Fitness Seller

Mijn broertjes eerste test kuur GYNO?(fotos)

Ik gebruik Zo een tangetje alleen om te kijken of de eenheden minder zijn geworden.
Geloof er allema geen snars meer van.
Spiegel is bestw graadmeter idd, gelukkig ziet dat er lekker scherp uit.

• Topic Starter Topic Starter
Leuk dat jullie t over bf en ecto hebben maar mijn broertje is naar de huisarts gegaan en zei dat het gwn vet was. Dus hij neem geen nolva meer in. Ik wil nu ook een test only kuur doen maar ik heb gyno en heb er aanleg voor dus zou ik 500mg test e ew innemen met 25mg proviron? 10weken lang endan van week 13-16 nolvadex?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

25mg proviron ed*

Ja of DNP + clen erbij, verbrand je ook wel vet :)) Trol die je bent.

Ziet er wel echt uit als een degelijk startfysiek. Wordt een monster!

Lijkt ook eerder op een foto van iemand die niet traint dan gyno
Maargoed bij het kleinste beetje vet/jeuk wordt er al gyno geroepen ..

Leuk dat jullie t over bf en ecto hebben maar mijn broertje is naar de huisarts gegaan en zei dat het gwn vet was. Dus hij neem geen nolva meer in. Ik wil nu ook een test only kuur doen maar ik heb gyno en heb er aanleg voor dus zou ik 500mg test e ew innemen met 25mg proviron? 10weken lang endan van week 13-16 nolvadex?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

25mg proviron ed*

Is provi weer helemaal hip tegenwoordig?
Provi voorkomt geen gyno.
En als je dan toch zo graag provi wilt gbruiken doe het dan op 50mg als je test op 500 zet.

Dude ik heb overal gezocht op t web en ik blijf maar lezen dat je minder kans op gyno hebt

uploadfromtaptalk1407617043324.jpg

snap eigenlijk niet waarom je je broertje aan de AAS helpt terwijl hij t lichaam heeft van n 14 jarige.. maargoed.

Lekker veel gains pakken hij heeft vast veel ervaring 8)

Hey ik had al eerder een topic gestart dat ik aanleg had voor gyno en na 3kuren het erger werd.

Mijn broertje is 22 traint al 2jaar nu en is al 2weken geleden begonnen aan een test only kuur

wk 1-10 test e 250mg ew
Wk 13-16 nolvadex 20mg ed

Nu heeft hij geen gevoelige of harde tepels ook kan hij geen knobbetje voelen. Hij wilt nu al letro nemen maar we willen ervan zeker zijn dat het gyno is. Hij heeft een bf van 14-15.
Hier zijn de fotos.
Alle hulp welkom het liefst z.s.m. Want hij wilt al letro innemen

Xcuse me, er staat een typo in je post, 2 jaar zou 2 dagen moeten zijn.
2 years and that's the result? Wat heeft je broer elke dag gedaan in de fitness?

Verschiet ervan dat ik de eerste ben in dit topic dat daar commentaar op geeft. ???

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

snap eigenlijk niet waarom je je broertje aan de AAS helpt terwijl hij t lichaam heeft van n 14 jarige.. maargoed.

Lekker veel gains pakken hij heeft vast veel ervaring 8)

Oeps, didn't see your reaction tho.

Fock off man skinnyboy

Het internet staat vol met shit, en proviron is shit. En dan bedoel ik niet 'de shit', maar gewone shit. Stront zeg maar.

Wat is er shit aan?
Ik wou binnenkort eens only 50 mg ed nemen voor libido doeleinden om me vriendin nog gekker te maken
Zijn de puisten echt zo erg? Daar zit ik niet op te wachten in ieder geval. Op bodynet staan bijna alleen negatieve ervaringen

Wat is er shit aan?
Ik wou binnenkort eens only 50 mg ed nemen voor libido doeleinden om me vriendin nog gekker te maken
Zijn de puisten echt zo erg? Daar zit ik niet op te wachten in ieder geval. Op bodynet staan bijna alleen negatieve ervaringen

Libido was super gedurende de hele kuur en vocht kon ik met provi op een test only kuur binnen de perken houden. (samen met schoon eten)

Alleen helpt het niks tegen Gyno en ook zou ik nu niet meer voor proviron gaan maar voor mast.

Libido was super gedurende de hele kuur en vocht kon ik met provi op een test only kuur binnen de perken houden. (samen met schoon eten)

Alleen helpt het niks tegen Gyno en ook zou ik nu niet meer voor proviron gaan maar voor mast.

Ik las dat 100mg proviron ed in 30% van alle mannen niet onderdrukt in een test met 300 nog wat gezonde mannen.
Dan lijkt 50mg me heel safe om te gebruiken voor libido doeleinden een weekje. Kreeg jij puisten ervan?
Heb je een goede ervaring met mast? Hoe was de comedown voor jou van beide?

Voor libido booster is het goed.
Sommige gebruiken het zelfs in hun nakuur naast een serm als er libido problemen zijn.
Dat is ook de enigste motivatie om het ooit weer te gebruiken.

Ik las dat 100mg proviron ed in 30% van alle mannen niet onderdrukt in een test met 300 nog wat gezonde mannen.
Dan lijkt 50mg me heel safe om te gebruiken voor libido doeleinden een weekje. Kreeg jij puisten ervan?
Heb je een goede ervaring met mast? Hoe was de comedown voor jou van beide?

Meer kracht en lekker hard bij laag VP op mast. Krijg bij alle DHT licht puistjes op mijn rug maar ben er gelukkig niet extreem gevoelig voor.

Mast voegt dus echt werkelijk iets toe in je kuur terwijl provi echt alleen voor je libido leuk is.

pseudo gyno
Trekt wel weg

Terug
Naar boven