MuscleMeat

Sticky Explosies op luchthaven Zaventem: "Meerdere doden en gewonden"

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 375
  • Weergaven 23K
  • Volgers 37

Bezoekers in dit topic

Wss wraakactie's omdat abdeslam gepakt is :/
 
Zo te zien hebben ze de IS helemaal onder controle..
 
Komt wel dichtbij allemaal..
 
Denk je dat ze zoiets op 2 dagen klaar krijgen? Denk het niet.
 
Werd Abdeslam niet gezien als pussy door IS omdat ie zichzelf niet had opgeblazen?
 
Is denkt vooruit, ALS ze abdeslam pakken gaan we aanslagen doe...
 
Naarmate IS verder militair de grond in wordt gebeukt door de coalitie partijen grijpen ze steeds meer naar aanslagen. Ik verwacht dat ze hem vandaag wel zullen opeisen, als ze dat al niet gedaan hebben. Bastards.
 
Zal wel die informatie zijn die die abdeslam had, misschien eerder uitgevoerd ofzo


Ze wisten dat er aanslagen gingen komen op zaventem, er liepen al 3 maanden elke dag een hoop militairen rond op de luchthaven.

Denk niet dat we in de toekomst nog zomaar zonder controle gaan kunnen binnen wandelen in die vertrekhal. Benieuwd wanneer ze die hal weer gaan openen met de Paasvakantie in het zicht.
 
Ze wisten dat er aanslagen gingen komen op zaventem, er liepen al 3 maanden elke dag een hoop militairen rond op de luchthaven.

Denk niet dat we in de toekomst nog zomaar zonder controle gaan kunnen binnen wandelen in die vertrekhal. Benieuwd wanneer ze die hal weer gaan openen met de Paasvakantie in het zicht.

Overal in Belgie lopen militairen, in winkelstraten in stations, metro's...
 
Ze wisten dat er aanslagen gingen komen op zaventem, er liepen al 3 maanden elke dag een hoop militairen rond op de luchthaven.

Denk niet dat we in de toekomst nog zomaar zonder controle gaan kunnen binnen wandelen in die vertrekhal. Benieuwd wanneer ze die hal weer gaan openen met de Paasvakantie in het zicht.
Er is niet heel veel meer van over dus dat zal wel een paar dagen duren denk ik.
 
Er is niet heel veel meer van over dus dat zal wel een paar dagen duren denk ik.


Inderdaad helemaal vernield. Hoop dat het dodental laag is maar als je die ravage ziet vrees ik ervoor.
 
Mensen, mensen, ik zou toch even willen benadrukken dat het hier over een paar gekken gaat. Dit heeft niets met de vredevolle godsdienst islam te maken. De meeste moslims zijn vreedzame burgers zoals u en ik.

Not srs
 
Mensen, mensen, ik zou toch even willen benadrukken dat het hier over een paar gekken gaat. Dit heeft niets met de vredevolle godsdienst islam te maken. De meeste moslims zijn vreedzame burgers zoals u en ik.

Not srs
Ja precies!







Een goede moslim is een dode moslim.
 
damn, ook leuk. Mijn vriendin zit in haar laatste jaar in Brussel op de unief. Ook al een leuk schooljaar geweest. Bij haar wordt er in de gangen afgeroepen om binnen te blijven en op school te blijven.
 
Ze wisten dat er aanslagen gingen komen op zaventem, er liepen al 3 maanden elke dag een hoop militairen rond op de luchthaven.

Denk niet dat we in de toekomst nog zomaar zonder controle gaan kunnen binnen wandelen in die vertrekhal. Benieuwd wanneer ze die hal weer gaan openen met de Paasvakantie in het zicht.

zelfs aan de vub liepen er militairen.
 
België in "lockdown" en er word gevraagd niet meer te bellen :) "ik vind het helemaal mooi ... "
 
Back
Naar boven