XXL Nutrition

FAMILY GUY appreciation thread!!!

Ik waardeer

Binnenkort:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moet zeggen dat deze serie inderdaad geweldig is :roflol: Vooral onder invloed.

Heb nog niks van The Cleveland Show gezien maar ik denk niet dat het kan tippen aan Family Guy. American Dad vind ik namelijk ook tegenvallen.

Family Guy is zeker grappig maar ik vind het jammer dat de grappen vaak gaan over de Amerikaanse cultuur of over Amerikaanse mensen die wij niet kennen.
Ook vind ik het nogal pretentieus/gemakkelijk. De makers kunnen zich werkelijk alles permiteren en ervan uit gaan dat de kijkers het grappig vinden, just because it's Family Guy.

• Topic Starter Topic Starter
Family Guy heeft er hier en daar wel eens wat afleveringen tussen zitten die gewoon niet grappig zijn, die zijn alleen bizar. 2e helft van season 5 was dat volgens mij, dat was ook tijdens die writers strike, volgens mij hebben ze dan gewoon andere schrijvers ofzo.

Beter een show over Quagkmire.

Gigidee gigidee gig gig gig.

geweldige show! elke avond op Comedy central nu volgens mij (met daarna American Dad :) )

FM289~Bender-Posters.jpg - 152036 >>>> family%20guy_4.jpg - 152037

Das de enige animatiereeks die mij doet schaterlachen! :bow:

top serrie,south park ook trouwens maar mijn all time favorietje in de serrie is de KLEINE STUWIE kapot lachen met hem HAHAHA

Tekenfilms zijn grappig

Terug
Naar boven