XXL Nutrition

FAMILY GUY appreciation thread!!!

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij rolden de tranen ook echt over mijn gezicht:

nieuwste aflevering was weer zo vet! American Dad is wat minder. Ook wel geinig, maar veel minder schaterlachmomenten.

nieuwste aflevering was weer zo vet! American Dad is wat minder. Ook wel geinig, maar veel minder schaterlachmomenten.

Waar te downloaden? Op de site staan wel enkele bekendste afleveringen (heb ze ondertussen allemaal gezien :D) en op Youtube staat het vol met brol...

Hier in Belgie heeft iedereen limiet man, voor dit tarief betaal ik 50euro/maand fzo??? Het hoogste hier dat ik weet is 30 gig, maar ga echt geen 70euro/maand betalen...

Oke vreemd dat wist ik niet....mooi k*t dan.
Maar waarom is dat eigenlijk zo dan in belgie ?

Ik vind de flashback's nogal storend in Family Guy

"remember that one time...", "like that one time...", "this reminds me of that one time...", "remember that one time you..."

verder best oke

Die flashbacks maken FG nou juist tot wat het is. Het leuke is nou juist de totaal willekeurige helemaal uit de lucht gegrepen momenten in de serie. Nee het slaat nergens op, maar het is o zo grappig.

hier de nieuwe aflevering:
Family Guy S06E12: http://www.mininova.org/tor/1382912

Ik vind de flashback's nogal storend in Family Guy

"remember that one time...", "like that one time...", "this reminds me of that one time...", "remember that one time you..."

verder best oke

daar lachen ze mee in Southpark... die episode waarbij een of andere walvisachtige diersoort uit hun bassin ballen met woorden selecteren uit een hele stapel en a.d.h. daarvan zouden dan zogezegd die flashbacks gemaakt worden :roflol:

vind family guy trouwens ook top :thumbs:

Hahaha ja die South Park aflevering was ook wel lachen. Maar toch pwned family guy south park met gemak, en the simpsons is helemaal dikke geowned door FG.

en beavis and butthead... wat vind je daarvan Robbie?
persoonlijk vind ik die humor zoooo droooog dat het goed is :grinny:
gaat wel steeds nergens over, maar goed :D zo vinden ze in het begin van een bepaalde aflevering een blikje bier dat ze proberen te schudden om te laten schuimen, waarbij ze worden ontvoerd etc. en allerlei over the top zaken meemaken en waarbij ze op het einde van de aflevering erin slagen om het blikje eindelijk open te krijgen (ondertussen is het de hele aflevering heen en weer geschud geweest uiteraard) waarbij er toch zeker een 'massieve' 0.5 cm dikke schuimkraag ontstaat... "that was ssssooo cool dude" ... totale anticlimax en juist daardoor hilarisch (moet je ook niet nuchter bekijken trouwens)

Ja ik vind Beavis & Butthead ook wel lachen, maar ook vooral in de tijd dat ik nog blowde. Nu doe ik dat al jaren niet meer en dan is het toch wel wat minder grappig. Ik moet zeggen dat toen ik met wat vrienden na een jointje voor het eerst Do Amrica keek ik ook echt een buikspierpijn bij elkaar heb gelachen.

Maar uiteindelijk vind ik FG toch wel leuker, de grappen zijn ooit echt zo vergezocht maar zo orineel en echt vet. Ook de gezichtsuitdrukking van met name Peter en de stemmen enzo zijn echt top.

wie heeft er trouwens FG the movie al gezien?
was ook echt dubbelplooien :roflol:

edit: ja B&B do america was doodgaan :hahaha:

Yooowww, S07E01 is uit, voor de liefhebbers:

[Link niet meer beschikbaar]

Is dat zo geweldig dan Family Guy?

Ik kan me een South Park aflevering herinneren dat Family Guy compleet werd afgekraakt :D

Het is minder grof en de grappen zijn wat droger:) ik vindt het geweldig!:D

vooral giggidi gig gig !

http://www.youtube.com/watch?v=0cPFhYVXIAs

Hier nog een complete dvd (aflevering) die ik wat minder vond omdat die hele starwars/trek blablba nooit gezien hebt en me niet aanspreekt:
[Link niet meer beschikbaar]

Waarom neem je dan ook ingodsnaam een verbinding met een limiet is toch niet meer van deze tijd ?

20 euro...no limit.

* Download: 1600 kbit/s
* Upload: 500 kbit/s

30 euro
* Download: 4000 kbit/s
* Upload: 1000 kbit/s

Kan nog wel cheaper maar ik vindt essent relaxt valt nooit weg oid.
Ben al klant vanaf day 1.

In België is het jammer genoeg al met limieten, heb ook maar 20 gb per maand en dit voor 45€ per maand!!.. per gigabyte dat je meer wilt is het 1€

Als ik onbeperkt kon downloaden, ik zou wss elke maand 100gb+ aan kwaliteitsmedia downloaden, wordt eens tijd dat ze die limieten afschaffen in belgië :mad:

Laatst bewerkt:
Over 2 minuten begint Family Guy op JIM TV :)

hehe altijd lachen die afleveringen

Terug
Naar boven