AndroidHealthClinic

Fake primo?

Denk toch even na man. 300 mg primo is niks, het moet minimaal naar 600 mg

Heb gasten veel weten halen op 300 test en 300 primo zeker als je nog maar een paar kuurtjes gedaan hebt.
En die deden door den band vrij lichte kuurtjes en toch een betere fysiek dan menig kuurder op DBB die hiervan een veelvoud wegdrukken.

Met een 500mg test kuurtje wist ik tenminste nog dat het echt was omdat ik hier en daar wat sides had (2 kilo vocht erbij in eerste week) en gelijk een lekkere pomp voelde zoals je dat ook met creatine hebt. Nu op een lichte pomp na totaal niks (wat op zich positief is) maar ook geen noemenswaardige kracht of gewichttoename.
Na een week enkel een halve kilo erbij maar dat kan net zo goed komen omdat ik ziek veel gegeten heb of door de 250mg test die ik naast de 300 primo zet.
Is er nog een manier om erachter te komen? (behalve een onduidelijk UV lamp testje zoals ik die op labmax zag)? Of kan ik beter gewoon switchen naar mast oid?

Mast gaat u ook niet veel opleveren.

Heb gasten veel weten halen op 300 test en 300 primo zeker als je nog maar een paar kuurtjes gedaan hebt.
En die deden door den band vrij lichte kuurtjes en toch een betere fysiek dan menig kuurder op DBB die hiervan een veelvoud wegdrukken.

Het is gewoon algemeen bekend dat je primo, mast en bold hoger moet doseren. En nee, ik ben zeker geen voorstander van hele hoge dosissen.

Zal best kunnen. Ik geloof alleen niet dat het gevorderde kuurders zijn.

Ts is ook geen gevorderde kuurder.

De praktijk gevallen waar ik het over heb die deden de eerste jaren niets anders dan 300 test 300 primo of 300 test 200 deca. Verderdoor mss nog eens dianabol of winstrol de laatste 4 weken van de kuur.

En nadien gingen ze niet hoger dan 500 test en 400 deca afgewisseld met eens 300 test en 400 primo gedurende 8 weken.

Wat ik nu wel heel vaak zie zijn gasten die 1,5 a 2 gr wegspuiten die nog niet zo lang aan het kuren zijn en er dan nog steeds slechter uitzien dan die gasten die ik kende die veel minder gebruikten.

Maar ja als ik ze dan zie trainen dan weet ik genoeg. En jammer genoeg is de meerderheid van kuurders die ik de laatste 15j ben tegengekomen zo. En een minderheid die hun voeding en training op orde hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben inderdaad geen gevorderde kuurder en hoop dat ook nooit te worden. Na lang inlezen, hier en daar vragen stellen heb ik een beeld ontwikkeld van wat IK nog enigzins veilig en verantwoord vind. 1gr. AAS wegspuiten hoort daar niet bij.

De praktijk gevallen waar ik het over heb die deden de eerste jaren niets anders dan 300 test 300 primo of 300 test 200 deca. Verderdoor mss nog eens dianabol of winstrol de laatste 4 weken van de kuur.

En nadien gingen ze niet hoger dan 500 test en 400 deca afgewisseld met eens 300 test en 400 primo gedurende 8 weken.

Wat ik nu wel heel vaak zie zijn gasten die 1,5 a 2 gr wegspuiten die nog niet zo lang aan het kuren zijn en er dan nog steeds slechter uitzien dan die gasten die ik kende die veel minder gebruikten.

Maar ja als ik ze dan zie trainen dan weet ik genoeg. En jammer genoeg is de meerderheid van kuurders die ik de laatste 15j ben tegengekomen zo. En een minderheid die hun voeding en training op orde hebben.

Ik ben het met je eens, alleen alsnog vind ik dat primo wat hoger moet.

16 labtesten van primo waarvan 2 slechte,praat aub niet iedereen na van horen zeggen........

https://anaboliclab.com/lab-results/steroid-name/methenolone-enanthate/

Ik wist niet dat je dat mocht posten. Dit bedoel ik dus.

Een kuur van 500 test en 400 deca is niet een lichte kuur imo, eerder gemiddeld. Als je met primo vergelijkbare gains wil maken zul je echt wel richting de 800mg per week moeten zetten en een stuk langer kuren.

Plus herstellen van 10ml primo per week zal makkelijker zijn dan van 400mg deca. Terwijl voor veel mensen 10ml per week spuiten ronduit extreem is.

Laatst bewerkt:
Zeg jij. En zeggen veel anderen. Ik heb in de praktijk wat anders gezien vroeger jaren.
Maar die gasten maakten dat jou misschien wijs. Een kuurder zal meestal het onderste van zijn tong niet laten zien en zeggen dat hij minder gebruikt wanneer hij met een niet kuurder praat. Een tweede voorbeeld waarom je niet kan vergelijken is dat vroeger de spullen ook meestal van een apotheek in het buitenland zoals Spanje kwamen en je dit kocht van iemand in de club zelf die er alle belang had om real spul te verkopen. Tegenwoordig zijn de meeste AS van UG makelij en wordt er meer gebruikt omdat het meestal ondergedoseerd is en je meer nodig hebt.

Maar die gasten maakten dat jou misschien wijs. Een kuurder zal meestal het onderste van zijn tong niet laten zien en zeggen dat hij minder gebruikt wanneer hij met een niet kuurder praat. Een tweede voorbeeld waarom je niet kan vergelijken is dat vroeger de spullen ook meestal van een apotheek in het buitenland zoals Spanje kwamen en je dit kocht van iemand in de club zelf die er alle belang had om real spul te verkopen. Tegenwoordig zijn de meeste AS van UG makelij en wordt er meer gebruikt omdat het meestal ondergedoseerd is en je meer nodig hebt.

Ik kende veel van die gasten door en door. Sommigen nog beter dan mn eigen broer(mij in vertrouwen nemen dat hij homo was bv terwijl hij nog niet uit de kast was,maar wel gaan liegen over de hoeveelheid AAS,Tuurlijk)En zo zijn er nog wel zaken waarom ik weet dat die gasten mij niks wijsmaakten.Er werden mij dingen toevertrouwd van ander caliber dan AAS gebruik.
Ik zag die gasten ook dagelijks zowel in de gym als erbuiten. Waren zeer hechte vrienden en niet zomaar random gasten.

Dan is ug 2x zo zwak dan hg van vroeger. Want zie de doseringen meer dan verdubbelen en vaak met heel povere resultaten.

Laatst bewerkt:
Je bent zelf een bikini chick.
jouw stats komen daar dichter in de buurt.
But-Thats-None-Of-My-Business.jpg

Een kuur van 500 test en 400 deca is niet een lichte kuur imo, eerder gemiddeld. Als je met primo vergelijkbare gains wil maken zul je echt wel richting de 800mg per week moeten zetten en een stuk langer kuren.

Plus herstellen van 10ml primo per week zal makkelijker zijn dan van 400mg deca. Terwijl voor veel mensen 10ml per week spuiten ronduit extreem is.

Die deca test kuur is idd medium,maar daar begonnen ze niet mee. Eerste jaren was het natty en dan nadien paar jaar 300 test en 300 primo of 300 test en 200 deca en wat verderdoor mss eens dianabol of winstrol erbij.8 weken inject en 4 weken orals.Zo deden ze er mss 3 op een jaar.
Nu zie ik hier beginners die nog niet lang trainen en als 2e kuur meer dan 1 gr AAS nemen. Goede evolutie.

En die gasten hadden een heel goede fysiek op die lichte kuurtjes.

Maar trainen was trainen bij die gasten en het overgrote deel(niet alle) van kuurders die ik de laatste 15j heb gezien in de gym trainen helemaal niet hard en dat geldt ook voor de niet kuurders btw. Zal niet overal zo zijn,maar wel overal waar ik de laatste 15j getraind heb.

kuren 105 kg wegen en dl met 90 kg en squat met 100 kg net boven parallel. En qua intensiteit ook noppes. zo van die toestanden zie ik heel vaak.

Laatst bewerkt:
Die deca test kuur is idd medium,maar daar begonnen ze niet mee. Eerste jaren was het natty en dan nadien paar jaar 300 test en 300 primo of 300 test en 200 deca en wat verderdoor mss eens dianabol of winstrol erbij.8 weken inject en 4 weken orals.Zo deden ze er mss 3 op een jaar.
Nu zie ik hier beginners die nog niet lang trainen en als 2e kuur meer dan 1 gr AAS nemen. Goede evolutie.

En die gasten hadden een heel goede fysiek op die lichte kuurtjes.

Maar trainen was trainen bij die gasten en het overgrote deel(niet alle) van kuurders die ik de laatste 15j heb gezien in de gym trainen helemaal niet hard en dat geldt ook voor de niet kuurders btw. Zal niet overal zo zijn,maar wel overal waar ik de laatste 15j getraind heb.

kuren 105 kg wegen en dl met 90 kg en squat met 100 kg net boven parallel. En qua intensiteit ook noppes. zo van die toestanden zie ik heel vaak.

Zijn wel tragische gevallen tussen inderdaad.

Die oldskool gasten met mini dosissen AAS zijn soms wel een beetje indianenverhalen hoor. Laatst zag ik nog een youtube vid van Lee Priest, waarin hij beweerde off te gaan buiten shows om. En 2-3 kuurtjes per jaar deed met 500 test en 300 deca. Wie gelooft dat nou? Sluit niet uit dat het niet kan hoor. Maar ik geloof wel dat sommige gasten daar simpelweg niet op groeien.

En stel je doet een eerste kuur met 500 test. Dan is een 2e kuur met 500 test en bijvoorbeeld 500 bold niet eens heel erg vreemd. Een gram AAS klinkt veel (is het ook wel), maar Bold doseer je nu eenmaal hoog.

Zijn wel tragische gevallen tussen inderdaad.

Die oldskool gasten met mini dosissen AAS zijn soms wel een beetje indianenverhalen hoor. Laatst zag ik nog een youtube vid van Lee Priest, waarin hij beweerde off te gaan buiten shows om. En 2-3 kuurtjes per jaar deed met 500 test en 300 deca. Wie gelooft dat nou? Sluit niet uit dat het niet kan hoor. Maar ik geloof wel dat sommige gasten daar simpelweg niet op groeien.

En stel je doet een eerste kuur met 500 test. Dan is een 2e kuur met 500 test en bijvoorbeeld 500 bold niet eens heel erg vreemd. Een gram AAS klinkt veel (is het ook wel), maar Bold doseer je nu eenmaal hoog.

kan toch niet zeggen dat 500 test 400 tren 200 mast en dan nog orals als 2e inject kuur een goed idee is.en 1e maal tren direct op 400. En meer van dat moois zie ik hier vaak.

En wie hier op dbb heeft zo een fysiek als een pro bb'er? Dat die gasten er niet komen op lichte kuurtjes ben ik het volledig mee eens.
Maar de meeste kuurders hier komen niet in de buurt van die gasten hunne fysiek en om dan al na mss 1 of jaartje of 2 te trainen te beginnen met kuren van 1 gr of meer AAS.
En zo zie ik er veel passeren hoor. Hier maar heb er ook zo veel zien passeren in de gyms.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven