AndroidHealthClinic

Hobbybuilding

Hoezo kopen jullie niet gewoon een cpap?

Kleine investering tov je gezondheid

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo kopen jullie niet gewoon een cpap?

Kleine investering tov je gezondheid
Ik overweeg wel zo’n tweedehandstoestel. 1k uitgeven voor zo’n toestel gaat mij vooralsnog iets te ver :o tijdens de cut en maintenance geen last van. Ik zie mijzelf eigenlijk niet meer boven de 100kg gaan tbh.
Ik kan er niet mee slapen. 3 maanden geprobeerd maar had er meer last van dan baat bij.
Zend maar op. Srs. Zal Pm sturen

Nog eens een update.

Twee weken geleden voor het eerst in een lange tijd een Deload genomen. Was erg moe en had eigenlijk vrij weinig motivatie om te trainen, eten te pushen en m’n injects op tijd te zetten. Een week niets gedaan en op het einde dan ook nog eens ziek geworden met best hoge koorts :o desondanks heeft de deload wel deugd gedaan.

Intussen de masteron er uit gegooid. Waren al oude vials, de rubber kwam eenvoudig los waardoor die vaak in de spuit kwam en ik moest prutsen om het er uit te krijgen. Had ook het gevoel dat het spul intussen serieus degraded was. Had telkens een hoge hartslag na een inject en voelde me ook koortsig. Sinds ik het er uit gegooid heb is het veel beter. Heb eigenlijk geen enkele side op dit moment.

Training na deload is pull-push-arms-legs geworden met twee rotaties. Heb inmiddels ook een seated leg curl en dipstation dus kan ook wat nieuwe oefeningen doen :)

Fysiek is weinig veranderd sindsdien, nog steeds +-95kg

4 dagen trainen dan dus of?

Nog eens een update.

Twee weken geleden voor het eerst in een lange tijd een Deload genomen. Was erg moe en had eigenlijk vrij weinig motivatie om te trainen, eten te pushen en m’n injects op tijd te zetten. Een week niets gedaan en op het einde dan ook nog eens ziek geworden met best hoge koorts :o desondanks heeft de deload wel deugd gedaan.

Intussen de masteron er uit gegooid. Waren al oude vials, de rubber kwam eenvoudig los waardoor die vaak in de spuit kwam en ik moest prutsen om het er uit te krijgen. Had ook het gevoel dat het spul intussen serieus degraded was. Had telkens een hoge hartslag na een inject en voelde me ook koortsig. Sinds ik het er uit gegooid heb is het veel beter. Heb eigenlijk geen enkele side op dit moment.

Training na deload is pull-push-arms-legs geworden met twee rotaties. Heb inmiddels ook een seated leg curl en dipstation dus kan ook wat nieuwe oefeningen doen :)

Fysiek is weinig veranderd sindsdien, nog steeds +-95kg
Wat is je oefeningenselectie?

Doe momenteel ook weer PPLA(rustdagen op gevoel, dus train soms 4x en soms 6x). Vind die armendagen wel kapot saai maar het werkt wel lol.
Ben ook wel benieuwd naar je oefeningen selectie. Maar ook bij jou Bokito.

Hoeveel sets doen jullie dan per oefening en reprange?

Doe je bij push en pull nog triceps en biceps?
Soms als ik er nog zin in heb. En ook afhankelijk of ik die week 4, 5 of 6x train.

Meestal doe ik:

Push
Pull
Arms
Legs

Dus dan doe ik geen extra armen want dan verneukt het je push.

Wat is je oefeningenselectie?

Doe momenteel ook weer PPLA(rustdagen op gevoel, dus train soms 4x en soms 6x). Vind die armendagen wel kapot saai maar het werkt wel lol.
Armen vind ik eigenlijk niet zo saai meer. Vooral de pump maakt het niet zo saai. Kan wel duidelijk zien dat het werkt en ik armen wel lang wat verwaarloosd heb. Is ook een sessie die snel gedaan is, wat Nice is.

Vaak plan ik m’n trainingen zo dat ik onder de beste omstandigheden kan trainen (als agenda het toe laat), bij armen durf ik daar al eens van afwijken.
Ben ook wel benieuwd naar je oefeningen selectie.
Wat beperkt wat betreft materiaal maar kan eigenlijk best veel doen. Bij kuiten komt 1 oefeningen 2x voor, de andere allemaal variaties.

Push 1)

Db standing calf raise: 3x8-12
Incline bb press: 3x6-12
Decline db fly: 3x10-15
CS db side raise: 3x10-20
Bb deadstop shoulder press: 1xRP 15-20
Decline EZ skullcrusher 4x8-12

Pull 1)

Rack chin: 3x8-12
Cs db high row: 1xRP 15-20
Chin ups: 2xamrap
Unilat. Db rear delt fly: 3x8-12
CS db spider curl
SLDL: 3x6-10

Arms 1)

Decline db skullcrusher: 3x8-15
Seated db hammer curl: 3x8-15
Bench dips: 3x10-20
CS ez close grip spider curl: 3x10-20

Legs 1)

Seated hamstring curl: 4x8-12
Seated calf raise: 3x8-12
Bb squat: 3x8-12
Banded sissy squat: 3x15-20

Push 2)

Bb standing calf raise: 3x10-15
Decline bb press: 3x8-12
Incline db fly ss dips: 3x8-12
Bb shoulder press: 2x8-12
Seated db side raise: 3x10-15
Paused CGBP: 3x8-12

Pull 2)

Banded pull ups: 3x8-12
Decline db row: 2x8-12
Parallel bb row: 2x8-12
Cs db rear delt fly: 3x10-15
Db preacher curl: 3x10-15
GHD: 3xamrp

Arms 2)

Db unilat OH extension: 3x10-20
Db concentration curl: 3x10-20
Bb JM press: 3x8-15
Db hammer curl: 3x8-15

Legs 2)

Db lying leg curl: 3x10-15
Seated calf raise: 3x8-12
FFE bb split squat: 3x10-15
Paused wedge squat: 2x8-12

Ik ga de bulk en de blast hier eindigen.

Laatste weken gaat het allemaal wat trager en kan ik niet altijd alles strikt volgen, soms ook weinig zin om dat te doen. Slaag er ook niet in om een week eens niet ziek te zijn of eens een aantal dagen door te slapen door m’n dochter. Heeft mij om eerlijk te zijn ook niet altijd de gezelligste thuis gemaakt. Lijkt me beter om dan even een stapje terug te nemen.

Calorieën zijn geëindigd op 5300 TD en 4400 NTD en m’n gewicht op 97kg.

Voorlopig zak ik naar 250 test cyp per week, zonder GH. Voeding zal coach nog beslissen. Vermoed maintenance. Vind shape eigenlijk wel nog oké, als het van hem afhing gingen we verder. Ga sowieso tijdens de zomer cutten.

IMG_3453.jpeg

IMG_3454.jpeg

IMG_3455.jpeg

IMG_3456.jpeg

IMG_3449.jpeg

IMG_3450.jpeg

Terug
Naar boven