit is wat de meerderheid denkt maar niet uitspreekt.

mooi geschreven stuk ,

in Duitsland en Oostenrijk slaat langzaam de euforie van in het begin ook om in twijfel en afkeer van het veelal onbeschofte en ondankbare gedrag

van veel van die asielzoekers , behalve een deel echt goedwillende mensen zit er echt veel asociaal k.. volk tussen,

daar zit niemand toch op te wachten ,nou ik in ieder geval niet

Los van de grote culturele en religieuze verschillen, er gaat een economische kostenpot bijkomen die we nu niet kunnen inzien en niet alleen de directe kosten maar ook op lange termijn en die zeg maar door stromen in andere zaken.

Echt een slechte zet van Nederland en west Europa, ik kan geheel begrijpen dat er landen zijn die zich niet verplicht willen om aantal x op te gaan vangen.

Het is ook angstvallig stil in de media, ik denk dat er vanuit asielorganisaties, overheden op zijn gegaan om een media stilte is in te lassen om zo de zogenaamde 'onderbuik gevoelens' niet aan te wakkeren terwijl het gewoon de waarheid op de grond is.

Er staan nog zoveel mensen in de toegangswegen in de regio's voor west Europa.

Zeker nu de PVV redelijke stappen maakt. Wat een !@##$%% zijn die linkse idealisten die met man en macht de waarheid niet willen tonen aan het publiek.

Los van de grote culturele en religieuze verschillen, er gaat een economische kostenpot bijkomen die we nu niet kunnen inzien en niet alleen de directe kosten maar ook op lange termijn en die zeg maar door stromen in andere zaken.

Echt een slechte zet van Nederland en west Europa, ik kan geheel begrijpen dat er landen zijn die zich niet verplicht willen om aantal x op te gaan vangen.

Het is ook angstvallig stil in de media, ik denk dat er vanuit asielorganisaties, overheden op zijn gegaan om een media stilte is in te lassen om zo de zogenaamde 'onderbuik gevoelens' niet aan te wakkeren terwijl het gewoon de waarheid op de grond is.

Er staan nog zoveel mensen in de toegangswegen in de regio's voor west Europa.

Zeker nu de PVV redelijke stappen maakt. Wat een !@##$%% zijn die linkse idealisten die met man en macht de waarheid niet willen tonen aan het publiek.

Jij bent van de pot gerukt man :roflol:

Franse veteranen gaan op eigen kosten IS te lijf

Een groep oudgedienden uit meerdere Franse legereenheden, waaronder het Vreemdelingenlegioen, heeft samen met de Koerden een geheime eenheid opgericht om Islamitische Staat (IS) te bestrijden.

Ze zijn boos en kunnen niet langer toekijken op wat IS aanricht: ze gaan daar wat tegen doen. Het lijkt zo wel een trailer voor een actiefilm, een Franse variant op de Amerikaanse film The Expendables waarin Sylvester Stallone, Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger nog een keer ten strijde trekken.

Maar deze Fransen zijn geen acteurs, wel geharde oorlogsveteranen. En met een gemiddelde leeftijd van rond de 35 is hun strijdgroep behoorlijk jonger dan Rocky & co.

Ervaring
Bedoeling is dat de eerste ex- militairen zich in december aansluiten bij de Koerdische peshmer-ga om in Irak jihadisten te gaan bevechten. Ervaring genoeg. Meerdere groepsleden dienden in 2012 in Afghanistan, in een speciale en inmiddels opgeheven brigade van de Franse landmacht met de naam [Link niet meer beschikbaar] (TFL). Zo heet ook het nieuwe vrijwilligerskorps, vernoemd naar de Franse generaal die voorop ging in de Amerikaanse Onafhankelijkheidsstrijd.

In TFL zitten behalve ex-commando's van de Franse landmacht ook ex-leden van speciale eenheden van de Franse marine en commando's van het roemruchte Vreemdelingenlegioen. Allemaal vinden ze Europa 'te passief'.

De deelnemers voeren als argument ook de aanslagen tegen Charlie Hebdo en andere doelwitten in Frankrijk en de 'weinig productieve' luchtbombardementen boven IS-gebied aan.

