MuscleMeat

Ex BodyBuilder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

komop man, de fotos zijn in zwart-wit.. zijn zeker oud dus

Zet toch een slot op deze onzin.....

Vieze fake rotzooi die wel van dezelfde computer komt als die van jou. Dus wie heeft dan gepost onder het The Champion account? Denk je dat we simpel zijn hier?

wordt met de dag gekker hiero

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Vieze fake rotzooi die wel van dezelfde computer komt als die van jou. Dus wie heeft dan gepost onder het The Champion account? Denk je dat we simpel zijn hier?

hahahahaha!!!! busted

Go EricR:cool:

Nice

En wie is The Warehouse dan? Je zoon?

T.S. Ging hier bij jou nog niet een lampje branden (IP) ?? :roflol:

Dit is MIJN oom..
en dit is gewoon crappy bullshit !!!

Mijn oom weet volgens mij niet eens van DBB af
vieze fake rotzooi bah:eek:

Deze foto is genomen net na zijn kuur 10 jaar geleden ofzo..
en hij ziet zo strak natuurlijk niet meer uit.

slotje aub want dit is fake

ik zal binnenkort mijn oom eens laten horen van dbb en hem dan es wat fotos laten posten van heeeeeel vroeger tot nu

gr

Prachtig hoe je je toch eruit probeert te lullen. Ga je het nu ook zelf geloven?:p

Ik kan niet wachten tot je oom zich gaat aanmelden en zijn foto gaat showen !

wie heeft hier me ouw foto's gepost?

Onmogelijk voor iemand die 10 (!!!) jaar niets aan BB gedaan heeft.

altijd grappig hoe mensen direct zo jaloers moeten reageren.

Dit is fake!

Deze foto’s zijn van mijn oma van 10 jaar gelede. Ze had al een paar keer gekuurt toen.
Maar mijn oma kan helemaal niet computeren. Ik zal wel eens aan haar vragen of ze een cursus kan doen en dan haar foto’s hier posten.

Dit is fake!

Deze foto’s zijn van mijn oma van 10 jaar gelede. Ze had al een paar keer gekuurt toen.
Maar mijn oma kan helemaal niet computeren. Ik zal wel eens aan haar vragen of ze een cursus kan doen en dan haar foto’s hier posten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No way. Zag foto's van die pro Mustafa en die was na paar jaar gewoon back to normal.

Terug
Naar boven