AndroidHealthClinic

Favoriete Discotheek

@maiskorrel: en waar zou ge die dan vinden?

zelf ga ik graag naar:
Stereo Sushi, mits leuke line up
Probeer zoveel mogelijk Good Times@ La Rocca mee te nemen
Noxx, mja mooie discotheek, en kom er ook wel eens, maar sfeer = vrijwel 0, helaas
Club Industria, oke, niet altijd veel volk de laatste tijd, maar wel sfeer :) ook al is het maar met 5 mensen :D, opening van Club Industria was geweldig feestje alleszins, lekker veel heerlijke vrouwen :D

Good times???

en Pattaya dan? dat is pas een feest in Rocca!!!!

@maiskorrel: en waar zou ge die dan vinden?

zelf ga ik graag naar:
Stereo Sushi, mits leuke line up
Probeer zoveel mogelijk Good Times@ La Rocca mee te nemen
Noxx, mja mooie discotheek, en kom er ook wel eens, maar sfeer = vrijwel 0, helaas
Club Industria, oke, niet altijd veel volk de laatste tijd, maar wel sfeer :) ook al is het maar met 5 mensen :D, opening van Club Industria was geweldig feestje alleszins, lekker veel heerlijke vrouwen :D

na een kleine check op de site merk ik dat het vandaag good times is in la rocca... ga je gaan?

ik ga vanavond
la rocca gaat de max zen

Versuz(Hasselt)
Groovy Tunes(Hasselt)
RnB Feelings(Hasselt)
Peppermill(Nederland)

Dit zijn allemaal goeie discotheken in limburg(België), Echt goeie sfeer enzo, en peppermill is zeker ook goed, dan heb je ook nog een goeie discotheek in Westerlo, de Reflex.

Versuz(Hasselt)
Groovy Tunes(Hasselt)
RnB Feelings(Hasselt)
Peppermill(Nederland)

Dit zijn allemaal goeie discotheken in limburg(België), Echt goeie sfeer enzo, en peppermill is zeker ook goed, dan heb je ook nog een goeie discotheek in Westerlo, de Reflex.

:roflol:

versuz goeie sfeer???

reflex goeie discotheek???

komaan man

Toch liever dan zuipende steuntrekkende ruziezoekers

ja ooit zal je wel beseffen dat complex echt voor kleuters is, komaan zeg stond ik daar nog geen 20 min. binnen kwam der al 3 man naar mij verkopt gij bolle :p nee!, en die vrouwen daar ook allemaal aan de bolle kunde gwn ni met klappe die springen maar heel den tijd in het rond...

liever dan een paar zatlappe die nog best leuk kunne zen :D dan de kiekes van complex maarja ieder zijn smaak....

ja ooit zal je wel beseffen dat complex echt voor kleuters is, komaan zeg stond ik daar nog geen 20 min. binnen kwam der al 3 man naar mij verkopt gij bolle :p nee!, en die vrouwen daar ook allemaal aan de bolle kunde gwn ni met klappe die springen maar heel den tijd in het rond...

liever dan een paar zatlappe die nog best leuk kunne zen :D dan de kiekes van complex maarja ieder zijn smaak....

naar complex ga ge voor de muziek, niet voor de vrouwen ;)

Copacabana in Kontich

[Link niet meer beschikbaar]

heeeeerlijk :)

na een kleine check op de site merk ik dat het vandaag good times is in la rocca... ga je gaan?
nee helaas niet, had wel vrijkaarten, maar moet werken vanavond, volgende maanden ga ik wel zeker gaan ;) let me know anders ;)

papaya, mja, dan kunt ge wel voor de schoon vrouwen gaan, maar de muziek op die moment yoeri en neon, is not my cup of tea... draaien in mijn ogen veel te veel progressive ... da's goed voor op t einde van ne avond

nee helaas niet, had wel vrijkaarten, maar moet werken vanavond, volgende maanden ga ik wel zeker gaan ;) let me know anders ;)

papaya, mja, dan kunt ge wel voor de schoon vrouwen gaan, maar de muziek op die moment yoeri en neon, is not my cup of tea... draaien in mijn ogen veel te veel progressive ... da's goed voor op t einde van ne avond

