XXL Nutrition

Hobbybuilding

• Topic Starter Topic Starter
Thx besteld, lekkere cheap pre wo zo lol. Hoe ben je trouwens op 10gr gekomen?
Super cheap idd. Dosering is vaak 6-10g, eenmaal je het zelf hebt zal je merken dat 10g eigenlijk qua volume niets is en je er al snel boven zit :o je giet het beter op een soeplepel en dan in je shaker ipv rechtstreeks in de shaker want je zit gauw aan 15g+ lol. Op zo’n doseringen kan diarree wel eens voorkomen

Neem eens 300-400mg boldenone… de pumps die je daar van ervaart zijn ongeëvenaard.
Coach is grote fan van EQ maar gaf aan dat het heel lang duurt voor het wat op z’n piek zit. Impliceerde voor mij dat hij niet zo lang wil wachten en/of niet zo lang wil pushen maar we zien wel.

Altijd al eens willen proberen maar ken toch verschillende mensen die aangeven zich niet zo lekker te voelen op bold en dat schrikt mij ergens wel af. Zit zeker niet op anxiety of iets dergelijks te wachten. Aan de andere kant lijkt het dan ook weer vrij mild:thinking:

Update van de coach:

Food is going up, not crazy but inch by inch. Carbs on OFF DAY and small protein increase on TD.

Komt neer op:

TD: 4923 calorieën (had vorige keer afgerond naar boven)
NTD: 3900 calorieën

Ook nog even langs de anabolic mirror gepasseerd. April 2023, een week terug on vs januari 2024:
30E1F522-E065-48D8-B8A9-C0BFE149D820.png

275928CC-6122-43C6-8F08-05F5B7F35314.jpeg

Gaat goed!

2023 was al goed, 2024 nog beter. Goede progressie! :flexbiceps:

Paar uur geleden 1.75ml per ongeluk IV gezet :o enorme hoest gehad dus. Diep ademen triggered die kuthoest nog altijd

Weet je iig zeker dat het snel in de blood stream terecht is gekomen.

Waar injecteerde je? En met wat?

Weet je iig zeker dat het snel in de blood stream terecht is gekomen.

Waar injecteerde je? En met wat?
In m’n schouder, voelde het eigenlijk tijdens injecteren al maar domme bb’er in mij zette toch door :o

Zal er vast niet allemaal in terecht zijn gekomen maar vermoed wel een deel.

In m’n schouder, voelde het eigenlijk tijdens injecteren al maar domme bb’er in mij zette toch door :o

Doorzetten is ook een kwaliteit :emo:. Ik heb verder eigenlijk geen idee wat het effect is als je rechtstreeks in een ader spuit. Ik zou denken dat het allemaal wat eerder vrij komt maar zijn er verder nog gevolgen (voor gezondheid/ opname) van zoiets dat je weet?

Heb soms ook wel eens dat ik die naald er in duw en vrijwel gelijk voel dat het niet zo smooth gaat. Maar ipv terug te trekken duw je dan idd toch door met (in mijn geval) meestal een dikke, pijnlijke knobbel tot gevolg. Gelukkig nooit moeten hoesten na een injectie

Doorzetten is ook een kwaliteit :emo:. Ik heb verder eigenlijk geen idee wat het effect is als je rechtstreeks in een ader spuit. Ik zou denken dat het allemaal wat eerder vrij komt maar zijn er verder nog gevolgen (voor gezondheid/ opname) van zoiets dat je weet?
Olie en water (bloed) mixen niet dus raad maar wat er kan gebeuren. Dat hoesten van een paar druppels is een Pulmonary oil embolism.

Alles gaat lekker eigenlijk. Dosis voelt wel wat ‘heftig’ aan. De dagen dat ik pin voel ik mij wel wat, Hmm opgefokt is niet het juiste woord maar het voelt aan alsof ik best wat cafeïne op heb zonder verandering in m’n energie :P Moest vroeger altijd lachen als ik comments las die zeiden dat ze een verschil voelden op dagen dat ze prikken, dacht dat dat larie was maar moet m’n mening herzien lol.

Omgeving en cliënten begint het nu ook wat op te vallen. Tracht het nochtans zo goed mogelijk te verbergen maar ja, kleerkast was er lang op gericht om er net zo buff mogelijk uit te zien, binnen m’n eigen kledingstijl dan :o

Slaap kwaliteit is initieel sterk verbeterd maar merk laatste dagen dat ik wakker wordt met een schorre keel dus snurk wss wel weer. Op zich is de kwaliteit van m’n slaap nog niet afgenomen maar m’n vriendin zal me wel eens wakker maken mocht het verergeren.

Weeg nu 93kg. Gewicht vliegt er nu vlot aan tbh.

Moet nog oefenen om bij de rear latspread niet te veel achterover te buigen want m’n rug ziet er eigenlijk maar klein uit zo. Zal rear latspread zonder hams vs met hams er bij zetten ter verduidelijking.

22C1FBE0-7CCF-4F56-95D5-64CE2B844C28.jpeg

4CFAAF3E-9F10-4A27-8020-2320CD112A0D.jpeg

99431DA2-E0FA-4008-B5B9-702228155CCC.jpeg

3495F5DF-3305-4356-A59B-D5E0F629E99C.jpeg

C4671C3A-29E8-47B2-8BED-DCA92EFAA7A9.jpeg

19165846-803A-447D-A5E3-E3CAC5753404.jpeg

D8374A86-F3CA-46B7-AE87-711B06DCD40A.jpeg

Zijn onderhand 94kg met nog steeds dezelfde calorieën dan pakweg 5 weken geleden. Was begin januari nog net geen 90kg dus is wel snel gegaan ondanks geen verhoging in voeding. Dikke prima voor mij overigens.

