XXL Nutrition

Fake primo?

• Like
Waarderingen: Vonk
kan toch niet zeggen dat 500 test 400 tren 200 mast en dan nog orals als 2e inject kuur een goed idee is.en 1e maal tren direct op 400. En meer van dat moois zie ik hier vaak.

En wie hier op dbb heeft zo een fysiek als een pro bb'er? Dat die gasten er niet komen op lichte kuurtjes ben ik het volledig mee eens.
Maar de meeste kuurders hier komen niet in de buurt van die gasten hunne fysiek en om dan al na mss 1 of jaartje of 2 te trainen te beginnen met kuren van 1 gr of meer AAS.
En zo zie ik er veel passeren hoor. Hier maar heb er ook zo veel zien passeren in de gyms.

True. Tren zou sowieso niet in je 2e kuur moeten zitten.

• Topic Starter Topic Starter
1m82, 78kg, 12% vet?
Als die kloppen dan.

Nee niks mis mee, maar prima bereikbaar zonder gear, en ik denk dat er oprecht bikinichicks zijn die die stats hebben. Waar verder inderdaad niks mis mee is.
+2 kilo inmiddels. Maar kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken dat er wellicht ergens een russische helga rondloopt met mijn stats. Kan nog veel extremer. Do I care? Not really.

+2 kilo inmiddels. Maar kan me er eerlijk gezegd niet druk om maken dat er wellicht ergens een russische helga rondloopt met mijn stats. Kan nog veel extremer. Do I care? Not really.

Zou eerder denken dat Helga een Duitse is. Anyhoe zou ze doen.

Terug
Naar boven