- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je kraanwater van onze streek zou hebben dan zou je het nog niet aan je hond geven. Verder is een vooraf gevulde petfles gewoon handig, comfort mag ook wat kosten.
Ik drink het liefst kraanwater. Verder drink ik soms Evian of Chaudfontaine, vind ik allebei lekker. Spa lust ik niet.

Evian doet wel een zeer kleine hoeveelheid zoetstof er in, althans dat vertelde iemand (heb het nog niet gecontroleerd).![]()

Het probleem met peflessen hervullen is de ontwikkeling van bacteriën in de fles. Dit gaat geuren en is zelfs potentieel gevaarlijk. Zeker als je er rechtstreeks uit drinkt zoals tijdens de training krijg je dit. Ik drink ook buiten de training meestal uit de fles...Kraanwater kan je, allesinds in antwerpen toch, gratis laten testen door het aww. Eens horen of het in andere provincies ook zo is?
Ik koop meestal een 6pak met 2l flessen en hervul die altijd met kraantjeswater. Met die 6 flessen kom ik een 24 tal weken toe
Evian doet wel een zeer kleine hoeveelheid zoetstof er in, althans dat vertelde iemand (heb het nog niet gecontroleerd).![]()