AndroidHealthClinic

Nieuws Faillissement Griekenland nadert

blijft verwonderlijk dat de eu een onrechtmatige staatsgreep steunt en het vervolgens zo draait dat de russisch gezinden de bad guys zijn

Types als Barroso hebben ook alle eigenschappen van een dictator, niet verwonderlijk gezien de achtergrond van sommigen.

Raar figuur die Juncker met zn kusjes geven. Doet me denken aan de Soviet zoen

Of Judas! :angstig:

mmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsipras is nog lekker arrogant blufpoker aan het spelen. Hoe is zo'n prutser toch ooit verkozen geraakt, geen wonder dat dat land naar de klote gaat. En dan maar zielig doen over de bevolking, terwijl hun politiek alleen maar een afspiegeling van het volk is. Tsipras moet eerst hard op zijn bek gaan en het land in nog grotere ellende werken voor dat ze daar begrijpen dat hij de verkeerde ideeen heeft.

Tsipras is nog lekker arrogant blufpoker aan het spelen. Hoe is zo'n prutser toch ooit verkozen geraakt, geen wonder dat dat land naar de klote gaat. En dan maar zielig doen over de bevolking, terwijl hun politiek alleen maar een afspiegeling van het volk is. Tsipras moet eerst hard op zijn bek gaan en het land in nog grotere ellende werken voor dat ze daar begrijpen dat hij de verkeerde ideeen heeft.

Volgens mij heeft Syriza nooit de bedoeling gehad om een akkoord te sluiten en wilden ze alleen maar extra geld hebben. Dat is prima gelukt in de vorm van ELA. De echte debielen in deze strijd zijn dus figuren als Dijsselbloem, Draghi en Juncker.

Ben ik de enige die hem mag? :dunno:

Ik mag hem ook wel, tot nu toe heeft hij redelijk zijn woord gehouden wat betreft verkiezingsbeloftes. Hij wilde nieuwe onderhandelingen en die verlopen voor hem momenteel prima. Uiteraard komt Griekenland in grote problemen wanneer ze failliet gaan omdat niemand nog geld aan ze wil lenen, dus dan moeten ze écht bezuinigen, maar dan mogen ze in ieder geval helemaal zelf bepalen hoe ze dat gaan doen.

Daarnaast is het wel mooi om te zien hoe iemand een keer tegen de grote Europese droom ingaat.

Las laatst dat de EU er ook veel aan gelegen is om Griekenland in de EU te houden vanwege o.a. China en Rusland, dat op Griekenland zou loeren. Zit hier een kern van waarheid in of puur hersenspinsels van journalisten.

Las laatst dat de EU er ook veel aan gelegen is om Griekenland in de EU te houden vanwege o.a. China en Rusland, dat op Griekenland zou loeren. Zit hier een kern van waarheid in of puur hersenspinsels van journalisten.

Ligt geostrategisch gewoon erg belangrijk. China is meer geïnteresseerd in het economische gedeelte dus die kopen alles op :o

Het zou kunnen, maar wat willen ze in Griekenland gaan doen? Tsipras is al een paar keer bij de Russen op bezoek geweest, maar Rusland heeft zelf geen geld. China zal best wat kunnen kopen in Griekenland en misschien willen ze ook wel, maar de echte toegevoegde waarde daarvan zie ik niet. Die communisten kunnen zich trouwens beter richten op hun eigen verneukte economie.

Ligt geostrategisch gewoon erg belangrijk. China is meer geïnteresseerd in het economische gedeelte dus die kopen alles op :o
Klopt, maar wat kunnen ze ermee dan.
Het zou kunnen, maar wat willen ze in Griekenland gaan doen
Dat vroeg ik me ook af. Met andere woorden, als er geflirt wordt waarom zou dat kunnen zijn. Gezichtsverlies van de EU is Rusland ook wel iets waard natuurlijk. En gasleidingen. Het zal om geld gaan. Niet om het griekse eten lol.

Ze kunnen altijd wat van die homofiele yoghurt importeren, zal goed smaken bij een kat of hond.

Wat heeft Rusland Griekenland te bieden als ik vragen mag? En belangrijker nog, voor hoelang?

Wat heeft Rusland Griekenland te bieden als ik vragen mag? En belangrijker nog, voor hoelang?

Ik zag de woorden kapitalistisch imperialisme voorbijkomen waar de Grieken bang voor waren, waarschijnlijk zoeken ze dan steun bij Rusland in het geval dat er een Grexit plaatsvindt. Iets anders kan ik ook niet bedenken eigenlijk

Ze willen toch een pijplijn door Griekenland?

http://www.wsj.com/articles/greece-to-sign-russian-gas-pipeline-deal-1434631581
http://www.wsj.com/articles/greece-russia-strike-preliminary-gas-pipeline-deal-1434704505

2z9cqk3.jpg

Precies, het is wachten tot politici allerhande doembeelden gaan vertellen als: "als Rusland invloed krijgt in Griekenland gaat de Koude Oorlog weer activeren' en 'Rusland zal troepen in Griekenland instaleren waardoor onze veiligheid in het geding komt'.

Men zal alles doen om de Europeaan voor zich te winnen, en als het 'we gaan economisch pijn lijden bij een Grexit' niet meer werkt is stap 2 'Rusland'.

Kijk Jaap de Hoop Scheffer is al begonnen: http://www.trouw.nl/tr/nl/4504/Econ...ekenland-af-te-laten-drijven-van-Europa.dhtml

Ondertussen werkt NL al jaren samen met allerlei landen die fout, corrupt of van zeer bedenk waardig niveau zijn. Nederland is bijvoorbeeld zo afhankelijk als wat van Saoedi Arabië daar waar men honderden onthoofdingen uitvoert maar Griekenland met Rusland ? Nee dat mag allemaal niet.

Terug
Naar boven