thx

Ga eens een leuk fragment zoeken van 'm
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx

Hierbij rolden de tranen ook echt over mijn gezicht:
slappe lach de eerste keer 
nieuwste aflevering was weer zo vet! American Dad is wat minder. Ook wel geinig, maar veel minder schaterlachmomenten.
) en op Youtube staat het vol met brol...Hier in Belgie heeft iedereen limiet man, voor dit tarief betaal ik 50euro/maand fzoHet hoogste hier dat ik weet is 30 gig, maar ga echt geen 70euro/maand betalen...
Ik vind de flashback's nogal storend in Family Guy
"remember that one time...", "like that one time...", "this reminds me of that one time...", "remember that one time you..."
verder best oke

zo vinden ze in het begin van een bepaalde aflevering een blikje bier dat ze proberen te schudden om te laten schuimen, waarbij ze worden ontvoerd etc. en allerlei over the top zaken meemaken en waarbij ze op het einde van de aflevering erin slagen om het blikje eindelijk open te krijgen (ondertussen is het de hele aflevering heen en weer geschud geweest uiteraard) waarbij er toch zeker een 'massieve' 0.5 cm dikke schuimkraag ontstaat... "that was ssssooo cool dude" ... totale anticlimax en juist daardoor hilarisch (moet je ook niet nuchter bekijken trouwens)
ik vindt het geweldig!
Waarom neem je dan ook ingodsnaam een verbinding met een limiet is toch niet meer van deze tijd ?
20 euro...no limit.
* Download: 1600 kbit/s
* Upload: 500 kbit/s
30 euro
* Download: 4000 kbit/s
* Upload: 1000 kbit/s
Kan nog wel cheaper maar ik vindt essent relaxt valt nooit weg oid.
Ben al klant vanaf day 1.

Idd zalige serie, alleen jammer hier in BelgiË niet meer op tv en downloaden is niet echt een optie met mijn 12gb/maand die ik kan mag downloaden![]()