JeroenHLM
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf ondervonden hoe snel je je spiermassa weer kwijt bent als je even een tijd niet bent wezen trainen. Je lichaam zakt als het ware gewoon uit. Daarom is dit ook niet erg geloofwaardig, lijkt meer op een plaatje dat ergens van bodybuilding.com af is gekopieerd.

Ik denk dat training belangrijker is om je fysiek te behouden.
Als het al ´furrr real´ is dan is dit een verkapt kijk-mij-ouwe-er-nog-goed-bijstaan-topic.![]()

denk niet dat je neef er zo buff bijstaat..Is imo zeker mogelijk toch? Hij is 2x per week blijven trainen en is nooit een week gestopt.
+ Hij heeft af en toe een kuurtje gepakt.
Vooruitgang kan je dan misschien niet maken , maar hetzelfde blijven moet toch zeker lukken. Mijn neef is daar ook zo'n voorbeeld van , die traint soms een maand niet of soms 1x per week en toch blijft zijn fysiek gewoon hetzelfde. Veel vooruitgang is er niet maar echte achteruitgang ook niet.
Das al eerder 9-8% hoor baksteen. Zie die benen, zo'n separatie heb je niet zo gauw.
Kijk naar de eerste foto en dan naar zijn gezicht.
Je kan nog net zien dat hij nog een jong hoofdje heeft dus dit is gewoon hoe hij eerst was maar buiten dat...
"beste fysiek"![]()