MuscleMeat

Favoriete Discotheek

Als je van maffiapraktijken houdt wel ja... :D

15 zijn ze niet, want de controle is er redelijk streng (voor gasten toch, het vrouwvolk laten ze iets makkelijker binnen... :rolleyes:)
Hun iq zal misschien wel rond de 15 draaien :p

Maarja... goeie muziek, nog maar 1 keer geweest :( moet er nog eens van komen.

Als je een nachtje goed wil lachen met marginale bollenpakkers, allen naar The Oh! in Gavere :roflol:
(hier 500meter verder... haha :P)
:lol: fijne tijden in de oh beleefd :p

Haha The Oh, wat een tijden toen ik 15-16j was en telkens met de trein ging. Was toen switchen tussen Oh en Lagoa. Ik zou er nu voor geen geld van de wereld een avond willen doorbrengen omdat het mij irriteert hoe jump geëvolueerd is. Maar ach, wel gekke tijden gehad.

Doe nu niet zoveel discotheken meer. Meer thuisfeestjes en lokale danscafees. Af en toe een groter feest

Zijn ze trouwens zoveel verstrengd? Vroeger waren het lidkaarten zonder foto's die gewoon werden gescand. Dan vroegen -16 jarigen gewoon aan vrienden die niet gingen een kaart en geraakten ze zo zonder probleem binnen.

Zijn ze trouwens zoveel verstrengd? Vroeger waren het lidkaarten zonder foto's die gewoon werden gescand. Dan vroegen -16 jarigen gewoon aan vrienden die niet gingen een kaart en geraakten ze zo zonder probleem binnen.

Inderdaad enorm verandert, vooral laatste 2 jaar.
Ik ben er nog geweest toen ik 15 was (of nog niet zelf)
Nu moet je lidkaart aanmaken met ja id, foto erbij, en je lidkaart ergens insteken zodat je binnenkan...

we moeten is onder de dbb'ers op stap gaan :D

**** discotheken, leg 50 euro neer voor een kaartje voor een feest en je hebt 10x zoveel plezier.

Iedere willekeurige hockey party pwnd de wekelijkse ''discotheek'' harder dan Michael Phelps zijn ''concurrentie''.

vind complex de laatste tijd wat minder, vroeger de line up van complex beach leek wel op baseleader ofzo tegenover nu
ook die zeteltjes in de hoek onder die trap zijn allemaal weg, kon je vroeger leuk in crashen

vind complex de laatste tijd wat minder, vroeger de line up van complex beach leek wel op baseleader ofzo tegenover nu
ook die zeteltjes in de hoek onder die trap zijn allemaal weg, kon je vroeger leuk in crashen

Allen naar Highstreet dan?;)

highstreet is een ruktent
nouja de tent zelf is geweldig maar de muziek is ruk en de sfeer is ook maar slap

highstreet is een ruktent
nouja de tent zelf is geweldig maar de muziek is ruk en de sfeer is ook maar slap

rare redenering vind ik, vind de inrichting op zich al geweldig lame, en als de muziek en de sfeer ruk is, wat maakt het dan voor jou wel een geweldige tent ????

Terug
Naar boven