Bess92
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 12%
Heb extreem pijn in de pols bij een aantal oefeningen, vooral als ik de biceps train met dumbbels. Even uitleggen:
5 Jaar geleden begonnen met trainen kreeg toen dezelfde pijn. naar huisarts toe geweest en die vertelde mij dat mij spieren te snel groeien en pezen niet kunnen bijhouden
. Advies: rust 2 weken. Ben toen gewoon rustig aan door gaan trainen en op een gegeven moment van af geweest.
Ben nu ongeveer weer n jaar bezig na lang niet te hebben getraind. Kreeg zelfde pijn. Deze pijn ging weer snel over door middel van Glucosamine.
Ben deze vakantie 1 maand weggeweest en niet getraind. De pijn begon halverwege vakantie terug te keren (trainde niet eens).
Nu ongeveer weer een maand bezig met Glucosamine, MSM, soms tape en heb deze pijn nog steeds (extremer), dus zit al 1.5 maand met dit probleem.
What the f*ck moet ik doen?
Ik snap gewoon niet wat dit is.
Iemand advies voor mij?
wanneer pijn:
Dumbbel bicep, hand naar achter drukken.
Waar pijn:
Pink binnen kant pols.
5 Jaar geleden begonnen met trainen kreeg toen dezelfde pijn. naar huisarts toe geweest en die vertelde mij dat mij spieren te snel groeien en pezen niet kunnen bijhouden
. Advies: rust 2 weken. Ben toen gewoon rustig aan door gaan trainen en op een gegeven moment van af geweest.Ben nu ongeveer weer n jaar bezig na lang niet te hebben getraind. Kreeg zelfde pijn. Deze pijn ging weer snel over door middel van Glucosamine.
Ben deze vakantie 1 maand weggeweest en niet getraind. De pijn begon halverwege vakantie terug te keren (trainde niet eens).
Nu ongeveer weer een maand bezig met Glucosamine, MSM, soms tape en heb deze pijn nog steeds (extremer), dus zit al 1.5 maand met dit probleem.
What the f*ck moet ik doen?
Ik snap gewoon niet wat dit is.
Iemand advies voor mij?wanneer pijn:
Dumbbel bicep, hand naar achter drukken.
Waar pijn:
Pink binnen kant pols.