- Waardering
- 15.917
Thx besteld, lekkere cheap pre wo zo lol. Hoe ben je trouwens op 10gr gekomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx besteld, lekkere cheap pre wo zo lol. Hoe ben je trouwens op 10gr gekomen?
Super cheap idd. Dosering is vaak 6-10g, eenmaal je het zelf hebt zal je merken dat 10g eigenlijk qua volume niets is en je er al snel boven zitThx besteld, lekkere cheap pre wo zo lol. Hoe ben je trouwens op 10gr gekomen?
je giet het beter op een soeplepel en dan in je shaker ipv rechtstreeks in de shaker want je zit gauw aan 15g+ lol. Op zo’n doseringen kan diarree wel eens voorkomenCoach is grote fan van EQ maar gaf aan dat het heel lang duurt voor het wat op z’n piek zit. Impliceerde voor mij dat hij niet zo lang wil wachten en/of niet zo lang wil pushen maar we zien wel.Neem eens 300-400mg boldenone… de pumps die je daar van ervaart zijn ongeëvenaard.

Bedankt man! Hoe gaat het bij jou eigenlijk?
Thanks! Zit wel een hoop verloren gains bij maar heb nu wel het idee dat er onderhand wat extra is bijgekomen
Bedankt man!2023 was al goed, 2024 nog beter. Goede progressie!![]()
In m’n schouder, voelde het eigenlijk tijdens injecteren al maar domme bb’er in mij zette toch doorWeet je iig zeker dat het snel in de blood stream terecht is gekomen.
Waar injecteerde je? En met wat?
Doorzetten is ook een kwaliteitIn m’n schouder, voelde het eigenlijk tijdens injecteren al maar domme bb’er in mij zette toch door
Zal er vast niet allemaal in terecht zijn gekomen maar vermoed wel een deel.
. Ik heb verder eigenlijk geen idee wat het effect is als je rechtstreeks in een ader spuit. Ik zou denken dat het allemaal wat eerder vrij komt maar zijn er verder nog gevolgen (voor gezondheid/ opname) van zoiets dat je weet?In m’n schouder, voelde het eigenlijk tijdens injecteren al maar domme bb’er in mij zette toch door
Zal er vast niet allemaal in terecht zijn gekomen maar vermoed wel een deel.
Olie en water (bloed) mixen niet dus raad maar wat er kan gebeuren. Dat hoesten van een paar druppels is een Pulmonary oil embolism.Doorzetten is ook een kwaliteit. Ik heb verder eigenlijk geen idee wat het effect is als je rechtstreeks in een ader spuit. Ik zou denken dat het allemaal wat eerder vrij komt maar zijn er verder nog gevolgen (voor gezondheid/ opname) van zoiets dat je weet?
Moest vroeger altijd lachen als ik comments las die zeiden dat ze een verschil voelden op dagen dat ze prikken, dacht dat dat larie was maar moet m’n mening herzien lol.
werk is ook best druk waardoor ik soms om 22u pas kan beginnen met trainen. Beetje kut wel.
Wij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.Ook wat vaker op de zetel geslapen omwille van het snurken maar gaat laatste tijd beter. Vriendin en dochter zijn volgens mij gewoon moe genoeg om er doorheen te slapen![]()
Bedankt man!Gaat lekker maat
. Niet bang dat het te hoog is, en je wat vetter/vochtiger wordt ?
denk dat ik wel nog wat kan hebben, zolang ik nu niet plots heel snel aankom. Voor jou is dit kantje boortje qua vet? HerkenbaarWij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.
Alles al geprobeerd, laatste meal eerder eten etc alhoewel dat niet gaat met dit aantal kcal, pre bed extra wandelen, melatonine 3/4/5mg, maar niks hielp.
Denk als de push/bulk voorbij is en ik wat bw verlies/minder eet dat het snurken weer minder zal worden.
ze gooit er mij niet uit maar doe het zelf preventief.