Laatste weken toch wel serieus vermoeid. Wijt het vooral aan m’n slaap. Sinds een tweetal weken snurk ik weer zeer veel en wordt ik wakker gemaakt door m’n vriendin. Gezien m’n dochter in de kamer slaapt begrijpelijk maar dat maakt het niet beter. Ga midden in de nacht soms op de zetel liggen maar dat slaapt toch ook maar brak :o werk is ook best druk waardoor ik soms om 22u pas kan beginnen met trainen. Beetje kut wel.

Vorige week een halve deload genomen, slechts 3x trainen en geen cardio. Deed wel even goed tbf. Deze week weer terug 4x trainen 3x cardio.

Wat voeding betreft kies ik trouwens zelf wat ik eet. Coach zou mij liefst 7 meals laten eten waarvan 5 kip/vis met rijst, een intra (als ‘meal’) en kwark. 5x rijst per dag wil ik gewoon niet meer doen. Coach bepaald dus calorieën en macro’s, ik de voedingsmiddelen. Het ziet er zo uit:

NTD

1)

110g havermout
40g whey
20g zwarte chocolade
25g honing
1 banaan

2)

170g rijst
170g kip
10ml olijfolie
50g avocado
Beetje ketchup
Groenten

3)

125g brood
80g kaas
60g kipfilet
Beetje ketchup
Augurk
25g cashew

4)

60g granola
50g cashew
500g kwark
1 appel

5)

6 ei eiwitten
50g avocado

3900 calorieën: 260 eiwit, 460 carb, 121 vet

TD

1)

150g rijstebloem (of havermout)
40g whey
25g honing
20g zwarte chocolade
1 banaan

2)

170g rijst
170g kip
50g rozijnen
20g olijfolie
Beetje ketchup
Groenten

3)

125g brood
80g kaas
60g kipfilet
Augurk
Beetje ketchup
13 rijstwafels
25g cashew

4)

150g low fat (50% low sugar) cornflakes
500g kwark
50g confituur
1 appel

*) 35g carbosport intra

5)

65g brood
6 ei eiwitten

4900 calorieën: 267 eiwit, 774 carb, 86 vet

Update:

Inmiddels 95kg. Calorieën worden voor het eerst in een vrij lange tijd verhoogd naar:

5100 op TD
4100 op NTD.

Afgelopen tijd niet altijd even consistent kunnen zijn met training en/of cardio. Hier en daar eens een sessie moeten skippen jammer genoeg maar al bij al niet zo erg.

Ook wat vaker op de zetel geslapen omwille van het snurken maar gaat laatste tijd beter. Vriendin en dochter zijn volgens mij gewoon moe genoeg om er doorheen te slapen :P

Verder wel veel last van CTS. Heb er dag en nacht wel last van. Voor de rest eigenlijk dikke prima.

Coach wil nog wat verder pushen. Zou me niet verbazen mocht ik einde bulk +- 100kg wegen maar is zeker geen doel op zich.

IMG_3321.jpeg

IMG_3322.jpeg

IMG_3320.jpeg

IMG_3259.jpeg

IMG_3254.png

IMG_3258.jpeg

Gaat lekker maat :flexbiceps:
. Niet bang dat het te hoog is, en je wat vetter/vochtiger wordt ?

Ook wat vaker op de zetel geslapen omwille van het snurken maar gaat laatste tijd beter. Vriendin en dochter zijn volgens mij gewoon moe genoeg om er doorheen te slapen :P
Wij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.
Alles al geprobeerd, laatste meal eerder eten etc alhoewel dat niet gaat met dit aantal kcal, pre bed extra wandelen, melatonine 3/4/5mg, maar niks hielp.

Denk als de push/bulk voorbij is en ik wat bw verlies/minder eet dat het snurken weer minder zal worden.

Gaat lekker maat :flexbiceps:
. Niet bang dat het te hoog is, en je wat vetter/vochtiger wordt ?
Bedankt man!

Initieel wel maar vrij vlot kunnen loslaten eenmaal onder coaching. Starte m’n bulks in het verleden vaak met een hoger vp dan nu :o denk dat ik wel nog wat kan hebben, zolang ik nu niet plots heel snel aankom. Voor jou is dit kantje boortje qua vet?

Wij gaan elke avond samen te bed maar 50/50 dat ik na 2 uur eruit word gegooid en de nachtrust in de logeer kamer voort moet zetten ivm snurken.
Alles al geprobeerd, laatste meal eerder eten etc alhoewel dat niet gaat met dit aantal kcal, pre bed extra wandelen, melatonine 3/4/5mg, maar niks hielp.

Denk als de push/bulk voorbij is en ik wat bw verlies/minder eet dat het snurken weer minder zal worden.
Herkenbaar :o ze gooit er mij niet uit maar doe het zelf preventief.

ik denk dat een CPAP het enige is dat helpt tegen snurken jammer genoeg. Is t*ring duur zonder medische vaststelling

Terug
Naar boven