Fitness Seller

Favoriete Discotheek

Aangezien ik vrijdag naar Lloret gaat.... wie kan mij vertellen wat daar de "leukste" discotheeks zijn?

Genres:
House, Club, Dance, Hardstyle, Hardcore

dude, ik vertrek zaterdag ook naar lloret! welk hotel jij? doe desnoods maar via pm ofzo. moeten is wa afspreken he
Tropics was wel leuk, goede muziek, groot, leuke indeling, (maar was er maar uurtje geweest ofzo dus kan ook tegenvallen hehe, ik zit nl. ergens anders in Spanje, gingen op discothekentour in Lloret, dus overal maar even..)
Ik weet nog dat daarnaast een één of andere slettentent zat waar iedereen mekaar stond aftenken (getaroom!)
Maar hier kan ik je niet veel mee helpen denk hehe..

moef gaga :cool:

Tropics was wel leuk, goede muziek, groot, leuke indeling, (maar was er maar uurtje geweest ofzo dus kan ook tegenvallen hehe, ik zit nl. ergens anders in Spanje, gingen op discothekentour in Lloret, dus overal maar even..)
Ik weet nog dat daarnaast een één of andere slettentent zat waar iedereen mekaar stond aftenken (getaroom!)
Maar hier kan ik je niet veel mee helpen denk hehe..
hoe heette die toko precies? :eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
:d ^^

Mijn favo disco is de peppermill want het is altijd gezellig daar en ik vind de penningen ook niet duur en ik ken super veel bewakers dus altijd wel chille ;)

Turisme in Calella.

Ga weinig naar echte discotheken in Nederland maar geef mij dan maar de Matrixx.

En het is trouwens eerder beveiliging (of uitsmijter:P) toch geen 'bodyguard'.

Powerzone in Amsterdam is eigenlijk de enige discotheek waar ik nog regelmatig kom.

black widow is geen discotheek victory voor mij is het bozinni kerkrade relaxe sfeer goeie muziek en schoon volk die wat er komen weten het wel

club bozinni kerkrade gezellige sfeer mooi volk en super muziek

maiskorrel eff van gegin lezen ivm black widow

Complex en nu ook wel de NOXX :)

Idd wat Sanca:joint: niet zei is dat de black widow een coffeeshop is:D Al hoewel ik hem volgens mij ook al eens in de Phantasia heb gezien (was daar met een vriend, no smoking ganja 4 me:D)

Voorheen altijd bozzini, maar is de laatste tijd echt op zen retour die tent.
Nu Versuz eens even platlopen:P

Cherry Moon
Le Dimanche
La Rocca
The Kings Club (Aalst)
Mustang (ondertussen wel gesloten)
The Space
The Pulse Factory

The Temple (destelbergen)

Leuke muziek, lekkere chickies, relaxte zachte sfeer en praktisch nooit ruzie. Lazershows, wat randanimatie, exclusive parties, etc.

Kokorico (zomergem)

Zelfde reden

Vroeger naar The Fever wat nu Clubbs geworden is.
Is geen vaste discotheek, maar eerder een exclusive party om de zoveel maanden die echt de moeite waard is! Decadentie alom.

Buitenwippers
Mogen er zijn, die zijn er idd zo vlug mogelijk als er iets te beleven valt. Geef hun altijd ook een licht fooitje. Ze staan er tenslotte ook heel de avond voor jouw veiligheid.

Moet je gelijk geven, doch the temple stevent af op een failissement vrees ik.
Kokorico vind ik dan weer een dancing waar amper mensen dansen imo.

Cherry Moon
Le Dimanche
La Rocca
The Kings Club (Aalst)
Mustang (ondertussen wel gesloten)
The Space
The Pulse Factory

The Kings Club, bestaat dat kot nog altijd ?
dat was vroeger echt iets voor de stuikers :P

de vernieuwde Cherry Moon & The Pulse Factory zou ik nog eens moeten binnenstappen
TPF, is dat een grote dancing eigenlijk ?

de enige keet die ik af en toe nog binnenstap is La Bush

het nadeel van toffe discotheken is dat het bier er zo verdomde duur is, dus ik heb geen favoriet! Afwisseling is wat ik lekker vind ;)

Terug
Naar boven