MuscleMeat

Favoriet merk water

Kraantjeswater

Thuis drink ik altijd kraanwater.
In een restaurant net wat ze hebben, maar altijd zonder bubbels. (bubbels = bah)

Er zit toch wel wezenlijk verschil in flessen water qua merk, moet er maar eens een paar verschillende naast elkaar proeven.

Ook zit er goed verschil in kraanwater in Nederland qua smaak.
Beetje regio gebonden, maar bij een maat van me uit Nijmegen vind ik het kraanwater niet te zuipen.

Thuis drink 'k water van de kraan.
Opt werk is het wat de baas koopt. Zo'n goeikoop merk, maar het is wel lekker..

Is?
En wat vinden jullie het slechts smakende water ?

Favo water bij mij is: Spa, Chaudfontaine, Cristaline

Slechtse water is: VITTEL :kots:

Misschien dat bepaalde merken wat zouter smaken, wat soms best verfrissend kan zijn. Maar ik heb nog geen vies water gedronken (flesjeswater dan).

Kraantjeswater is stukken lekkerder

idd, kraanwater is het lekkerst. betalen voor drinkwater, BS.

Waarom is Spa het beste? Ik merk wel dat Spa een hele harde smaak heeft overigens vergeleken met bv. chaud fontaine. Ik heb zelf van koningsbronnen, erg lekker.

WC eend.

1) Chaudfontainne uit glazen fles
2) Evian

lol ik koop echt nooit water, vind dat zo pauper, kijk mij, ik betaal 1 euro voor een flesje water.

Cool.

Jij kan nog nieteens water betalen snotaap.

Maar verder ik drink alleen kraanwater, Af en toe als ik geen flesje heb voor de gym koop ik een flesje spa maar die vul ik dan weer een week bij en pleur ik hem weer weg.

Het probleem met peflessen hervullen is de ontwikkeling van bacteriën in de fles. Dit gaat geuren en is zelfs potentieel gevaarlijk. Zeker als je er rechtstreeks uit drinkt zoals tijdens de training krijg je dit. Ik drink ook buiten de training meestal uit de fles...

Voor mij is de prijs van water in Aldi laag genoeg om me niet bezig te gaan houden met hervullen, ontsmetten, etc... Zeker met kraanwater dat hier niet te zuipen valt.

etc? bij al die flesjes heb je de prullenbak weer snel vol, als we toch gaan mierennken.
Doe soms wel een week met een fles cola waar ik water in doe, ik ben dus gevaarlijk bezig?

Terug
Naar boven