gopniq
Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Vraag beantwoordt, mag op slot/verwijderd worden.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je test laag is kan @AndroidHealthClinic misschien iets voor je betekenen en trt voorschrijven?Bedankt voor jullie reacties. Mijn natuurlijke test is helaas erg laag van zichzelf vanwege medische redenen dus ik wil hoe dan ook test gaan gebruiken. Dus los van de adviezen wel/niet AAS boven de 10%; is de situatie die ik hierboven geschetst heb realistisch?
Zoiets jaals je test laag is kan @AndroidHealthClinic misschien iets voor je betekenen en trt voorschrijven?

Als ze je er niet mee helpen is er een gegronde reden voor ..ze me er niet mee willen helpen vanwege welke reden dan ook.
Nee dan ondervind je hinder aan iets anders..Verder heb ik tussen de 6.0 nmol/l en 15 nmol/l geprikt, in dat laatste geval zeggen ze gewoon dat het laag maar prima is terwijl ik er wel hinder aan ondervind.
Er zijn gewoon privéklinieken die je kunnen helpen. zonder dat je dit meldt in OP is het zeker een aanname ja. gek he.Geweldige aannames doe je weer pik. Ik sta al 4 maanden op een wachtlijst voor een androloog nadat ik toen voor het eerst op eigen initiatief geprikt had. Daarna nog een keer via de huisarts geprikt, toen voor de androloog zelf en later weer op eigen initiatief vooraf aan de winstrol anavar kuur.

Veel te veel !Stukje omhoog scrollen, in een andere reply geschreven dat ik op de wachtlijst sta.
Wat is je bezwaar tegen 120 mcg clen?