AndroidHealthClinic

Fable's Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Steelpan

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
3.543
Lengte
1m80
Massa
100kg
Ik loop alweer 3-4 jaar te trainen maar het resultaat is er nog niet. Ik heb veel afgewisseld en soms ook weer tijden alleen maar over trainen gepraat.

Vanaf deze week is het weer 3 keer per week Stronglifts 5x5 en goed eten.

Qua training deed ik eigenlijk altijd wat anders en ook op verschillende dagen, vaak schema's gemaakt maar nooit aan gehouden.
Ik ga nu weer met Stronglifts beginnen, omdat ik hier ook 4 jaar geleden mee ben begonnen en dit beviel me eigenlijk perfect.

Omdat ik eigenlijk altijd veel last heb van langzaam herstel en me na 3-4 weken zwaar trainen echt verrot voel ga ik nu laag beginnen in gewicht en ik zie wel waar ik eindig.

Training van gisteren

Squat
1 x 15 x 20
5 x 5 x40

Bench
1 x 15 x 20
5 x 5 x 40

Deadlift
5 x 5 x 40

Bor
5 x 5 x 40

Push-ups
3x10

Zoals sommigen kunnen zien heb ik me de eerste dag alweer niet aan het schema gehouden :D ik was al aan het deadliften voordat ik het schema opgezocht had.

Voeding ga ik nu ook beter naar kijken, dit is net als met trainen, veel schema's gemaakt maar nooit aan gehouden. Ook alweer een tijdje intermittent fasting geprobeerd maar ik ga nu toch weer 6-7 keer per dag eten.
Hier ga ik nog lang over nadenken zodat ik een schema maak wat misschien niet helemaal OK is met de standaard, maar wel één die ik vol kan houden voor een langere tijd.

Laatst bewerkt:
succes

Om je voeding op orde te krijgen, zal je water bij de wijn moeten doen. BB gezond, kan best lekker smaken hoor.

Squat
1 x 15 x 20
5 x 5 x40

Bench
1 x 15 x 20
5 x 5 x 40

Deadlift
5 x 5 x 40

Zijn dat de kilos waarmee je die oefeningen doet? Hoe komt het dat het zo laag is? Je loopt toch al wat jaren mee

• Topic Starter Topic Starter
Ja de gewichten zijn laag, dit omdat ik eigenlijk alweer een tijdje niet getraind heb met zware gewichten. Ik was voor de zomer meer bezig met afvallen en hoog in reps zitten als met degelijk trainen. Ik wil ook laag beginnen zodat er eerst weer wat ritme in komt ipv de hele week met spierpijn in me benen rondwandelen.

En over die voeding, ik ga eerst maar eens minder onnodig vette zooi eten, beter een snee brood ipv een zak chips.

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Bedankt ;)

De voeding vandaag was weer niks, 5 snee brood, 1 appel, 1 cup a soup en voor het trainen naar de friettent geweest.
Dadelijk even een blikje tonijn en daar moet ik het mee doen voor vandaag.

Training.

Squat
1 x 15 x 20
5 x 5 x42.5

Overhead press
5 x 5 x 25

Deadlift
1 x 10 x 25
5 x 5 x 50

Pull-ups
3 x 10

Ging wel lekker, ik had alleen nog erg veel spierpijn/stijfheid in me bovenbenen.
Nu nog even 15 minuten het bloed rondpompen in de benen en dan lekker op de bank.

Laatst bewerkt:
De training van gisteren maar verschoven naar vandaag.

Squat
5 x 5 x45

Bench
5 x 5 x 42.5

Deadlift
5 x 5 x 40

Bor
5 x 5 x 42.5

Push-ups
3x10

Was een lekkere training met nog even 15 minuten fietsen aan het einde.

Voeding de afgelopen dagen was weer waardeloos, morgen heb ik tijd om een mooi en makkelijk schema te maken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven