AndroidHealthClinic

FAMILY GUY appreciation thread!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Even een topicje om wat dikke props te geven aan swerelds grappigste animatie serie ooit gemaakt!!!

Aflevering 12 van seizoen 6 is weer te downen en hij was weer heerlijk! Ik heb nog nooit zo veel krom gelegen om een serie als Family Guy :thumbs:

haha, leuke serie idd. Komt ook op comedycentral :D

Ja ,family guy is echt goed. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Deze is van de nieuwste aflevering dus een SPOILER als je die nog niet gezien hebt, whahaha dit maakt Family Guy nou zo geniaal :roflol:

whehehehe :roflol:

Idd zalige serie, alleen jammer hier in BelgiË niet meer op tv en downloaden is niet echt een optie met mijn 12gb/maand die ik kan mag downloaden:(

Schaf een betere verbinding aan baas, 12 gig per maand daar trek je het echt niet mee (letterlijk en figuurlijk).

Idd zalige serie, alleen jammer hier in BelgiË niet meer op tv en downloaden is niet echt een optie met mijn 12gb/maand die ik kan mag downloaden:(

Waarom neem je dan ook ingodsnaam een verbinding met een limiet is toch niet meer van deze tijd ?

20 euro...no limit.

* Download: 1600 kbit/s
* Upload: 500 kbit/s

30 euro
* Download: 4000 kbit/s
* Upload: 1000 kbit/s

Kan nog wel cheaper maar ik vindt essent relaxt valt nooit weg oid.
Ben al klant vanaf day 1.

In Belgie heeft (dacht ik) iedereen download limiet:)

Dit is ook zeker 1 van mijn favoriete family guy momenten:

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom neem je dan ook ingodsnaam een verbinding met een limiet is toch niet meer van deze tijd ?

20 euro...no limit.

* Download: 1600 kbit/s
* Upload: 500 kbit/s

30 euro
* Download: 4000 kbit/s
* Upload: 1000 kbit/s

Kan nog wel cheaper maar ik vindt essent relaxt valt nooit weg oid.
Ben al klant vanaf day 1.

Hier in Belgie heeft iedereen limiet man, voor dit tarief betaal ik 50euro/maand fzo??? Het hoogste hier dat ik weet is 30 gig, maar ga echt geen 70euro/maand betalen...

beste serie ooit! :thumb:

Zalig gewoon.

Peter Griffin is da bomb!!

Heb elke aflevering al gezien.

Samen met American dad zaligste animatie. Simpsons is er niets bij ;)

American dad + Family guy = Briljant :D

Ja hoe is american dad in vergelijking tot family guy? Ik heb 1 episode gezien maar vond het beetje tegenvallen. Maar natuurlijk moet je er ff in komen, dat had ik bij FG ook wel een beetje.

Heb beetje het idee dat de beste american dad net zo grappig is als de gemiddelde family guy, of heb ik het dan mis?

Ja hoe is american dad in vergelijking tot family guy? Ik heb 1 episode gezien maar vond het beetje tegenvallen. Maar natuurlijk moet je er ff in komen, dat had ik bij FG ook wel een beetje.

Heb beetje het idee dat de beste american dad net zo grappig is als de gemiddelde family guy, of heb ik het dan mis?

is zo :D

family guy roeleert de sjit gewoon mang!

:sd:

F*ck, hoe noemt die hond weer in Family Guy?! M'n geheugen laat me ff in de steek. Die is echt te grappig...

brian

Terug
Naar boven