MuscleMeat

Favoriet merk water

etc? bij al die flesjes heb je de prullenbak weer snel vol, als we toch gaan mierennken.
Doe soms wel een week met een fles cola waar ik water in doe, ik ben dus gevaarlijk bezig?

Als je hem niet schoonmaakt is dat niet echt lekker nee... Lekker bacterien opzuipen

Merk ? :o

water = water

en als ik in de supermarkt water koop is het meestal Spa, omdat die flessen handig zijn.

Als je hem niet schoonmaakt is dat niet echt lekker nee... Lekker bacterien opzuipen

:roflol:
Laten we met z'n allen in een non-bacteriële ruimte gaan wonen. Als we dan 1 stap daarbuiten zetten gaan we meteen dood.

De gemiddelde mens leeft tegenwoordig veel te schoon. Iedereen is altijd maar ziek, omdat ze een weerstand van 0,0 hebben. Doe zelf niet mee aan die "hype" en ben nooit ziek.

Smaak is smerig, je moet de fles hier dan open laten staan tot de chloor eruit verdampt is (oid). Verder bevat het veel kalk (ook weer slechte smaak), en ook is het bekend dat kraanwater vaak oestrogenen en andere resten bevat.

Het is allemaal teveel gedoe en ik betaal liever wat meer voor een goede smaak, zuiverheid en gebruiksgemak.

bij al die flesjes heb je de prullenbak weer snel vol, als we toch gaan mierennken.
Je kan er aardig wat kwijt in een zak als je de lucht er goed uit laat.

Doe soms wel een week met een fles cola waar ik water in doe, ik ben dus gevaarlijk bezig?
Een week valt nog mee, als je tenminste constante spoeling hebt. Maar als je uit de fles drinkt is de kans groot dat er teveel bacteriegroei aan de binnenwand ontstaat. Ik denk daar liever niet aan, gewoon een frisse nieuwe fles elke keer.

Maar stel dat het kraanwater hier als Spa zou smaken, dan zou ik het wel de moeite waard vinden om gewoon petflessen te hervullen. Helaas is dat hier niet het geval, het water smaakt hier vreselijk. Misschien is dat in jouw buurt anders.

Terug
Naar boven