NoNatty87
Cool Novice
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja klopt!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt!
Heb mij met calisthenics voornamelijk gefocust op lichaamsgewicht oefeningen. Sinds ik met gewichten train ga ik wel heel erg snel voor uit. Vandaag 170 squat gedaan.Lijkt mij te kloppen. Vroeger bp 100, sq 150 en dl 170 back in tha days.
Maar voor een ex-verslaafde die 800 per maand weggooide ben ik blij met mijn resultaten tot nu toe. Alles heeft tijd nodig en van 130 naar 170 in 3 maanden vind ik best netjes.Heb mij met calisthenics voornamelijk gefocust op lichaamsgewicht oefeningen. Sinds ik met gewichten train ga ik wel heel erg snel voor uit. Vandaag 170 squat gedaan.
Verder niet skinny maar ook niet groot haha. Met calisthenics krijg je vooral definite en kracht uithoudingsvermogen, massa word moeilijker met die sport.
Haha thanks Vieze Jij 😂
Dus je vader is 38 jaar oud en jij bent 32 jaar oud?? Klinkt niet zo best hahaHallo allemaal👋🏼
Ik ben “Piet” (Blijf graag anoniem) 🙂
32 jaar en al me hele leven op en aan bezig met trainen/sporten. Mijn vader heeft een sportschool, nu 38 jaar en is zelf bodybuilder geweest in zijn jonge jaren en verschillende wedstrijden gedaan.
Hij heeft een sportschool al 38 jaar..Dus je vader is 38 jaar oud en jij bent 32 jaar oud?? Klinkt niet zo best haha
Heb de Komma maar aangepast hahaDus je vader is 38 jaar oud en jij bent 32 jaar oud?? Klinkt niet zo best haha
Haha dacht ik al

😆