MuscleMeat

Ex BodyBuilder

Tjonge ik vind het erger dat dit schijt topic nog open is zeker nadat er een mod zijn zegje moest doen , BAH! :rolleyes:

ongeloofwaardig verhaal...

Tjonge ik vind het erger dat dit schijt topic nog open is zeker nadat er een mod zijn zegje moest doen , BAH! :rolleyes:

En het blijft ook jammer dat je telkens zo gefrustreerd overkomt als een mod iets gezegd heeft. Dit is gewoon vertier of had je liever gehad dat ik de zeepbel niet had doorgeprikt?

En het blijft ook jammer dat je telkens zo gefrustreerd overkomt als een mod iets gezegd heeft. Dit is gewoon vertier of had je liever gehad dat ik de zeepbel niet had doorgeprikt?

Muhaha got ya :D
ik ben er zeker van dat alleen U zich aangesproken voelde , zal het niet meer doen :)

Oo sorry nee ben blij dat je u'm open houd (hield LOL) er is genoeg crap in the world :(

Laatst bewerkt:
U met een hoofdletter, dat is wel de juiste aanspreekvorm inderdaad :D

Maar het wachten is op The Champion aka The Warehouse.

Wat een grappige topic, heb echt gelachen. Zal voor de formaliteit ook maar even melden dat dit fake is...

Is dit fake?? Nee toch ??

net fysiek

Dit is fake!

Deze foto’s zijn van mijn oma van 10 jaar gelede. Ze had al een paar keer gekuurt toen.
Maar mijn oma kan helemaal niet computeren. Ik zal wel eens aan haar vragen of ze een cursus kan doen en dan haar foto’s hier posten.

naiss

Goed fysiek. deed jUh 0ok aan shakes enz0w?

mooi zo !

Terug
Naar boven