Heethoofden
Communiceren met TFL is lastig en loopt langs codenamen op Twitter of via hun pagina op Facebook. 'Nova' en 'Ach' beantwoorden daar persvragen. "Wij zijn geen kruisvaarders. We willen ook moslims helpen. Ons land en heel Europa blijven de ogen sluiten voor wat daar allemaal gebeurt. We zijn geen heethoofden, maar passief thuis zitten doen we niet. Alleen ter plaatse kan ik me nuttig voelen en mezelf ervan verzekeren dat ik mijn taak vervul," vertelde Ach, een voormalig paracommando eerder op de Franse radio.

"We zullen tactische, technische en strategische expertise leveren op erg diverse vlakken, van schietoefeningen tot eerste hulpverlening," meldt Ach.

Naast een harde kern van vijftien veteranen zou een honderdtal kandidaten al interesse hebben betoond. Ook komt er geld binnen op de rekening van de vrijwilligers. Wie zich aanmeldt in naam van het christelijke geloof, of uit islamofobie, wordt geweerd.

Donatie voor deze helden, kan je hier doen:
https://www.leetchi.com/c/solidarite-de-task-force-lafayette

Ikzelf heb al alvast een kleine bijdrage van 10euro gedaan.

Jij bent van de pot gerukt man :roflol:

nou valt wel mee hoor

4 miljoen immigranten kosten Duitsland jaarlijks € 168 miljard

De Duitse econoom professor Hans-Werner Sinn berekende dat de kosten van één immigrant het afgelopen jaar een kleine € 70.000 bedroegen. Bij één miljoen asielzoekers is Duitsland dit jaar € 42 miljard euro kwijt. Worden het er inderdaad 4 miljoen, dan hebben we het over een duizelingwekkende € 168 miljard . Zelfs Duitsland zal zo’n bedrag onmogelijk kunnen betalen. Het gevolg zal zijn dat het land al binnen enkele jaren volledig zal instorten.

Nederland: Dit jaar € 15,4 miljard kwijt

Ervan uitgaande dat Nederland per immigranten net zoveel kwijt is en de huidige toestroom ongewijzigd blijft, dan gaan 220.000 asielzoekers ons dit jaar € 15,4 miljard kosten, en € 61,6 miljard als de vloedgolf net als in Duitsland 4 x zo groot blijkt. Dus ouderen, bejaarden, chronisch zieken, werklozen, bijstandsgezinnen: maakt u maar weer op voor de zoveelste ronde strenge bezuinigingen, want al die migranten moeten ergens van betaald worden. En de ervaring leert dat altijd de minst weerbare mensen de eerste slachtoffers zijn.

‘Vluchtelingen wees welkom’ berichten bijna allemaal vals

Een recent voorbeeld waaruit blijkt dat de overheid ‘as we speak’ druk bezig is de mening van de burgers te manipuleren is de onthulling dat de vele positieve tweets over de massa immigratie door Duitsers slechts voor iets meer dan 6% afkomstig blijken te zijn uit Duitsland zelf, en voor 93% uit het buitenland. Gezien het bovenstaande zal het geen verbazing meer wekken dat de meeste berichten afkomstig zijn uit de VS en Groot Brittannië.

Daarnaast zorgt een compleet leger ‘netbots’ ervoor dat de sociale media helemaal worden overspoeld met dit soort valse ‘vluchtelingen wees welkom’ berichten, waardoor de internetter die wél kritisch staat tegenover de komst van miljoenen moslims naar Europa het idee krijgt dat hij tot een kleine minderheid behoort (2).

Onthoud echter dat juist het tegendeel het geval is – als u zich ook grote zorgen maakt over de door de globalisten gewilde migrantentsunami en de daarop volgende dreigende instorting van onze vrede, welvaart en complete samenleving, behoort u tot de –helaas nog grotendeels zwijgende- meerderheid

Dezelfde schandalige misleiding door de media vindt in een heel Europa plaats. Een Duitse lerares aan een middelbare school schrijft hoe verbijsterd ze was over de beelden die de grote zenders in haar land tonen van de aankomst in München van een uit Salzburg afkomstige trein vol vluchtelingen.

Ze vertelt dat ze zelf ook aan boord van deze trein zat. In Oostenrijk filmden de TV-camera’s enkele burgers die de vluchtelingen met tassen voedsel en andere spullen opwachtten. Op het journaal werd dat ‘De Salzburgers heten de vluchtelingen welkom’. De lerares schrijft dat niet één cameraman aandacht voor had voor de verder volledig met jonge, krachtige mannen gevulde wagons, die zonder uitzondering allemaal op de meest moderne smartphones aan het kijken waren. ‘Worden deze vluchtelingen op hun weg over de Balkan soms met de nieuwste smartphones uitgerust?’ vraagt ze zich af.

‘Toen ik die vele jonge mannen, allemaal goed gekleed, bekeek, vroeg ik me af hoe bij ons het beeld van hulpbehoevende vluchtelingengezinnen ontstaat.... Ik kan bevestigen dat ook in München doelbewust de enkele aanwezige vrouwen met kinderen werden gefilmd en werden geïnterviewd.’

Ze vroeg een cameraman van de ARD een inmiddels lege wagon te filmen, die bezaaid was met (half)lege flessen en voedselresten. Dat werd echter geweigerd, klaarblijkelijk omdat dit niet in het beeld past dat de media de Europese burger wil schetsen.

‘En de daar aanwezige burgemeester van München, die moet toch weten dat er bijna alleen maar jonge mannen uit Syrië en andere Arabische landen naar ons toekomen? Uit meerdere nieuwsberichten heb ik opgemaakt dat uitsluitend die paar vrouwen en kinderen onder de vluchtelingen worden gefilmd. In zijn totaal gaat het echter om talrijke jonge mannen. Zijn dat werkelijk vluchtelingen? Zo ja, hebben zij soms hun vrouwen en kinderen in de oorlog achtergelaten?’ (4)

Best overdreven dat een immigrant 200 euro per dag kost:roflol:

Best overdreven dat een immigrant 200 euro per dag kost:roflol:

valt ook wel mee ,buiten het normale uitgavepatroon zoals voedsel , onderdak en kleding ook:

extra inzet politie en douane , kosten IND , kosten AZC , kosten advocatuur , kosten

taalcursussen , kosten bus en treinvervoer , inrichting van het toegewezen huis ,

ziekenfonds en ga zo maar door ,zo kom je aan deze bedragen per persoon

dan zal ik maar niet de verborgen kosten in de toekomst meerekenen:

gezinshereniging = extra bijstandsuitkering + kinderbijslag +vliegtickets (want deze komen

niet met rubberbootjes)

Gezinshereniging
Tot slot moet worden gezegd dat lang niet alle migranten die Nederland bereiken dit doen na een lange reis door Europa. Omdat vluchtelingen recht hebben op [Link niet meer beschikbaar], zullen de komende maanden ook veel 'nareizigers' naar Nederland komen.

Die komen in de meeste gevallen vanuit Turkije naar Nederland gevlogen. En vliegtuigen, enkele extreme situaties uitgezonderd, laten zich niet door slecht weer tegenhouden.

Arbeidsbureaus
Die cijfers zijn bekendgemaakt door het federale arbeidsbureau, dat maandelijks de effecten van immigratie op de arbeidsmarkt meet. Bestuurslid Raimund Becker voorspelt dat 90 procent van de asielzoekers afhankelijk van een uitkering zal zijn.

dit zijn de Duitse keiharde cijfers maar veel minder zal het in Nederland ook niet worden

(ondanks de toezeggingen dat het grootste deel hoog opgeleid is ,

meer nog dan statistisch mogelijk is ???)

Dit en komend jaar zullen naar schatting in totaal 1,4 miljoen irreguliere migranten Europa bereiken. Volgend jaar worden het er vermoedelijk nog meer dan dit jaar.

Ben bang dat er niets overdreven is aan de posts van Vieze jij.

Terug
Naar boven