- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen heb ik best last van faalangst, op de middelbare school al. Wat alleen zo raar is, is dat het sinds een aantal maanden echt extreme vormen heeft aangenomen. Tot nu toe heb ik 2x een presentatie gehad dit schooljaar en die gingen allebei slecht omdat ik dingen vergat en super nerveus was. Onlangs had ik een verkoopgesprek met een klasgenoot in een klein groepje en ik ben toen weggelopen omdat ik de druk niet meer aankon. Ik doe ook nog eens een keer Commerciele Economie waar het absoluut not done is als je niet kan presenteren. Ik lig soms wakker of ik droom erover dat ik bijvoorbeeld een presentatie heb over 2 weken.
De aankomende weken worden echt een hel, een paar presentaties voor een cijfer. Morgen begint de ellende al want dan moet ik voorzitter zijn bij een vergadering en dat is natuurlijk allemaal weer te moeilijk voor me.
Ga geen dingen zeggen als mietje e.d. want daar wordt niemand wijzer van.
Zijn er meer mensen hier die erg last hebben van faalangst? Zo ja, wat doen jullie er tegen/ hoe gaan jullie er mee om?
De aankomende weken worden echt een hel, een paar presentaties voor een cijfer. Morgen begint de ellende al want dan moet ik voorzitter zijn bij een vergadering en dat is natuurlijk allemaal weer te moeilijk voor me.
Ga geen dingen zeggen als mietje e.d. want daar wordt niemand wijzer van.
Zijn er meer mensen hier die erg last hebben van faalangst? Zo ja, wat doen jullie er tegen/ hoe gaan jullie er mee om?

(als ik me niet vergis)