Fitness Seller

Even voorstellen en advies

Nauwelijks 2 jaar naturel getraind....ik denk dat je beter naturel kunt door trainen en cutten naar 10%.
Daarna nog maar eens kijken.
Misschien heb je een foto van je fysiek voor betere feedback. Meestal is 15% nog steeds ruim 20% hier.

• Topic Starter Topic Starter
Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties. Mijn natuurlijke test is helaas erg laag van zichzelf vanwege medische redenen dus ik wil hoe dan ook test gaan gebruiken. Dus los van de adviezen wel/niet AAS boven de 10%; is de situatie die ik hierboven geschetst heb realistisch?
als je test laag is kan @AndroidHealthClinic misschien iets voor je betekenen en trt voorschrijven?

• Like
Waarderingen: horn
Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Verder heb ik tussen de 6.0 nmol/l en 15 nmol/l geprikt, in dat laatste geval zeggen ze gewoon dat het laag maar prima is terwijl ik er wel hinder aan ondervind.
Nee dan ondervind je hinder aan iets anders..
15 nmol/l is ook helemaal niet weinig trouwens

Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Complete onzin.

Nu met var en winstrol zal je eigen aanmaak nog lager liggen. als je vaker 6nmol/L meet, had je al TRT gekregen of iets anders. 6nmol/L is ruim onder onderwaarde van 8.6nmol/L

Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Geweldige aannames doe je weer pik. Ik sta al 4 maanden op een wachtlijst voor een androloog nadat ik toen voor het eerst op eigen initiatief geprikt had. Daarna nog een keer via de huisarts geprikt, toen voor de androloog zelf en later weer op eigen initiatief vooraf aan de winstrol anavar kuur.
Er zijn gewoon privéklinieken die je kunnen helpen. zonder dat je dit meldt in OP is het zeker een aanname ja. gek he.
120mcg Clen ook nog :headbang:

Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Je kunt het best beginnen met 20mcg, waar je de tablet breekt. Je weet niet hoe je gaat reageren op Clen. op 40mcg kun je 5 dagen doorgaan en 6e dag eens cafeïne tabje erbij.. na 14 dagen stop je dag of 5 en begin je weer met 40mcg. Normaal gebruik je alleen Clenbuterol in werdstrijdvoorbereiding. Ipv geld uitgeven aan deze troep had ik al Test gepakt. btw, je HA had je ook gel voor kunnen schrijven op vaker 6nmol/L. Je laat een patiënt niet maanden lang wachten.

Vraag beantwoordt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven