- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
r*tard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien niet opgelegd maar vrijwillig. Het zijn sossen, die kunnen of willen nooit besparen. Nog liever houden ze hun 'trots' en blijven ze opsoeperen tot het echt game over is. De ironie is dat ze juist sterk staan omdat ze paupers zijn die niet voor rede vatbaar zijn. Soort New Kids-houding.

Ondertussen benadrukt de Belgische hoofdeconoom van de Europese Centrale Bank, Peter Praet, dat de ECB de Grieken binnen de eurozone wil houden. ‘De Algemene Raad van de ECB, die het beleid van de bank bepaalt, wil dat Griekenland lid blijft van de euro’, zegt Praet in een interview met de Oostenrijkse krant Der Standard.

De Griekse premier Alexis Tsipras zei zaterdag bereid te zijn tot een ‘moeilijk compromis’ om een ‘haalbaar akkoord’ mogelijk te maken met de schuldeisers van het land, aldus een regeringsbron zaterdag.
Het nieuws gemist dat michel 1 evenveel saneert als di rupo 1 ?
en dat de vlaamse regering diene bam trace in antwerpen uit de begroting willen halen omdat dat '''een duurzame investering'''''''' is en dat ze anders in de rode cijfers gaan komen ?
da links is spenderen en rechts is besparen is een onzin dogma.
Dat heeft de Griekse regering aan zichzelf te danken, ze komen niet met serieuze voorstellen en komen hun afspraken niet na. Daar valt weinig of geen begrip voor op te brengen. Wat ik snap is dat ze niet met geld kunnen omgaan en daar anderen voor willen laten opdraaien. Ik vraag me trouwens echt af hoe sommigen hen nog steeds kunnen verdedigen of medelijden tonen. Ze zijn het totaal niet waard iig.Win/win or no deal, want anders gaat er sowieso een kant op achteruit en zet men de hakken in het zand. Snap het wel vanuit Grieks oogpunt, elke deal is een zwaar verlies voor Griekenland.

Dat heeft de Griekse regering aan zichzelf te danken, ze komen niet met serieuze voorstellen en komen hun afspraken niet na. Daar valt weinig of geen begrip voor op te brengen. Wat ik snap is dat ze niet met geld kunnen omgaan en daar anderen voor willen laten opdraaien. Ik vraag me trouwens echt af hoe sommigen hen nog steeds kunnen verdedigen of medelijden tonen. Ze zijn het totaal niet waard iig.
Ik mag die Griekse gozer wel, even de middelvinger opsteken naar al die EU gekken.
Kortom, zegt De Haan: 'Iedereen wist dat die cijfers van Griekenland zo rot als een peer waren. Ook Gerrit Zalm wist dat donders goed. Hij had een uitstekende staf die goed op de hoogte was van die boekhoudtechnieken.' Maar de minister kon volgens hem niet anders dan vóór de toetreding stemmen: de regeringsleiders hadden onderling al besloten dat Griekenland lid moest worden van de eurozone.
Europa heeft te lang een lose/win politiek gevoerd door telkens toe te geven aan eerdere Griekse eisen en het is meer dan terecht dat het Europese volk, jij en ik, zich genaaid voelen. Dat is gebeurd, kunnen we niets meer aan veranderen. Het is nu tijd om de verantwoordelijkheid te nemen en niet terug te swingen naar een win/lose situatie. Het is geen taart waar de ene wint en de ander verliest. De een wil dit en de ander wil dat, beiden gaan niet akkoord met het voorstel van de ander. Dus moet er een derde weg komen, een win/win voorstel. Zonder dat voorstel gaat het nog een hele tijd doorslepen en blijft de onzekerheid zijn impact hebben op de economie.
We hebben het hier niet over Belgie broto, graag on-topic blijven. Griekse premier is arrogante dwaas die niet kan onderhandelen omdat zijn extreme ideologie hem verblind. Het is helemaal geen dogma maar helaas meestal realiteit trouwens. We zitten in the end game nu en ik hoop echt dat er geen euro meer naar de grieken gaat. Geld sturen lost niets op, integendeel het stimuleert onverantwoordelijk gedrag. Dat een Grexit slecht is voor iedereen is ook afgezaagd, als het de enige haalbare keuze is dan moet die gewoon genomen worden.
)
Dat heeft de Griekse regering aan zichzelf te danken, ze komen niet met serieuze voorstellen en komen hun afspraken niet na.

De Keyzer signaleert dat de rentelasten van Griekenland lager zijn dan die van onder meer Frankrijk, Spanje en Italië, omdat de geldschieters de rente op de Griekse schulden al sterk hebben verlaagd. Maar hij verwacht dat Athene nog meer schuldverlichting zal krijgen in de vorm van nog lagere rentes of een verdere verlenging van de looptijd van de schulden. 'Bij manier van spreken kan men beslissen dat Griekenland over een periode van 200 jaar zijn schulden moet terugbetalen.'

Werken tot 67 jaar, 23 procent btw, meer dan 1 procent van het bbp besparen op pensioenen, en overschotten op de begroting. Athene doet zijn laatste bod.
Premier Alexis Tsipras en minister van Financiën Yanis Varoufakis zeiden geen woord toen ze gisteren de gebouwen van de Europese Unie in Brussel binnenwandelden. Maar eerder op de dag hadden ze wel een plan met hervormingen en besparingen doorgestuurd - eerst de verkeerde versie, daarna de juiste - dat niet meer zo heel ver ligt van wat de Europese Commissie, de Europese Centrale Bank (ECB) en het Internationaal Monetair Fonds (IMF) vragen.

Europa heeft te lang een lose/win politiek gevoerd door telkens toe te geven aan eerdere Griekse eisen en het is meer dan terecht dat het Europese volk, jij en ik, zich genaaid voelen. Dat is gebeurd, kunnen we niets meer aan veranderen. Het is nu tijd om de verantwoordelijkheid te nemen en niet terug te swingen naar een win/lose situatie. Het is geen taart waar de ene wint en de ander verliest. De een wil dit en de ander wil dat, beiden gaan niet akkoord met het voorstel van de ander. Dus moet er een derde weg komen, een win/win voorstel. Zonder dat voorstel gaat het nog een hele tijd doorslepen en blijft de onzekerheid zijn impact hebben op de economie.