MuscleMeat

Experimenting with peptides.

Bezoekers in dit topic

Elk jaar gaan je hersens achteruit :p
Bedoelde je dat niet???

glutamine --> glycogeen synthese waardoor de insuline gevoeligheid toeneemt.
 
Hoe gaat ie hier?

Lekkerrrrr

Update :

Ben net terug van de training , inject gezet en shake gedronken ..
En nu weer genieten van het einde van de dag ;)

De ghrp6 gaat goed , heb er een goed gevoel bij.. (mentaal)
De weegschaal zegt dat ik al +-1,5kg ben bijgekomen in vvm.
In de spiegel oog ik iets scherper.. en de kracht kan je vergelijken met een gewone test-cycle.

Ik merk wel dat ik meer op mijn tijdstippen van men maaltijden let en dat ik automatisch meer en cleaner eet.(zit in kopje)

neveneffecten : Weinig tot geen , enkel wat stekende hoofdpijn soms door de bloeddruk denk ik.
Wel beetje last van men heup, geen idee hoe dit komt..
 
Ok lekker man. Ik heb vandaag ook ghrp-6 besteld en cjc-1295.

Wat is nu precies je inject schema? ghrp 3x100mcg toch? En de cjc wanneer begin je die en hoeveel? Geen HGH erbij nog he? Die wil ik wel gewoon door blijven zetten.

En hoe is je voeding nu precies rond je shots?
 
Je bi se kijk ff naar mijn reply op pagina 1..
 
Top man, thanks. Zo wilde ik et ook gaan doen. Als ik et red 3 inject momenten te vinden op een dag.

Je leest nogal is verschillende protocols vandaar mn vraag. Ook bvb sommige die cjc maar 2xpw zetten.

Weet jij hoe et zit met combineren met HGH? Eerst kon dat niet maar blijkt nu achterhaald?
 
dat zou ik niet weten. Lees wel dat jongens 5/7 HGH zetten en de overige 2/7 CJC/GHRP.

HGH onderdrukt je eigen aanmaak wel, dus wat ze ook wel eens doen is CJC/GHRP als een soort "nakuur" om eigen aanmaak weer te stimuleren.

Dus zou niet weten waarom het niet kan eigenlijk.
 
Minimaal 12-16 weken met cjc en ghrp2/6 op 300mcg per dag, dit spul werkt langzaam en heeft veel tijd nodig. 6 weekjes is weggegooid geld imo en zul je niet heel veel merken, niet wat het waard is voor dat bedrag in ieder geval
 
Minimaal 12-16 weken met cjc en ghrp2/6 op 300mcg per dag, dit spul werkt langzaam en heeft veel tijd nodig. 6 weekjes is weggegooid geld imo en zul je niet heel veel merken, niet wat het waard is voor dat bedrag in ieder geval

Wie heeft je dit wijsgemaakt papegaaitje ?

Ik zet 3x 150mcg : Smorgends , voor training , voor het slapen.
Elke shot zet ik op nuchtere maag en eet/drink enkel eiwitten 15min nadien.

Volgende week begin ik ook met cjc denk ik, en als dit 2weekjes loopt en goed gaat
begin ik met men aas cycle.

Heb zin om een wedstrijdje te pakken in 2012.

Edit :

Training ging heerlijk..
 
waarom 150mcg? 100mcg is verzadigingsdoses. Daarboven zal het je cortisol alleen maar verhogen. 3x 100. Niet meer.
 
Wie heeft je dit wijsgemaakt papegaaitje ?

Ik zet 3x 150mcg : Smorgends , voor training , voor het slapen.
Elke shot zet ik op nuchtere maag en eet/drink enkel eiwitten 15min nadien.

Volgende week begin ik ook met cjc denk ik, en als dit 2weekjes loopt en goed gaat
begin ik met men aas cycle.

Heb zin om een wedstrijdje te pakken in 2012.

Edit :


Training ging heerlijk..
Eigen ervaring, die van 2 vrienden die gelijktijdig waren gestart en meerdere logs. In termen van fysieke veranderingen = compleet nutteloos, andere werkingen zul je vast wel merken maar mij gaat t om massa/bf verlagen.

Belangrijkste issue waar altijd op gehamerd wordt is dat mensen zeggen dat het niet werkt na 3 maanden gebruik, terwijl je na pas na 4 maanden de recompositie/lichamelijke effecten begint te zien. Ben geen papegaai trouwens
 
Ik snap wat je bedoelt .. maar dat is met alles zo..

12weken test is beter dan 8
16weken boldenone is beter dan 10weken
1 jaar hgh heeft meer effect dan 6maanden..

