Fitness Seller

Favoriete Discotheek

Vind Sorbonne in R'dam wel leuk..

En wat vinden jullie daar nu zo fijn.

Lekkere muziek, mooie mannen (en niet teveel jongetjes:))

En wat vinden jullie van bodyguards?

Over het algemeen vind ik het goed dat ze er zijn.
Maar de bodyguards hier zijn te agressief, als het een rustige avond is zorgen ze er wel voor dat ze iemand kunnen slaan op één of andere k*treden, ik vind niet dat ze hier met respect met mensen omgaan, beetje triest om gewoon aan het einde van de dag iemand geslagen moet hebben..

Ik ben ook weleens in Sorbonne geweest. Man man man, wat een drukte. Als daar brand uitbreekt is gewoon iedereen dood. Het staat gewoon he-le-maal vol. Er wordt geen cm2 onbenut gelaten. Echt ongelofelijk.

En warm dat het is. Terwijl ik in de winter ging. Kun je nagaan als je vanavond naar die toko gaat. Helemaal ka-pot.

Nee, ik ga echt niet meer naar Sorbonne. Al waren er wel veel sl*ttebakken en geile wijven.

Toffe discotheek bestaat niet.

Geef mij maar festivalletjes en privé feestjes en nu en dan een donkerbruine kroeg...

Illusion Lier op de retro nights van 06.00 tot 11u s morgens
outline van vroeger (nu legenz, is niet meer wat het geweest is)
Carré op donderdag
Festivalparties; pukkelpop bijv (boilerroom etc)

Elk concert (vroeger) van The Prodigy.... das niet echt een discotheek, maar het was wel keihard springen van begin tot einde.

Wat vind ik leuk;
illusion en outline vroeger: ongedwongen sfeer; je feest goed en niemand valt je lastig
Carré: er wordt een beetje vanalles gedraaid en veel mooie vrouwen
Festivalparties: hier kan en mag alles en kan je je helemaal laten gaan

Portiers:
Illusion en outline: de portiers zijn super.
Carré; portiers zijn supervriendelijk

Festivalparties; Portiers ? Waar ?

Laatst bewerkt:
Ik ga zelden naar de discotheek, meestal gewoon een cafe.
NL = Haagsche Kluis (Den Haag) -> ken het barpersoneel(veel free drinks) en er heerst altijd een gezellige sfeer.

Italie = Music On The Rocks (Salerno) -> Als ik er met vakantie ben draai ik er weleens. Hele leuke aankleding en letterlijk uit een rots gehouwen.

Trance en R'nB. Maardan een beetje eclectisch zeg maar. Vind mixen veel leuker.
Doe 't weinig meer eigenlijk.

Vroeger Club-X :D

Nu ???. Ik ga overal naar toe. Paar jaar geleden ging ik nog regelmatig naar de Macranti Plaza in Amsterdam.

Club weekend, met een dansvloer op de 16e verdieping op het dak, vroege uurtjes in de morgen met een mooi uitzicht over Alexanderplatz!

Berlin clubs >>> alle andere clubs

ik ga graag naar de MatriXX wanneer er XXlerator is.. altijd knallen :D

voor de rest wel eens naar Dieka, Time Out enzo.. alleen op dagen dat er een DJ draait die mij bevalt.. (hardcore, hardstyle)

nu ik terug ben van Lloret:

moef gaga :thumbs:
bumpers
...
...
...

cafe d'anvers ! bangelijke sfeer en schoon volk
voor de rest noxx, nano, ... alesbehalve complex stel springende, bollepakende kiekes
en nog 2 weken en Lloret

Zat vroeger alle weekends in complex. Ga nu zo vaak niet meer, de muziek is niet meer wat het was. Ga nu vooral lokaal uit in (dans)café's en kleinschalige discotheekjes

het nadeel van toffe discotheken is dat het bier er zo verdomde duur is, dus ik heb geen favoriet! Afwisseling is wat ik lekker vind ;)

ga voor de grap eens naar rimini, schandalig hoe duur het daar is ivm NL
altro mondo vond ik echt veruit het vetst ! zal het missen :(

@maiskorrel: en waar zou ge die dan vinden?

zelf ga ik graag naar:
Stereo Sushi, mits leuke line up
Probeer zoveel mogelijk Good Times@ La Rocca mee te nemen
Noxx, mja mooie discotheek, en kom er ook wel eens, maar sfeer = vrijwel 0, helaas
Club Industria, oke, niet altijd veel volk de laatste tijd, maar wel sfeer :) ook al is het maar met 5 mensen :D, opening van Club Industria was geweldig feestje alleszins, lekker veel heerlijke vrouwen :D

In al die discotheken waar je de springende, bollepakende kiekes niet tegen komt.

The Fuse in Brussel en Illusion in Lier zijn goede discotheken

waarom sfeer 0 in de noxx? vond het er altijd wel gezellig op die zeteltjes in de rnb zaal

oh, nog nooit binnengeweest in de r'n b zaal in feite :D niet echt mijn ding sorry ...
Heb het vooral op de main hall, platte kak in mijn ogen meestal ... salle noir daarentegen vind ik wel een gezellige room, waar wel sfeer kan gecreeerd worden soms, naargelang de dj ....

Terug
Naar boven