AndroidHealthClinic

Sticky Explosies op luchthaven Zaventem: "Meerdere doden en gewonden"

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 375
  • Weergaven 23K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Bewijs heb je alleen als je nos propaganda journaal of rtl shownieuws kijkt toch
Of duistere YouTube filmpjes waarin je vrijwel niks ziet en er een commentator (die overal verstand van denkt te hebben) allerlei zaken zomaar aanneemt :rolleyes:
 
Of duistere YouTube filmpjes waarin je vrijwel niks ziet en er een commentator (die overal verstand van denkt te hebben) allerlei zaken zomaar aanneemt :rolleyes:
Je praat net als een eigenwijze religieuze. Je blijft volhouden in je geloof.
 
Je praat net als een eigenwijze religieuze. Je blijft volhouden in je geloof.
Ik geloof helemaal niks, wat maakt mij het nou uit of het echt of nep is [emoji23].
 
De christen heeft 2000 lang volgehouden dat jezus over water heeft gelopen. Dat de aarde in 6 dagen geschapen is.
Een christen of moslim doet ook schreeuwerig als je ze de waarheid probeert te vertellen.
 
De situatie zelf boeit me niet, dat jij onzin zonder bewijzen loopt te verkondigen vind ik echter wel interessant.
Je praat jezelf tegen. Je bent niet zo snugger he Spanning Tree.
 
Ik vind het verontrustend dat geestelijk gestoorden zoals jij vrij rond mogen lopen.
 
Wtf beweert die uploader nu dat er geen echte aanslagen zijn geweest, geen doden en geen gewonden dus ook, alles nep, of begrijp ik het verkeerd? Als dit een grap moet voorstellen ben je wel erg ziek in je kop.
 
De christen heeft 2000 lang volgehouden dat jezus over water heeft gelopen. Dat de aarde in 6 dagen geschapen is.
Een christen of moslim doet ook schreeuwerig als je ze de waarheid probeert te vertellen.

Laat Jezus met rust!

chris-crocker.jpg


Laat hem met rust!
 
wat, hij is (volgens z'n profiel) een 39-jarige man, ik had iemand verwacht van hooguit 15 :roflol:
 
Ignorance is bliss...zeker voor gastjes als patie16.
 
Back
Naar boven