XXL Nutrition

Ex BodyBuilder

Ik heb zelf ondervonden hoe snel je je spiermassa weer kwijt bent als je even een tijd niet bent wezen trainen. Je lichaam zakt als het ware gewoon uit. Daarom is dit ook niet erg geloofwaardig, lijkt meer op een plaatje dat ergens van bodybuilding.com af is gekopieerd.

Ik denk dat training belangrijker is om je fysiek te behouden.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Ik heb zelf ondervonden hoe snel je je spiermassa weer kwijt bent als je even een tijd niet bent wezen trainen. Je lichaam zakt als het ware gewoon uit. Daarom is dit ook niet erg geloofwaardig, lijkt meer op een plaatje dat ergens van bodybuilding.com af is gekopieerd.

Als je een beetje deftige massa hebt, natuurlijke massa dus, dan zakt dat echt niet 1 2 3 weg. Helemaal erg is als mensen op vakantie gaan 1 week en in paniek een sportschool zoeken en op hun voeding willen letten :roflol:

hij is geen troll, ik ken m, hij ziet er zo uit.

Als het al ´furrr real´ is dan is dit een verkapt kijk-mij-ouwe-er-nog-goed-bijstaan-topic.:yes:

Ik denk dat training belangrijker is om je fysiek te behouden.

Ja nouja voeding heeft er ook een grote invloed op. Hij heeft zo te zien heel veel spier/gewicht behouden, en is totaal niet vet geworden.

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

Als het al ´furrr real´ is dan is dit een verkapt kijk-mij-ouwe-er-nog-goed-bijstaan-topic.:yes:

Alleen is het niet verkapt :p

Is imo zeker mogelijk toch? Hij is 2x per week blijven trainen en is nooit een week gestopt.
+ Hij heeft af en toe een kuurtje gepakt.

Vooruitgang kan je dan misschien niet maken , maar hetzelfde blijven moet toch zeker lukken. Mijn neef is daar ook zo'n voorbeeld van , die traint soms een maand niet of soms 1x per week en toch blijft zijn fysiek gewoon hetzelfde. Veel vooruitgang is er niet maar echte achteruitgang ook niet.

Goed fysiek man! Respect.

Is imo zeker mogelijk toch? Hij is 2x per week blijven trainen en is nooit een week gestopt.
+ Hij heeft af en toe een kuurtje gepakt.

Vooruitgang kan je dan misschien niet maken , maar hetzelfde blijven moet toch zeker lukken. Mijn neef is daar ook zo'n voorbeeld van , die traint soms een maand niet of soms 1x per week en toch blijft zijn fysiek gewoon hetzelfde. Veel vooruitgang is er niet maar echte achteruitgang ook niet.
denk niet dat je neef er zo buff bijstaat..
Als je puur op deze fotos afgaat, zie ik bij een lengte van 1.80 hier toch wel bijna 100kg in @ 12% ofzo... is nou niet bepaald een fysiek wat je makkelijk kan behouden zonder deftig te trainen eten en evt kuren..

Das al eerder 9-8% hoor baksteen. Zie die benen, zo'n separatie heb je niet zo gauw.

Heb zo me twijfels, maar als hij liegt dan heeft hij zichzelf ermee.

Lijken me meer fotoo,s van zijn nog actieve periode van training.Kan me niet voorstellen dat je na 10 jaar slechts 1 x in de week te hebben getraint en nouwlijkts op je voeding gelet te hebben er nog zo uit kan zien.
En zowel ga weer trainen want je bent genetisch gezegend.

lol onmogelijk

s476lj.jpg

nou, ik heb ook wel zulke figuren weten rondlopen destijds... waren vroeger echt monsters geweest, en jaren nadien met slechts 1 à 2 x per week trainen en zelfs mindere voeding (ook heel af en toe nog wel eens wat aas) waren ze nog in staat ruwweg geschat 85% van hun fysiek te behouden.

Kijk naar de eerste foto en dan naar zijn gezicht.
Je kan nog net zien dat hij nog een jong hoofdje heeft dus dit is gewoon hoe hij eerst was maar buiten dat...

"beste fysiek" ;)

En wie is The Warehouse dan? Je zoon?

Terug
Naar boven