XXL Nutrition

Eventjes voorstellen!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt iedereen!

Vandaag even een blokje om, sportkleding aan, wezen rennen.. Me conditie zit ondertussen weer op punt 0 na drie maanden niks gedaan te hebben >_<

spectra looks goodddd!!

Oh en nog een tipje..
Neem vooral je muziek mee naar de gym! Anders komt er van sporten niets terecht, met alle mannen die je willen 'helpen'
lol:):D

strakke beginshape alleszins! valt veel me te doen lijkt me :)
veel succes ermee alvast

Oh en nog een tipje..
Neem vooral je muziek mee naar de gym! Anders komt er van sporten niets terecht, met alle mannen die je willen 'helpen'
lol:):D

is eigenlijk niet eens zo'n slechte tip om aan een vrouw te geven eerlijk gezegd...
kennis van me (vrouw die in dezelfde gym traint) heeft me dat zelfs nog gezegd dat mannen haar continu (weliswaar goed bedoeld wellicht...) wouden helpen, zaten te pushen om zwaarder te gaan en (vaak tegenstrijdige) tips zaten te geven... zo erg dat ze na een tijd al een stuk het plezier in trainen begon te verliezen
nu traint ze door omstandigheden op een rustiger tijdstip en heeft ze er ook terug plezier en motivatie in gevonden, omdat niemand haar stoort
heb haar toen trouwens ook aangeraden om muziek mee te nemen zodat mensen vlugger een '**** off'-signaal hebben

Mooi al, succes verder.....

Hert...

strakke beginshape alleszins! valt veel me te doen lijkt me :)
veel succes ermee alvast

is eigenlijk niet eens zo'n slechte tip om aan een vrouw te geven eerlijk gezegd...
kennis van me (vrouw die in dezelfde gym traint) heeft me dat zelfs nog gezegd dat mannen haar continu (weliswaar goed bedoeld wellicht...) wouden helpen, zaten te pushen om zwaarder te gaan en (vaak tegenstrijdige) tips zaten te geven... zo erg dat ze na een tijd al een stuk het plezier in trainen begon te verliezen
nu traint ze door omstandigheden op een rustiger tijdstip en heeft ze er ook terug plezier en motivatie in gevonden, omdat niemand haar stoort
heb haar toen trouwens ook aangeraden om muziek mee te nemen zodat mensen vlugger een '**** off'-signaal hebben

oh man hou op...vorige week nog..toen ik bezig ben was lat pull down (met muziek op ,en dan nog een grote hoofdtelefoon zodat het duidelijk te zien is) zat er zo'n mongol opeens aan mijn middel, midden in mijn set. Elke dag wanneer ik niet met mijn vriend train zegt er wel iemand; ooohh waar is je vriendje nou? ik zie jullie niet meer samen! De dag dat ik aan het bankdrukken was staat er opeens een daap achter mij om te 'helpen'
Als ik ga squatten komt er iemand ongevraagd achter mij staan, dus daar zet ik nu een stoel neer. En ze willen ook altijd "even snel tussendoor". En het punt is, ik ben zo iemand die niet rot wil doen omdat ik dan denk dat ze het alleen maar goed bedoelen en dat ik er niks achter moet zoeken.

Maar ee laatste keer was ik het zo zat! het was zo'n rustige dag en ik was helemaal in mijn eigen wereldje, en er waren weer van die wannabe's aan het sporten op zo'n -kijk mij ik wil aandacht- manier.

Ik zette mijn koptelefoon af en zei: gast sodemieter nou s op, jullie allemaal! Als ik hulp nodig heb vraag ik het wel, maar dat zal niet voorkomen want je weet zelf niet eens hoe je moet trainen.
Zo, ik dacht nu vindt iedereen mij een b*ch dus laten ze me wel met rust.

Goede bedoelingen my ass, als een man gaat squatten gaat er ook niet opeens een vreemde kerel ongevraagd dicht achter hem staan "omdat hij het goed bedoeld"

Echt heel erg dat mensen je zover kunnen krijgen dat je het plezier in trainen verliest.

Woow.. Serieus? --' te zielig voor woorden die gasten

Terug
Naar boven