Fitness Seller

Sticky FAQ: Haaruitval / Kaalheid

Bezoekers in dit topic

Je hebt niet veel keus als je kaal wordt he, of je nou het hoofd ervoor hebt of niet :p
 
Zolang je geen hele agressieve vorm hebt is het een keuze.
 
Ik heb best veel haar maar had een tijdje haaruitval en PRP heeft geholpen...
Knoflook hielp ook wel...
 
Niks van aantrekken. Gewoon eens om de paar weken met de tondeuze erover en je bent het snel gewend en veel zelfzekerder. Scheelt ook wat tijd s'ochtends en na het douchen. Als het genetisch is zul je er toch altijd tegen moeten blijven vechten.
Ik ben 27, blast cruise vanaf 24 en geloof me dat uitvallende haar is zo erg niet. Wacht maar tot je rug zo breed is dat je je eigen traps of Lats niet meer kan scheren. Wat een rotleven die BBers.. ik zou m’n geld van de middeltjes in m’n spaarpot steken en een keer naar Turkije gaan voor een transplantatie. Even duidelijk maken of je nog gebruikt aan de arts. Tis geen tijdstip om research te doen maar ben hier zelf echt benieuwd naar. Je “eeuwige haarkrans” noemen ze het volgens mij. Dan zou DHT geen issue mogen zijn?
Nog niks geen middelen, finasteride enz wel over gelezen maar las ook dat je er impotent van kon worden dus dit valt al af.

Jij nog aanraders? Cruise atm op 250mg test e
100mg mast e of provi erbij en je ding stijgert weer :)
 
Haartransplantatie is voor iedereen mogelijk man, je kunt zelfs micro hair pigmentation doen..
Zonde van het geld, mijn kop is ideaal voor kaal. Vind mijzelf met haar niks omdat ik erg dun haar heb.
 
Iemand bekend met nanoxidil ? Even goed of minoxidil?
 

Bijlagen

  • 68305510-3FCB-4D8D-B456-6979D44A68BB.jpeg
    68305510-3FCB-4D8D-B456-6979D44A68BB.jpeg
    29,7 KB · Weergaven: 121
Back
Naar boven