Is ook normaal want je doet het gewoon langer ?
Wat je zegt slaat nergens op want dit heeft een hele korte werking en zit ook geen ester in.
 
ik heb toch ook is 3 maanden GHRP-6 gebruikt en ik nam ook 3 keer per dag de max dosis, maar geen spier erbij en geen kracht. hij kan dus gelijk hebben dat 3 maanden veel te kort is.
 
Top man, thanks. Zo wilde ik et ook gaan doen. Als ik et red 3 inject momenten te vinden op een dag.

Je leest nogal is verschillende protocols vandaar mn vraag. Ook bvb sommige die cjc maar 2xpw zetten.

Weet jij hoe et zit met combineren met HGH? Eerst kon dat niet maar blijkt nu achterhaald?

3x pd 100mcg elk cjc/ghrp
bij opstaan, post wo , voor slapen gaan
1uur ervoor niks eten, half uur erna wachten met carbs ( vetten) proteine mag
wil je hgh er aan toevoegen, dan zet je je shot cjc/ghrp wacht je 10 min dan zet je je hgh.
 
3x pd 100mcg elk cjc/ghrp
bij opstaan, post wo , voor slapen gaan
1uur ervoor niks eten, half uur erna wachten met carbs ( vetten) proteine mag
wil je hgh er aan toevoegen, dan zet je je shot cjc/ghrp wacht je 10 min dan zet je je hgh.


Ok man thanks. Waarom die 10min wachten?
 
De cjc/ghrp, zorgt voor een natuurlijke boost van hgh in je lichaam, je wacht 10min zodat je peptides de kans krijgen om je natuurlijke hgh levels te uppen na die 10 min kan je dus die exogene hgh toevoegen om nog een hogere piek te krijgen. Zo heb ik het begrepen via DAT's.

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 09:53 ----------

Hier van iets van DAT's hoe je voeding moet afstellen!

Practical aspects - Peptides and Eating

Growth Hormone has positive effects on protein metabolism. For a full explanation please see: Protein Metabolism - How various hormones create anabolism

Ideally you want to have protein in your system so the amino acids can contribute toward anabolism as the substrate and Growth Hormone (GH) can assist. GH in short increases Branch Chain Amino Acid (BCAA) transport and other aminos and reduces the oxidation of amino acids such as Leucine at the same time increasing whole body protein synthesis. So you want GH to be active in your system when protein is present because GH can do positive things with protein. If there are no amino acids (from ingested protein) to transport into muscle then GH can not contribute toward anabolism in that regard.

The GH pulse created by administration of GHRH/GHRP begins to rise within 5 minutes and peaks at the 30 to 35 minute marks before slowly decreasing. You want the protein to be available to your body during the peak of the GH pulse and when GH is most active.

So you must begin to eat protein at least well in advance of the GH pulse peak.

Protein for the most part does not interfere w/ GH release. Carbohydrates blunt GHRH's action but have only a smaller partial effect on GHRP's action. Fats have the strongest blunting effect on both GHRH and GHRP's action.

External GHRH and GHRPs bind to their respective receptors within 10 to 15 minutes. What GHRH & GHRP that hasn't will at least be present in the pituitary awaiting newly available receptors. So after 15 minutes it is not very likely that circulating carbohydrates and fats will have a significant effect.

Ideally IF GH pulsation was the only goal you would wait 30 minutes to eat. But it isn't. Anabolism is the goal and since that requires protein and the presence of GH you must choose a happy medium. Fifteen minutes is plenty of time to wait.

Summary
- Eat protein whenever you want early on and wait 25 minutes to eat fats and carbs. OR

- Compromise a little and eat a mixed meal of mostly protein and carbs w/ very little fat 15 minutes after GHRH/GHRP administration. Wait the full 30 minutes to take in any genuine fats.
 
Hey lui ,
Zal ff kleine update zetten en meteen ook een vraag voor jullie.

Sta een stukje leaner , oog ook droger. (merk ik aan men poten vooral)
Voor de rest ben ik ook 2kg bijgekomen , heb sinds een maandje nieuw voedingsschema ook.
Moet terug meer shakes enzo beginnen drinken :D
Hiervoor nam ik enkel amino's ,bcaa,glutamine en b12.. al die troep zit nu ook in de shakes dus kan ik die plastic capsulle's ook ff minderen.

Kracht is wel iets beter maar heb al gekkere dingen genomen dan dit.
Algemeen wel tevreden van ghrp-6 maar had hier ook geen wonderen van verwacht. Maar is zeker een mooie aanvulling in een AAS stack of als extra in je HGH protocol.

Ik start binnen een 10dagen met men AAS stack.
Wish meeeeeh luck !

De vraag : heb al de hele dag last van een trillende tricep. Lijkt wel of de pees elke keer schokjes krijgt.
Wtf is dit ? :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven