Dames en Heren,
Ik lees al een tijdje op het forum, maar vandaag een account aangemaakt.
Dit omdat, ik graag een beetje hulp heb van de professionals onder ons.
Ik ben op school bezig met een opdracht over voeding, ik werk in een fitness centrum/fysio praktijk. Mijn doelstelling is het berekenen van klanten hun voedingsbehoefte door een aantal simpele gegevens in te voeren.
Ik ben hier nu een uur of 5 mee druk geweest en vind hem zelf goed gelukt! Zouden jullie mij kunnen voorzien van tips en misschien wel fouten die jij hebt gevonden. Daarvoor mag je dit excel bestandje hebben, misschien handig in de toekomst.
Legenda:
Rood: (cijfers die nodig zijn, als deze veranderd worden klopt het niet meer (zie opmerkingen voor verduidelijking.)
Groen: Deze cijfers worden straks door de klanten ingevuld.
Zwart: Algemene informatie.
Dia 1: Is voor mannen
Dia 2: Is voor de vrouwen op het forum.
Ik hoop dat jullie mijn bestand nog meer kunnen verbeteren!
Alvast Bedankt,
Rick Even
Ik lees al een tijdje op het forum, maar vandaag een account aangemaakt.
Dit omdat, ik graag een beetje hulp heb van de professionals onder ons.
Ik ben op school bezig met een opdracht over voeding, ik werk in een fitness centrum/fysio praktijk. Mijn doelstelling is het berekenen van klanten hun voedingsbehoefte door een aantal simpele gegevens in te voeren.
Ik ben hier nu een uur of 5 mee druk geweest en vind hem zelf goed gelukt! Zouden jullie mij kunnen voorzien van tips en misschien wel fouten die jij hebt gevonden. Daarvoor mag je dit excel bestandje hebben, misschien handig in de toekomst.
Legenda:
Rood: (cijfers die nodig zijn, als deze veranderd worden klopt het niet meer (zie opmerkingen voor verduidelijking.)
Groen: Deze cijfers worden straks door de klanten ingevuld.
Zwart: Algemene informatie.
Dia 1: Is voor mannen
Dia 2: Is voor de vrouwen op het forum.
Ik hoop dat jullie mijn bestand nog meer kunnen verbeteren!
Alvast Bedankt,
Rick Even
Laatst bewerkt: