AndroidHealthClinic

Excel Sheet

Paranoid

Novice
Waardering
0
Ik had voor een goede tijd terug een sheet gevonden waar je een compleet voeding schema mee kon maken, hij was iets of wat blauw en ontzettend uitgebreid ( hij kende bijna alle soorten eten wel ).

Als iemand die heeft, zou die hem dan even kunnen uploaden? Ik zou hem wel graag weer willen hebben!

Bij voorbaad dank!

[Link niet meer beschikbaar]

En als die niet werkt:

search buttommmmmm!!!

• Topic Starter Topic Starter
Misschien ook handig om zo'n sheet in één van de stickie's te plaatsen?

Ik was ook net aan het kijken, 't ziet er allemaal wel handig uit maar hoe krijg je er zelf iets bij? Ik probeer zelf iets bij te voegen maar hij wilt dit niet accepteren.

ziet er goed uit Mister10!

• Topic Starter Topic Starter
Woow.. daar heeft iemand eng veel moeite in gedaan!! Echt absurt! :D

ja ik ben hem in het vullen maar iemand een idee hoeveel gram een portie gebakken aardappelen is?

en hoe je van liter melk naar gram gaat. :). Allemaal in grammen hoe de **** weet ik hoeveel gram een broodje met pindakaas is t*ring

Laatst bewerkt:
echt waar haha nu lijk ik wel een domme rund :D. en die pindakaas, witbrood etc dat ga je toch niet allemaal wegen neem ik aan,

Je weegt gewoon een keer een sneetje brood wat jij altijd eet en neemt dat als gemiddelde, zelfde met pindakaas e.d.

grtz

Allebei bedankt voor de Excel bestandjes :p vorige die ik had waren veel minder uitgebreid

Allebei bedankt voor de Excel bestandjes :p vorige die ik had waren veel minder uitgebreid

Er zitten wel nogal lelijke fouten in de sheet die Ace1990 gepost heeft. Zo zitten er volgens die sheet 40 g eiwitten in 100 g frieten. ???
Ik vind de voedingswaarden in die sheet over't algemeen nogal weinig betrouwbaar, o.a. omdat er geen bronvermelding bijstaat.

En als die niet werkt:

Bedankt!

Er zitten wel nogal lelijke fouten in de sheet die Ace1990 gepost heeft. Zo zitten er volgens die sheet 40 g eiwitten in 100 g frieten. ???
Ik vind de voedingswaarden in die sheet over't algemeen nogal weinig betrouwbaar, o.a. omdat er geen bronvermelding bijstaat.

Je wil er nog een bronvermelding bij ook? :o
Je kan de voedingswaarden ook gewoon zelf aanpassen en even snel controleren als je twijfelt. :)

Terug
Naar boven