Brawl
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben net zo goed tegen deze hele vluchtelingenstroom maar jij komt toch zo ongelooflijk dom over in je postsIn wat voor bui ik ook ben, zodra ik dit topic weer even bijlees is m'n mood weer direct gezet. Wat een haat heb ik in een bijzonder korte tijd opgebouwd voor dit vies smerig k*t volk zeg!!! Met elk bericht en / of filmpje wordt de haat groter. Lijkt me duidelijk dat dit iets is wat nooit meer goed komt. Die lui moeten echt opk*nkeren hier voordat er aan alle kanten doden gaan vallen want dat is overduidelijk waar dit naar toe gaat.

ik ben net zo goed tegen deze hele vluchtelingenstroom maar jij komt toch zo ongelooflijk dom over in je posts
tokkie
Dit blijft ook een bizar fenomeen. Die Marokkanen dreigden echter met verschillende zaken als Nederland het verdrag zou opzeggen. Hier te lezen: [Link niet meer beschikbaar]Er is ook positief nieuws.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2015/09/akkoord_met_marokko_over_uitke.html
Aan de jarenlange ruzie tussen Marokko en Nederland over de hoogte van uitkeringen is een eind gekomen. Nederlandse uitkeringen die naar Marokko gaan, zullen sterk worden verlaagd.
De uitkeringen zullen worden aangepast aan het welvaartsniveau van het land. Dat betekent dat de uitkering met 40 procent zal dalen, schrijft EenVandaag. Het Sociale Zekerheidsverdrag uit 1972 tussen ons land en Marokko is hiermee aangepast.
http://bitpull.nl/blog/2015/09/29/de-ramp-die-nederland-te-wachten-staat-1860
Kan het niet beter verwoorden. En zoals een vd comments onder het stuk al zegt, dit is wat de meerderheid denkt maar niet uitspreekt.
Los van de grote culturele en religieuze verschillen, er gaat een economische kostenpot bijkomen die we nu niet kunnen inzien en niet alleen de directe kosten maar ook op lange termijn en die zeg maar door stromen in andere zaken.
Echt een slechte zet van Nederland en west Europa, ik kan geheel begrijpen dat er landen zijn die zich niet verplicht willen om aantal x op te gaan vangen.
Het is ook angstvallig stil in de media, ik denk dat er vanuit asielorganisaties, overheden op zijn gegaan om een media stilte is in te lassen om zo de zogenaamde 'onderbuik gevoelens' niet aan te wakkeren terwijl het gewoon de waarheid op de grond is.
Er staan nog zoveel mensen in de toegangswegen in de regio's voor west Europa.
Zeker nu de PVV redelijke stappen maakt. Wat een !@##$%% zijn die linkse idealisten die met man en macht de waarheid niet willen tonen aan het publiek.

Best overdreven dat een immigrant 200 euro per dag kost![]()
)