AndroidHealthClinic

Even voorstellen

Sam86

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
22
Lengte
1m72
Massa
63kg
Vetpercentage
19%
Hi!

Ik ben hier sinds gister nieuw en zal me evenvoorstellen.
Mijn naam is Samantha, 25 jaar, 1.72 lang en weeg momenteel tussen de 63 en 64 kilo.
Ik ben al een paar jaar actief op de sportschool maar hield me nooit echt bezig met krachttrainingen.
Nu ben ik een paar weken geleden in een wat stressvolle tijd 6 tot 7 kilo afgevallen en kwam daarmee 'per ongeluk' gelijk op mijn streefgewicht. (absoluut niet op de juiste manier afgevallen, maar nu ik het figuur toch heb kan ik er maar beter goed voor zorgen lijkt me:o)

Mijn ex is bodybuilder en eerlijk is eerlijk, ik moest hier in het begin ontzettend aan wennen. :o Ik had dan ook nooit gedacht dat ik het zelf uiteindelijk ontzettend mooi zou gaan vinden laat staan dat ik zelf zoveel krachttrainingen zou gaan oppakken:D
Hij heeft mij ontzettend vaak gezegd dat ik wat meer krachttrainingen moest doen, maar koppig als ik ben hield ik vol dat cardio alleen voldoende is.
Nu sinds 2 weken flink in de ijzers gaan hangen en ik kan je trots vertellen dat het resultaat er best mag zijn!
Nu ik eenmaal de smaak te pakken heb wil ik meer en wil ik ook bewuster bezig zijn met zowel mijn lichaam als mijn voeding.

Momenteel ben ik minimaal 4 keer per week in de sportschool te vinden. 2x per week train in mijn onderlichaam en 2x per week mijn bovenlichaam. Daarnaast probeer ik na elke kt nog een 15 a 20 min. aan cardio te doen.
Doordat ik tijdens de stressweken erg slecht (tot niets) gegeten heb merk ik wel dat ik nu niet teveel gekke dingen (lees zware voeding) kan eten omdat ik daar misselijk van wordt en buikpijn van krijg.
Op dit moment ziet mijn dag er als volgt uit;
07.00: Eiwitshake (200 ml/ 2 schepjes)
10.00: Appel of eiwitreep
12.00: Kleine eiwitshake (100 ml/ 1 schepje) met 2 wasa sport+ crackers met kipfilet of ander mager beleg
14.30: stuk fruit of grillworst(kip) met komkommer
18.00: Eiwitshake (vlak voor training)
20.00: stuk gegrild vlees met groente en een beetje rijst
22.00: Yoghurt of eiwitshake

Ik vind het leuk jullie ervaringen te lezen en ontvang graag tips m.b.t. training en/of voeding!

Welkom,

Voeding kunnen we weining mee zonder onderhoud en aantaal e/k/v enz.

Zou toch weer normaal eten opbouwen en aanwennen. Beetje veel eiwitshakes zo he.

welkom en die BB die zeggen dat vrouwen best aan de ijzers kunnen hebben dus echt gelijk ;)

• Topic Starter Topic Starter
en hoe gaat het ermee?

Veel succes ermee. Belangrijkste is dat je u goed voelt in je vel.

succes, alleen minderen met die eiwit shakes

Goed hoor! Mijn eiwitshakes aan het vervangen door bijv. kip o.i.d en training gaat lekker. Helaas sinds zaterdag wel gestrekt met een griepje:( dus zal wel weer pittig worden wanneer ik van de week wel weer los kan:mad:

Veel succes ermee. Belangrijkste is dat je u goed voelt in je vel.
Thanks! je ziet steeds meer resultaat dus ik zit zeker goed in mijn vel :D

succes, alleen minderen met die eiwit shakes

Thanks!

binnenkort kuurtje

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg
en wk3-8 diana of winny 50mg ed was ik vergeten

Voeding = prut. Serieus. Te weinig, geen maaltijdjes alleen maar losse elementen. Ben benieuwd naar je trainingen?

wk1-6 600mg test.e
wk1-6 400mg deca
wk7-12 tren ace 150mg eod
wk7-12 test prop. 100mg eod
wk7-12 mast prop. 100mg eod
wk1-12 hcg 500iu pw
en pak nog hgh 6iu per dag er bij
nakuur: nolva en clomid

graag reacties wat jullie er van vinden
mvg
en wk3-8 diana of winny 50mg ed was ik vergeten

Dude.... wtf is dit nou weer opeens...

OT: Succes! er komen langzaamaan steeds meer vrouwen aan het ijzer hangen.

Voeding = prut. Serieus. Te weinig, geen maaltijdjes alleen maar losse elementen. Ben benieuwd naar je trainingen?

I know:o Ben er niet geniaal goed in met stress om fatsoenlijk te eten dus dit was tijdelijk even het beste wat ik eruit kon halen en lig nu met een griepje gestrekt dus schiet ook al niet bijzonder op. Maaaarrr....vanaf donderdag een voedingsschema en trainingsschema aangepast op mij dus vanaf daar maar weer flink aan de slag:) Zodra ik mijn schema heb zal ik een logje starten want ben nu serieus maar wat aan het aanmodderen qua zowel voeding als training.

Gedisciplineerd eten is echt ZO een +punt. Je doet jezelf zo veel lol.
Als je hulp nodig hebt in je voeding, let me know.

Gedisciplineerd eten is echt ZO een +punt. Je doet jezelf zo veel lol.
Als je hulp nodig hebt in je voeding, let me know.

Thanks! Voor mij is het allemaal nog zo ontzettend nieuw dat alle hulp welkom is:) K snap nog steeds niet helemaal hoe ik er eerder zo blind voor heb kunnen zijn??? Aankomende donderdag iig mijn eerste sessie onder begeleiding dus we zullen zien. K hou je op de hoogte!

Gelijk beginnen met ub/lb goed bezig :D Het wordt vanzelf een (hele leuke) verslaving!

Gelijk beginnen met ub/lb goed bezig :D Het wordt vanzelf een (hele leuke) verslaving!

Thanks =) Die verslaving zit wel goed....k lig nu net 2/3 dagen ziek op de bank maar ben vooral strontchagrijnig omdat ik niet kan trainen:D Kan dan ook niet wachten tot ik straks mijn voedingsschema krijg en een beetje begeleiding bij mijn trainingen:)

Thanks! Voor mij is het allemaal nog zo ontzettend nieuw dat alle hulp welkom is:) K snap nog steeds niet helemaal hoe ik er eerder zo blind voor heb kunnen zijn??? Aankomende donderdag iig mijn eerste sessie onder begeleiding dus we zullen zien. K hou je op de hoogte!
Ik hou niet altijd alle logs bij ivm tijdgebrek. (geen gebrek aan interesse ;)) Mocht je specifiek ergens hulp bij willen, dan hoor ik het graag per pm.

Je eet verdomd ganse dag eiwitten shakes en repen

Terug
Naar boven