MuscleMeat

Fat burners!?

locotek

Dutch Bodybuilder
Waardering
11
Lengte
2m
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Goedenavond luitjes,

Ik heb een vraagje over fatburners.. ik zie zo verschrikkelijk veel verschillende soorten.. zie door der bomen het bos niet meer!
ik heb zelf wel eens stacker 2 geprobeerd.. los van het feit dat ik iets meer energie had en er s'avonds nie van kon slapen merkte ik niet echt een groot verschil..? (kan ook het totaal plaatje van mezelf zijn wat niet klopt)
is dat niet een beetje hetzelfde effect als een PWO??

als ik de verhalen mag geloven werken degene met efedrine wel goed.. maar zijn die niet meer in nl verkrijgbaar en zitten daar toch wat bijwerkingen aan?
wat zijn jullie ervaringen..?
en met welke soorten hebben jullie ervaring?

Ik had laatst zoon middel, werkt als een tierelier!!

Maar wil geen reclame maken dus heb het even in een spoiler gezet:

HIGH REP​
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fatburners helpen over t algemeen matigjes. De burners die het goed doen zijn degenen die je metabolisme verhogen, dus werken op je orthosympatische zenuwstelsel. Vandaar dat je er ook slecht door slaapt en dat je meer energie krijgt.
In theorie zijn stimulanten zoals amfetamines prima fatburners.
Ik zou deze alleen niet aanraden.

dit is ook een goede fatburner
Sole+E25+Elliptical+Trainer.jpg

ontopic: het zijn geen wondermiddelen gewoon een klein extratje gebruiik zelf nu ideal body van bf. ben er wel positief over

• Topic Starter Topic Starter
even voor de duidelijkheid.. ik ben helemaal niet opzoek naar iets.. ik vroeg het met gewoon af wat de mensen hier op het forum erover denken..

jammer dat je hier vaak reacties krijgt alsof je een.mongooltje bent die denkt dat als je een paar van die pillen slikt je kilos afvalt..zonder wat te doen! maar als je niks nuttigs te melden heb hou dan gewoon je mond.

Lijkt me duidelijk wat we er over denken knul.

even voor de duidelijkheid.. ik ben helemaal niet opzoek naar iets.. ik vroeg het met gewoon af wat de mensen hier op het forum erover denken..

jammer dat je hier vaak reacties krijgt alsof je een.mongooltje bent die denkt dat als je een paar van die pillen slikt je kilos afvalt..zonder wat te doen! maar als je niks nuttigs te melden heb hou dan gewoon je mond.

if you can't handle the heat then get the fck out the kitchen
als je niet tegen een beetje trolling kan kun je je internet abbo beter opzeggen

Fatburners.... Ze werken wel ( sommige heel matigjes ) mar verkijk je niet op het effect...

Tis niet alsof je ineens 10 kg afvalt :)

Om wat droger te worden ja kan het helpen :)

Ik gebruik zelf dexaprine. Werkt de eerste paar weekjes goed tot zeergoed. Je krijgt wel wat energie, iets meer zweten, maar wat voor mij vooral helpt is het onderdrukken van het hongergevoel.

Terug
Naar boven