Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blijft verwonderlijk dat de eu een onrechtmatige staatsgreep steunt en het vervolgens zo draait dat de russisch gezinden de bad guys zijn
Tsipras is nog lekker arrogant blufpoker aan het spelen. Hoe is zo'n prutser toch ooit verkozen geraakt, geen wonder dat dat land naar de klote gaat. En dan maar zielig doen over de bevolking, terwijl hun politiek alleen maar een afspiegeling van het volk is. Tsipras moet eerst hard op zijn bek gaan en het land in nog grotere ellende werken voor dat ze daar begrijpen dat hij de verkeerde ideeen heeft.
Las laatst dat de EU er ook veel aan gelegen is om Griekenland in de EU te houden vanwege o.a. China en Rusland, dat op Griekenland zou loeren. Zit hier een kern van waarheid in of puur hersenspinsels van journalisten.

Las laatst dat de EU er ook veel aan gelegen is om Griekenland in de EU te houden vanwege o.a. China en Rusland, dat op Griekenland zou loeren. Zit hier een kern van waarheid in of puur hersenspinsels van journalisten.
Klopt, maar wat kunnen ze ermee dan.Ligt geostrategisch gewoon erg belangrijk. China is meer geïnteresseerd in het economische gedeelte dus die kopen alles op![]()
Dat vroeg ik me ook af. Met andere woorden, als er geflirt wordt waarom zou dat kunnen zijn. Gezichtsverlies van de EU is Rusland ook wel iets waard natuurlijk. En gasleidingen. Het zal om geld gaan. Niet om het griekse eten lol.Het zou kunnen, maar wat willen ze in Griekenland gaan doen
Wat heeft Rusland Griekenland te bieden als ik vragen mag? En belangrijker nog, voor hoelang?