dat is hem ja , mma nu? zou kunnen hoor,ik heb het zelf al n tijdje n niet meer gezien eigenlijk.
Maar ,hoe kon je nu bobb sapp in de enqeute vergeten
"de " sensatie in de ring 
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"de " sensatie in de ring 
dat is hem ja , mma nu? zou kunnen hoor,ik heb het zelf al n tijdje n niet meer gezien eigenlijk.
Maar ,hoe kon je nu bobb sapp in de enqeute vergeten"de " sensatie in de ring
![]()
dacht t al , het is en blijft dan ook "een sensatie" he, lenig is hij zeker niet
Eerlijk gezegd ben ik hem gewoon vergeten, maar ook achteraf gezien past hij niet thuis tussen het rijtje.
Sauwer
Tyron Spong
Pramuk
en je hebt nog twee jonge marokkanen die erg goed kunnen vechten tussen 60 en 80 kg
Spong is geen K-1 vechter, maar wellicht in de toekomst. Verder hoop ik dat we Yodsanklai - een van mijn favoriete vechters - binnenkort in de max divisie mogen aanschouwen. Allebei echte killers.
thats the shitHoost!
Kijk nog elke keer kippevel als ik dit filmpje bekijk. Die man had echt perfect combinaties.
YouTube - Ernesto Hoost by KdL

Die match-up staat al best lang bovenaan m'n verlanglijstje.![]()
zkr wel REMY BONJASKY
vanwege zijn perfecte combinatie van techniek en kracht .en zijn trappen
En ook nog eens hoe hij buiten de ring is, vind ik hem een goede ambassadeur voor de sport en bewijst hij dat er niet alleen maar freaks in de ring staan.
, of gewoon ff dbb.com bezoeken.