PatrickvH
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m85
Ik sta ook perplex moet ik zeggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beginnerbb en ik hebben een relatie waar stervelingen als jij helemaal niets van kunnen begrijpen.
Jij hebt een nogal buitenaards beeld op de relatie tussen volk en overheid als je het mij vraagt. Ik laat dit gesprek dan ook maar voor wat het is.
Maar ik ben wel weer die halve tamme, achterlijke en weet ik veel wat nog meer.
Kom, niet zo onzeker. Dat valt allemaal best wel mee.

Vanwege dit kleine stukje realisme heb ik je maar weer van mijn negeerlijst afgehaald. Scheelt ook weer uit-/inloggen als je me weer eens gequote hebt.
Vanwege dit kleine stukje realisme heb ik je maar weer van mijn negeerlijst afgehaald. Scheelt ook weer uit-/inloggen als je me weer eens gequote hebt.
Wat RobG wel doorhad, maar bij jou twijfel ik daar enigszins aan, is dat het sarcastisch was.
Edit: Als ik trouwens 1 tip mag geven wat betreft je postingsT is: minder je entertoets gebruiken, ik bedoel iemand die zijn entertoets vaker aanraakt dan de clitoris van zijn vriendin valt moeilijk serieus te nemen.
Vast en zeker. Maar als je het zo stelt kan de overheid op nog veel meer dingen torenhoge accijns gaan leggen, zoals snoep, gevaarlijke sporten, etc.
Dus waar ligt de grens?
Ofja, liever wel, want het levert geld op.Dan toch waarden zonder enig rationeel fundament. Waarom zou een bejaarde in godsnaam rendabel moeten zijn in naam van een fictie als "ras". rassen voelen geen pijn en geven geen **** om ontplooiing, individuele mensen wel.Onzin. Cijfers zijn cijfers en waarden zijn waarden. En denk jij maar niet dat de Duitse oorlog machine in z'n aanloop en gedurende de climax zorgen zou hoeven hebben van opgelegde barrières van mijn kant.
Met als gevolg dat voor sommige mensen de zorg gewoon onbetaalbaar wordt. Vandaar het botte bijl idee.
Vind ik ook een goed plan, lekker voor de elite laten zodat de rest niet kan studeren en ofwel eieren voor zn geld kiest en k*tbaantjes met een laag inkomen neemt, of lekker de criminaliteit indraait en we Amerikaanse toestanden krijgen.
Niet vergeten het dalende aantal jongeren natuurlijk, waardoor je de groep afgestudeerden die later dit land draaiende zullen moeten houden ook nog eens afzwakt

Geen idee hoeveel mensen geen toegang hebben tot het onderwijs. Wie zijn dat dan en hoe komt het dat ze geen toegang hebben tot onderwijs?
Gelukkig meen je het niet serieus, want jij hebt toch die kerel met 30k studiefinanciering schuld?
Dus jij denkt dat iemand met een ernstige ziekte geen 60 euro per maand kan ophoesten om deze te behandelen?
Iemand met een ernstige ziekte en dus niet in staat om te werken leeft vaak op het bestaansminimum. Dan is 60 euro een aardige hap uit het budget, zeker omdat ziek zijn vaak ook nog andere kosten met zich meebrengt. Dieet wordt aangepast, medicijnen worden niet altijd volledig vergoed, reiskosten etc.
Vraag me trouwens toch af wat je aan een verzekering hebt als je in feite bijna alle gemaakte kosten per jaar zelf moet betalen. In het geval je niet chronisch ziek bent natuurlijk. Dacht dat er meer marktwerking moest komen in de zorg maar voorlopig blijft het bij beunhazerijpraktijken waarbij voor veel handelingen teveel wordt betaald. Als voorbeeld, de orthondontisten tarieven kunnen gewoon met 1/3 verlaagd worden. Ze hebben dus tig jaar lang ver boven de kostprijs + reeele winstopslag hun diensten geleverd.
Zorg is volgens mij vooral duur omdat Jan-Hidde-Arend-Bas niet onder wil doen voor Cees-Tijn-Floris. Marktwerking zou er voor moeten zorgen dat tarieven ook naar marktconforme prijzen zakken maar dan blijft het vreemd dat in Nederland de tarieven overwegend hoger liggen dan in de omringende landen. (nu maar wachten tot Patrickvh het opneemt voor die 'arme' Jan-Hidde-Arend-Bas).