SoPo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Terecht Bea werkt harder dan jullie allemaal.....!!!
zal best wel.. ander zou ze met d'r aars ook de hele dag dbb grinden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terecht Bea werkt harder dan jullie allemaal.....!!!

Als ze dan toch zo hard werkt, dan heeft ze dus geen extra geld nodig van anderen die ook hard werken, bijgevolg kunnen we de dotaties (of hoe noemen jullie dat in NL?) ook schrappen. Ze heeft dacht ik genoeg aandelen om van te gaan rentenieren, en de bevolking kan dat dotatiegeld beter gebruiken (om armoede te bestrijden bijv.).Terecht! Bea werkt harder dan jullie allemaal.....!!!
die bea mag van mij part doodvallen. de h**r. ik hoop dat ze dit leest die oude t**f

Vind het maar lastig in te schatten hoor, is dit racistisch, idioot, of humor?
die bea mag van mij part doodvallen. de h**r. ik hoop dat ze dit leest die oude t**f
Voor de koninklijke familie is in de begroting 2008 een bedrag voorzien van 13,043 miljoen euro. Dat is 5 procent meer dan vorig jaar werd uitbetaald, schrijft de krant Het Laatste Nieuws.
1,5 miljoen voor Fabiola
Dat de dotaties zouden stijgen, was bekend. Maar de verhoging is groter dan gedacht, zo blijkt uit de begroting. Koningin Fabiola krijgt 73.000 euro méér dan vorig jaar, voor prins Filip is een opslag van 51.000 euro voorzien. Eerder waren voor hen bedragen van 28.000 en 16.000 euro genoemd. Voor Fabiola is nu een bedrag van 1,5 miljoen euro voorzien.
Werkmiddelen koning gestegen
De civiele lijst - de werkmiddelen van de koning - stijgt met bijna een half miljoen euro. De wet heeft die verhoging voorzien opdat de koning zijn koopkracht kan handhaven en de gestegen lonen van zijn personeel kan betalen. (belga/vsv)
14/05/08 07u57