nu zaterdag, papaya electro whoehoe feest :D

gisteren dus complex geweest, zaaaalige muziek, alleen moet diene mc wa meer zijne mond houden :roflol:

maar het volk da er komt... damned, gemiddelde leeftijd is er 15 ofzo :s

ik ben jaloers joenge;)
gisteren naar de link geweest, wel iets schraal maar me er kapotgezopen daarna nog naar de 48 geweest, toen we eraan kamen was er nog maar 5 man ofzo :roflol:

ik ga al weer paar jaar nie uit sinds me huidige vrouwtje en inmiddels kindje maar vroeger kwam ik regelmatig naar BBC (nu complex) en dat beviel wel..hele leuke tijd gehad daar.
en een beetje partydrugs hoort er gewoon bij. zolang mensen geen problemen maken enz. mooie tijd was da. en ja mensen die je lastig vallen? ja als je je handen niet thuis kan houden van iemand vrouwtje kan je dat verwachten. dat vind ik wel jammer...wil je ee keer met je vriendin erbij uit . alles leuk en gezellig en dan verpest een andere kerel op die manier heel je avond. en dan gaan ze gelijk met van die zielige excuses komen. een goeje stoot is dan gewoon verdiend.

ik ga al weer paar jaar nie uit sinds me huidige vrouwtje en inmiddels kindje maar vroeger kwam ik regelmatig naar BBC (nu complex) en dat beviel wel..hele leuke tijd gehad daar.
en een beetje partydrugs hoort er gewoon bij. zolang mensen geen problemen maken enz. mooie tijd was da. en ja mensen die je lastig vallen? ja als je je handen niet thuis kan houden van iemand vrouwtje kan je dat verwachten. dat vind ik wel jammer...wil je ee keer met je vriendin erbij uit . alles leuk en gezellig en dan verpest een andere kerel op die manier heel je avond. en dan gaan ze gelijk met van die zielige excuses komen. een goeje stoot is dan gewoon verdiend.

true!

en een thuis, nog eens "stoten" :D :p

nu zaterdag, papaya electro whoehoe feest :D
was ik nog aan t denken om daar naar af te zakken, maar toch weer niet gedaan
misschien straks nog even creamm, maar dat hangt een beetje van de stemming af
donderdag alleszins nog eens Carré, Hed Kandi party, en als die zoals de hed kandi party in knokke is van vorige vrijdag dan belooft een klepper te worden :D
oh wat lopen er lekker veel lekkere kippen rond in knokke :D

• Topic Starter Topic Starter
was ik nog aan t denken om daar naar af te zakken, maar toch weer niet gedaan
misschien straks nog even creamm, maar dat hangt een beetje van de stemming af
donderdag alleszins nog eens Carré, Hed Kandi party, en als die zoals de hed kandi party in knokke is van vorige vrijdag dan belooft een klepper te worden :D
oh wat lopen er lekker veel lekkere kippen rond in knokke :D

true :p ^^

geld en schoonheid = Knokke ;)

Als je van maffiapraktijken houdt wel ja... :D

maar het volk da er komt... damned, gemiddelde leeftijd is er 15 ofzo :s

15 zijn ze niet, want de controle is er redelijk streng (voor gasten toch, het vrouwvolk laten ze iets makkelijker binnen... :rolleyes:)
Hun iq zal misschien wel rond de 15 draaien :p

Maarja... goeie muziek, nog maar 1 keer geweest :( moet er nog eens van komen.

Als je een nachtje goed wil lachen met marginale bollenpakkers, allen naar The Oh! in Gavere :roflol:
(hier 500meter verder... haha :P)

Als je van maffiapraktijken houdt wel ja... :D

15 zijn ze niet, want de controle is er redelijk streng (voor gasten toch, het vrouwvolk laten ze iets makkelijker binnen... :rolleyes:)
Hun iq zal misschien wel rond de 15 draaien :p

Maarja... goeie muziek, nog maar 1 keer geweest :( moet er nog eens van komen.

Als je een nachtje goed wil lachen met marginale bollenpakkers, allen naar The Oh! in Gavere :roflol:
(hier 500meter verder... haha :P)

ben ik idd al eens geweest, maar was Té zat, dus weet er niet veel meer van :D

Terug
Naar boven