MuscleMeat

Even voor de duidelijkheid!

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
ok broeders. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en er zijn zoveel meningen! Burn the Fat Feed the Muscle heb ik gelezen. Ik kan helaas geen cardio 's ochtends doen. Hier ff een paar vragen.

1. Ik kan alleen 's avonds of 's middags cardio doen. Heb geen cardio mogelijkheid thuis voor cardio dus sochtends voor school kan ik vergeten. Kan smiddags/savonds ook gewoon? Of is dat minder?

2. Als ik na mijn training cardio doe weet ik wat ik moet eten maar ik weet niet hoe ik mijn eten moet plannen als ik smiddags cardio wil doen zonder training. Ik train 3x per week maar ik wil 5/6x per week cardio doen. Hoe doe ik dat zonder spierverlies?

3. In de cut eet ik overdag 500ml kwark, en voor het slapen gaan. Verder ook kalkoenfilet enz. maakt dat niet uit? 2x per dag ongeveer hetzelfde? Ik doe er smiddags ook havermout/studentenhaver bij enzo.

4. Volgens het boek Burn the Fat, Feed the Muscle moet ik 75% van mijn maximale hartslag gebruiken om in de target zone te komen. 220 - 17(age) = 203. * 0,75 = 152.25. Moet ik dan rond de 152.25 blijven voor vetverlies? Er kwam iemand naar me toe die traint al 14 jaar zei hij, en hij raadde me aan om rond de 120-130 hartslag te zitten. Anders verbrand je spieren! zei hij.

Wie helpt?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
dudes, answer me

Sticky`s lezen

ok broeders. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en er zijn zoveel meningen! Burn the Fat Feed the Muscle heb ik gelezen. Ik kan helaas geen cardio 's ochtends doen. Hier ff een paar vragen.

1. Ik kan alleen 's avonds of 's middags cardio doen. Heb geen cardio mogelijkheid thuis voor cardio dus sochtends voor school kan ik vergeten. Kan smiddags/savonds ook gewoon? Of is dat minder?

2. Als ik na mijn training cardio doe weet ik wat ik moet eten maar ik weet niet hoe ik mijn eten moet plannen als ik smiddags cardio wil doen zonder training. Ik train 3x per week maar ik wil 5/6x per week cardio doen. Hoe doe ik dat zonder spierverlies?

3. In de cut eet ik overdag 500ml kwark, en voor het slapen gaan. Verder ook kalkoenfilet enz. maakt dat niet uit? 2x per dag ongeveer hetzelfde? Ik doe er smiddags ook havermout/studentenhaver bij enzo.

4. Volgens het boek Burn the Fat, Feed the Muscle moet ik 75% van mijn maximale hartslag gebruiken om in de target zone te komen. 220 - 17(age) = 203. * 0,75 = 152.25. Moet ik dan rond de 152.25 blijven voor vetverlies? Er kwam iemand naar me toe die traint al 14 jaar zei hij, en hij raadde me aan om rond de 120-130 hartslag te zitten. Anders verbrand je spieren! zei hij.

Wie helpt?

Dude!

1. 's middags 's avonds kan ook gewoon. Je moet energie verbranden. Bovendien kun je dan een stuk harder dan 's ochtends dus niet verkeerd. Probeer HIIT te doen dan, genoeg energie en lekker opkrikken dat verbruik. Perfect dus.

2. Gewoon net als met KT, 2 uurtjes ofso na het eten cardio. Je kunt nog even opdrukken voor je gaat. Haha. Gewoon HIIT doen man en evt. daar achteraan nog even 10min gewoon rustige cardio. Daarna gewoon weer eten. Blijven eten om de 3 uur ofso, dat voorkomt wel spierverlies, gewoon carbs blijven eten en genoeg eiwitten.

3. Kwark is goed. Probeer wel te variëren, maar dat zit wel snor denk. Vis, eieren, je weet. Doemaar die noten i.p.v. havermout 's avonds. No carbs, tenzij je groenten eet.

4. Forget die hartslag. HIIT doen en wat rustige cardio erachteraan. Als je nuchter gaat is een hartslag misschien okey, maar je eet genoeg dus gewoon knallen. Ook goed voor je conditie, dan ren je iedereen er tenminste uit met een potje voetbal. Dat spierverlies verhaal is bogus. Goed eten.

Later

Tja,
dat klopt wel een beetje maar als je de sticky`s volgt heb je in ieder geval een goede basis, want die mannen weten waar ze over praten.
En dan na een aantal weken kijken of je resultaat ziet.

maar ok, hier een paar antwoorden:

1. Kan ook gerust s`middags of s`avonds.
2. Trainen op 60 tot 70% van je max. hartslag en goed eten -> minimaal spier verlies.
3. snap niet wat je bedoel, plaats eerst je voedingsschemaeens.
4. Zie antwoord 2. eerst je max. hartslag bepalen (in real, niet door een sommetje) en dan 60 - 70% daarvan nemen. Of ga voor HITT training.

(graag karma voor antwoord)

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Flyboy!

Had ff eerder gepost, had ik niet de moeite hoeven nemen. :)

1. Elk moment van de dag past. Je moet niet per se naar de gym voor cardio, fietsen en lopen kan toch ook
2. Ik zie het probleem niet. Eet gewoon, speelt toch geen rol wat het tijdstip is
3. Kan geen kwaad, buiten dat je het misschien moe wordt van altijd hetzelfde te eten, wissel dan eens af, genoeg bronnen
4. Tussen 140 en 160 train ik als ik met hartslag train.
Voor de rest zou ik me er niet te druk in maken. Ga gewoon lopen fietsen .... maar geen marathons.

Tja,
dat klopt wel een beetje maar als je de sticky`s volgt heb je in ieder geval een goede basis, want die mannen weten waar ze over praten.
En dan na een aantal weken kijken of je resultaat ziet.

maar ok, hier een paar antwoorden:

1. Kan ook gerust s`middags of s`avonds.
2. Trainen op 60 tot 70% van je max. hartslag en goed eten -> minimaal spier verlies.
3. snap niet wat je bedoel, plaats eerst je voedingsschemaeens.
4. Zie antwoord 2. eerst je max. hartslag bepalen (in real, niet door een sommetje) en dan 60 - 70% daarvan nemen. Of ga voor HITT training.

(graag karma voor antwoord)

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Flyboy!

Had ff eerder gepost, had ik niet de moeite hoeven nemen. :)

Tsjah, sorry. Ik dacht niemand geeft die arme jongen antwoord, dus laat ik me maar opofferen.

Terug
Naar boven