MuscleMeat

Hobbybuilding

Vaak hoor je 15% piek bulk, soms lager. Ik ben zelf nooit boven de 18% geweest als PL, en BB 15%. Je kunt het zelf het beste beoordelen.
Nu 7-punts meting 86mm totaal

Wij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.
Alles al geprobeerd, laatste meal eerder eten etc alhoewel dat niet gaat met dit aantal kcal, pre bed extra wandelen, melatonine 3/4/5mg, maar niks hielp.

Denk als de push/bulk voorbij is en ik wat bw verlies/minder eet dat het snurken weer minder zal worden.
Apneu masker al geprobeerd?

• Like
Waarderingen: AK
Herkenbaar :o ze gooit er mij niet uit maar doe het zelf preventief.

ik denk dat een CPAP het enige is dat helpt tegen snurken jammer genoeg. Is t*ring duur zonder medische vaststelling
1000€ kan je ze idd en ze staan al op me lijstje voor opvolgende bulk, want dit is geen doen meer.
Deze bulk is nog max 6 weken schat ik en dan neem ik ff pauze/healthy/cruisen, maar als de weg daarna vervolgd gaat worden naar meer bw dan zit zon masker eraan te komen

• Topic Starter Topic Starter
Vaak hoor je 15% piek bulk, soms lager. Ik ben zelf nooit boven de 18% geweest als PL, en BB 15%. Je kunt het zelf het beste beoordelen.
Nu 7-punts meting 86mm totaal
Ik meet het eigenlijk niet gezien het toch niet accuraat is. Ik ga (en coach) gaan vooral af op hoe het er uitziet. In de ochtend zie ik nog veins op m’n abs maar naar de avond toe kan ik er best waterig uitzien.

1000€ kan je ze idd en ze staan al op me lijstje voor opvolgende bulk, want dit is geen doen meer.
Is sowieso nodig vanaf een bepaald bw. Mocht je het niet doen ga je er oprecht aan kapot gaan. Slaap apneu is zo fucking slecht voor je hart :o

Ik meet het eigenlijk niet gezien het toch niet accuraat is. Ik ga (en coach) gaan vooral af op hoe het er uitziet. In de ochtend zie ik nog veins op m’n abs maar naar de avond toe kan ik er best waterig uitzien.
Mijn fysio doet het paar keer per jaar. Pas me voeding of training iets aan en we gaan lekker verder. 7- punts meting is aardige schatting

Je moet gewoon afgaan op progress pics en niet van die homofiele metingen

Wij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.
Alles al geprobeerd, laatste meal eerder eten etc alhoewel dat niet gaat met dit aantal kcal, pre bed extra wandelen, melatonine 3/4/5mg, maar niks hielp.

Denk als de push/bulk voorbij is en ik wat bw verlies/minder eet dat het snurken weer minder zal worden.
Vrouw al eens oordopjes geprobeerd?

Wordt erger naarmate je groter wordt en apneu is een nadelige bijwerking van groter worden.
Je weet dat groot zijn slecht is voor je gezondheid toch hahahaha

Precies hetzelfde probleem, hoe zwaarder ik word, hoe erger het snurken en de ademstops, en ben chronische verrot, doodmoe iedere ochtend. Slaap 9 vd 10 keer op de bank. 😂
Volgende week weer een slaaponderzoek via het ziekenhuis, zat 2 jaar terug nét onder de grens van vergoeding voor apparatuur, hopelijk dit keer erover

Vrouw al eens oordopjes geprobeerd?
Sliep ze niet fijn mee, maar ze is er heel eind aan “gewend” geraakt met het gesnurk en hebben als strategie dat zij 15min voor mij haar melatonine neemt en dan is ze eerder weg als ik.

Probleem zit hem als zij dan snachts wakker word en weer verder wilt slapen ik schijnbaar behoorlijk luid kan snurken en ze soms dan uren wakker blijft waardoor ik dan snel verhuis naar de logeer kamer die een verdieping lager is en ze me niet hoort. Ik word soms ook wakker van me eigen gesnurk.

Behoorlijk ellende aangezien het “samen” slapen wel belangrijk is vandaar dat aankomende bulk/push ik een cpap ga bestellen en dit maar ga proberen.

Wordt erger naarmate je groter wordt en apneu is een nadelige bijwerking van groter worden.
Je weet dat groot zijn slecht is voor je gezondheid toch hahahaha
Heb niet het idee dat ik slaap apneu heb alleen heb nog geen test gedaan. Het is ook 50/50 dat ik snurk en hebben vrijwel alles al geprobeerd om te kijken wat wel/niet werkt. Laatste meal eerder eten leek wel enige vorm van succes te hebben, maar doordat kcal nu best hoog zijn is dit in de praktijk gewoon niet te doen. Ga mezelf na deze push in de cruise/health fase meer in verdiepen, want dit gaat niet vanzelf weg en verwacht niet dat ik komende jaren naar een “gezonder” lichaamsgewicht ga.

Sliep ze niet fijn mee, maar ze is er heel eind aan “gewend” geraakt met het gesnurk en hebben als strategie dat zij 15min voor mij haar melatonine neemt en dan is ze eerder weg als ik.

Probleem zit hem als zij dan snachts wakker word en weer verder wilt slapen ik schijnbaar behoorlijk luid kan snurken en ze soms dan uren wakker blijft waardoor ik dan snel verhuis naar de logeer kamer die een verdieping lager is en ze me niet hoort. Ik word soms ook wakker van me eigen gesnurk.

Behoorlijk ellende aangezien het “samen” slapen wel belangrijk is vandaar dat aankomende bulk/push ik een cpap ga bestellen en dit maar ga proberen.

Heb niet het idee dat ik slaap apneu heb alleen heb nog geen test gedaan. Het is ook 50/50 dat ik snurk en hebben vrijwel alles al geprobeerd om te kijken wat wel/niet werkt. Laatste meal eerder eten leek wel enige vorm van succes te hebben, maar doordat kcal nu best hoog zijn is dit in de praktijk gewoon niet te doen. Ga mezelf na deze push in de cruise/health fase meer in verdiepen, want dit gaat niet vanzelf weg en verwacht niet dat ik komende jaren naar een “gezonder” lichaamsgewicht ga.
Mijn vriendin gebruikt de bose sleepbuds, zit beter en helpt ook met betere slaap. Helaas snurk ik er nu te hard voor😂

• Haha
Waarderingen: AK
Op maat gemaakte oorpluggen van sliliconen komt praktisch geen geluid doorheen. Zijn het geld waard imo.

Mijn pa heeft ook zo'n toestel om te slapen tegen slaapapneu. Hij is nu beter uitgerust 's ochtends maar dat toestel maakt ook lawaai hoor. Vooral als tijdens de slaap dat masker wat verschuift. Mijn ma zegt dat ze daar soms wakker van wordt. Al is het veeeeeel minder vaak dan voor dat toestel natuurlijk. Ook moet je het wel een tijdje gewoon worden om daarmee te slapen in het begin. Bij mijn pa is het toestel de eerste weken/maanden weinig gebruikt geweest omdat hij het vervelend vond en niet kon slapen.

verdwijnt je slaap apneu als je naar een “gezond” lichaamsgewicht gaat?

Terug
Naar boven