Fitness Seller

Sticky Explosies op luchthaven Zaventem: "Meerdere doden en gewonden"

Er is geen religie van vrede imo, al duizenden jaren zijn er religieuze oorlogen..

Religie is inderdaad al eeuwenlang de grootste reden om oorlog te voeren..

fdzi88.jpg

Het is goed dat er dagelijks duizenden nieuwe moslims in Europa bijkomen, wat zouden we zonder ze moeten?

De grens tussen Frankrijk en België wordt vandaag gesloten, meldt de Waalse zender RTBF.

Echte moslims zouden dit niet doen.

Nieuwe ontploffing wetstraat gemeld.

Mensen, mensen, ik zou toch even willen benadrukken dat het hier over een paar gekken gaat. Dit heeft niets met de vredevolle godsdienst islam te maken. De meeste moslims zijn vreedzame burgers zoals u en ik.

Not srs
Dat is toch raar, alle terroristen zijn moslims. Geen christenen, joden, Boeddha lovers... Zie je indianen nu nog bleekscheten uitmoorden in de U.S.A ?

Vredevolle godsdienst islam :roflol:

Echte moslims zouden dit niet doen.

Je moet effe aangeven of je t nog steeds cynisch bedoelt Marc, want ik zie t niet meer. Ik vat hem effe serieus op: "Echte moslims zouden dit niet doen"? Nou dat hangt sterk af van wat je definitie van een 'echte moslim' is. Met name die Daesh gasten interpreteren de koran namelijk erg letterlijk en beroepen zich erop dat zij de ware versie van Islam zijn. Zelfs de gutmenschen onder ons moeten er een keer aan geloven dat de statistieken niet in het voordeel van de moslims uitvalt. Ik zeg niet dat alle moslims terroristen zijn, maar de overgrote meerderheid van terroristen zijn wel moslim.

Wat een trieste reacties over moslims.

Die hebben er niets mee te maken zeker:mad:

'Umar that the Messenger of Allah said: I have been commanded to fight against people till they testify that there is no god but Allah, that Muhammad is the messenger of Allah, and they establish prayer, and pay Zakat and if they do it, their blood and property are guaranteed protection on my behalf except when justified by law, and their affairs rest with Allah.

Ik wist dat B&F ten koste gaat van gains, maar kennelijk wordt je verstand er ook nog door aangetast...

Je moet effe aangeven of je t nog steeds cynisch bedoelt Marc, want ik zie t niet meer. Ik vat hem effe serieus op: "Echte moslims zouden dit niet doen"? Nou dat hangt sterk af van wat je definitie van een 'echte moslim' is. Met name die Daesh gasten interpreteren de koran namelijk erg letterlijk en beroepen zich erop dat zij de ware versie van Islam zijn. Zelfs de gutmenschen onder ons moeten er een keer aan geloven dat de statistieken niet in het voordeel van de moslims uitvalt. Ik zeg niet dat alle moslims terroristen zijn, maar de overgrote meerderheid van terroristen zijn wel moslim.

Ik ben zeker niet cynisch nu, het is vaak een klein deel die het verpest voor de rest. Ik weet namelijk zelf niet wat er in de koran staat, lijkt met verder sterk dat er iets instaat over dood de ongelovigen of iets in die richting.

Terug
Naar boven