MuscleMeat

Even een vraag tussendoor, need help!

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m68
Massa
81kg
Hey Dbbers

Het is bijna zomer en daarom had ik een vraagje over creatine. Ik heb er veel over gelezen maar snap er weinig van.

Train al een jaar met goede voeding + supplumenten als BCAA's, Whey, visolie vitamines etc.. Maar niet aan de creatine geweest.

Ben er wel in geintresseerd maar omdat ik aan de hoge vp% zit ( 13-14 )ben ik bang dat ik er vettiger er zal uitzien mede omdat je schijnt vocht vast zal van houden?

Zit op 13-14%zie sinds kort me bovenste 4 buikspieren. wil die daarom vasthouden tot september en daarna bulken. maar de vraag is eigenlijk zou ik creatine gebruiken? Om " groter te lijken " of gewoon laten zoals het is.

Of zou ik "water out " gebruiken om met hulp van vocht te verliezen droger te staan voor in de zomer?

Laatst bewerkt:
Als je het alleen wil nemen om groter te lijken zou ik het lekker laten staan ;) Water-out kun je wel proberen!

Ik zou creatine gewoon het hele jaar door gebruiken en doorgaan met je 'goede voeding' totdat je rond de 10% zit. Dan zijn je abs allemaal wel goed zichtbaar. Water out heeft bij mij niet/nauwelijks geholpen.

Terug
Naar boven